основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот ivo1_r » Пон 10 яну 2011 0:08


byzano написа:объркали са сегментите буталото е 77.5 а сегментите са 76.5 и като ги наложиха във цилиндара имат луфт на ключа
4 мм

браво бе от 2ри ремонт на нормален




byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот byzano » Пон 10 яну 2011 22:03


върнаха ми 300 лв и сега ще се наложи аз да се справям сам. Утре ще ми купят сегменти и почвам да сглобявам по книга пожелаите ми успех


Потребителски аватар
GTI16V
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот GTI16V » Пон 10 яну 2011 22:20


:да:


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот nikson85 » Пон 10 яну 2011 22:46


аз имам една за фоксваген но трябва да си набавиш инструменти много и ако нямаш трябва да искаш от приятели.
и трябва хубаво да прочиташ за луфтовете на биелните лагери и моментите на затягане и подредбата на частите да са на същите места.
общо взето давам ти месец като за първи път ще ти отнеме доста време и за това, че нямаш, и необходимите инструменти.


Потребителски аватар
Cypariss
Мнения: 225
Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
Автомобил: VW GOLF II
Двигател: GU
Местоположение: Варна

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот Cypariss » Пон 10 яну 2011 23:45


byzano написа:върнаха ми 300 лв и сега ще се наложи аз да се справям сам. Утре ще ми купят сегменти и почвам да сглобявам по книга пожелаите ми успех


упсех колега ! :да:


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот tatenceto » Вто 11 яну 2011 20:03


Разбра се че са сменили сигментите,но аз да попитам,основни и биелни лагери как са.Те ключа не са проверили преди монтаж.Бих препоръчал цялостно ревизиране на техния труд.Разглобяване на целия мотор и замерване на всичко,след това монтаж.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот Ljubon » Вто 11 яну 2011 20:16


tatenceto написа:Разбра се че са сменили сигментите,но аз да попитам,основни и биелни лагери как са.Те ключа не са проверили преди монтаж.Бих препоръчал цялостно ревизиране на техния труд.Разглобяване на целия мотор и замерване на всичко,след това монтаж.

Ремонт след пипането от пишман-майстори е по-лош вариант, защото не знаеш къде е бъзикано и кое не е сглобено както трябва. По-добре потърси някой опитен майстор, дето си разбира от работата. Хайде, успех! :beer


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот muns61 » Вто 11 яну 2011 20:43


Като търсиш най - евтината оферта, така се получава.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот nikson85 » Пет 14 яну 2011 19:05


всяко едно бутало , всеки един клапан и дребни части когато се разглобят при сглобяването се поставят там където са биле и преди това.
това важи винаги когато се прави ремонт на ДВГ. и ако това не са спазвали незнам :banghead:
буталата цилиндри клапани се номерират а на черупките на мотовилките се правят белези за да се сглобят по същия начин защото бързо ще се износят.
ако нещо е под съмнение за прекомерно износване се сменя , сменят се болтовете на черупките ако се отвъртат и старите се изхвърлят.


byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот byzano » Пон 17 яну 2011 19:14


ремонта е готов и пали добре има още малко настроики но утре


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот tatenceto » Пон 17 яну 2011 19:38


Браво колега.Само за спорта,би ли споделил какво направи след пишман майсторите.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот nikson85 » Пон 17 яну 2011 19:49


маслената помпа работи ли както трябва?


byzano
Мнения: 184
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот byzano » Пет 28 яну 2011 16:29


сложих нови сегменти и премерих основни и биялни лагери и сглобяване полека лека измих всичко със бензин и почнах

сега ключа на сегментите е 0.3 мм

качва си нормално маслената помпа


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот nikson85 » Пет 28 яну 2011 16:50


byzano написа:сложих нови сегменти и премерих основни и биялни лагери и сглобяване полека лека измих всичко със бензин и почнах

сега ключа на сегментите е 0.3 мм

качва си нормално маслената помпа




буталата преди поставянето трябва да са смазани добре и всички търкаляци . ако ги потопиш в масло буталата преди поставянето и ги сложиш така после е нормално да пропуши леко , докато изгори маслото което е полепнало по челата на буталата mhihi :screwy :beer mhihi :mrgreen:


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: основен ремонт на голф мк2 - 1.6 тд

Мнениеот ivo1_r » Пет 28 яну 2011 18:43


nikson85 написа:всяко едно бутало , всеки един клапан и дребни части когато се разглобят при сглобяването се поставят там където са биле и преди това.
това важи винаги когато се прави ремонт на ДВГ. и ако това не са спазвали незнам :banghead:
буталата цилиндри клапани се номерират а на черупките на мотовилките се правят белези за да се сглобят по същия начин защото бързо ще се износят.
ако нещо е под съмнение за прекомерно износване се сменя , сменят се болтовете на черупките ако се отвъртат и старите се изхвърлят.

ако се разменят 4ерупките на мотовилките няма да се износят а няма да може6 да завъртиш мотора



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта