м-тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот pepi3196 » Пет 16 мар 2012 0:00


samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Незнам от пежо,но от крома помпата я карам вече над 500км.в София със разход 8/100(1z на бус Т3) :beer




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: м-тди

Мнениеот PACH » Пет 16 мар 2012 0:04


pepi3196 написа:
samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Незнам от пежо,но от крома помпата я карам вече над 500км.в София със разход 8/100(1z на бус Т3) :beer


Качи малко снимки и повече инфо по напасването.Кромата колко кубика беше мотора, от който е свалена ?


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот pepi3196 » Пет 16 мар 2012 0:12


PACH написа:
pepi3196 написа:
samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Незнам от пежо,но от крома помпата я карам вече над 500км.в София със разход 8/100(1z на бус Т3) :beer


Качи малко снимки и повече инфо по напасването.Кромата колко кубика беше мотора, от който е свалена ?[/quote
Ванка хайде утре,че днес бях рожденник :drinking: :drinking: :beer


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: м-тди

Мнениеот PACH » Пет 16 мар 2012 0:44


pepi3196 написа:Ванка хайде утре,че днес бях рожденник :drinking: :drinking: :beer


Оооооооо гугуткеее, да си ни жив и здрав :) :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: м-тди

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 11:30


pepi3196 написа:
samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Незнам от пежо,но от крома помпата я карам вече над 500км.в София със разход 8/100(1z на бус Т3) :beer

И аз имах едно съмнение за това ,че е доста подходяща за 1Z .От 1.9 TDiD ли е? Все пак Кромата си е мТДИ - мотора е дизел с директно впръскване.Мен ми е по-интересно на какво предварение е настроена ГНП-ето и как е динамиката в различните режими на работа.На ниски "кади" ли ? По принцип с какво буталце на главата е ГНП-ето на Кромата , дали има разлика с на модел с автомат.скорости ? За тези и за нас, които искаме да си направим mTDI, всяка информация е от значение! Идеята ни е ,не само да "запали и тръгне " колата,идеята е да има ефективно решение с минимални негативи-никой не иска да му се пробият буталата от "некачествена" симбиоза.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 16 мар 2012 17:45


[/quote] За тези и за нас, които искаме да си направим mTDI, всяка информация е от значение! Идеята ни е ,не само да "запали и тръгне " колата,идеята е да има ефективно решение с минимални негативи-никой не иска да му се пробият буталата от "некачествена" симбиоза.[/quote]


Това е много важно да споделяме както успехите така и провалите за да не се повтарят провалите :)

Колегата с 1Z И помпа от крома да дадеповече инфо за помпата и колата ,ако може да направи и снимки инече няма бира за него :lol: (това в кръга на шегата)


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот pepi3196 » Пет 16 мар 2012 17:50


Помпата е от малкия дизел на Фиат(1.9 или 2,0)Купих я от обява и продавача даже незнаеше какво е ГНП :beat_butt2 Взех я на късмет,монтирахме я аванса "на слух" :mrgreen: запали от втория опит без подгревни свещи на -18гр.
Изпушва при първо палене(студен)Във ниските пуши по-малко от пасата(AFN)и да си кажа чесно за градско мие по-удобен буса,нищо че е на 30 годинки.
Помпата е Boch с номер 0460 414 125 със автоматичен аванс(обогатител)
Единствената заигравка е с жилото на гаста,защото на кромата минава м/у ГНП и главата а на Т3 е от другата страна на помпата по-късно ще кача снимки :beer

Последна промяна от pepi3196 на Нед 18 мар 2012 8:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот pepi3196 » Пет 16 мар 2012 17:52


PACH написа:
pepi3196 написа:Ванка хайде утре,че днес бях рожденник :drinking: :drinking: :beer


Оооооооо гугуткеее, да си ни жив и здрав :) :beer

Мерси за пожеланията,наи-важното е да сме здрави другото само ще дойде :drunk :beer


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 16 мар 2012 20:05


pepi3196 написа:Помпата е от малкия дизел на Фиат(1.9 или 2,0)Купих я от обява и продавача даже незнаеше какво е ГНП :beat_butt2 Взех я на късмет,монтирахме я аванса "на слух" :mrgreen: запали от втория опит без подгревни свещи на -18гр.
Изпушва при първо палене(студен)Във ниските пуши по-малко от пасата(AFN)и да си кажа чесно за градско мие по-удобен буса,нищо че е на 30 годинки.
Помпата е Boch с номер 0460 414 152 със автоматичен аванс(обогатител)
Единствената заигравка е с жилото на гаста,защото на кромата минава м/у ГНП и главата а на Т3 е от другата страна на помпата по-късно ще кача снимки :beer



Колега мерси за полезната информация.Дето се вика тествано и работи.Проверих в ауто дата помпата е от 1.9D Turbo 90к.с.

Автоматичния аванс работи ли или не си го правил? Как е буса като динамика? Двигателя работи ли по твърдо (трака ли повече)?


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот pepi3196 » Пет 16 мар 2012 20:48


Колега мерси за полезната информация.Дето се вика тествано и работи.Проверих в ауто дата помпата е от 1.9D Turbo 90к.с.

Автоматичния аванс работи ли или не си го правил? Как е буса като динамика? Двигателя работи ли по твърдо (трака ли повече)?[/quote]

Аванса си работи,старият мотор беше 1,6Д сега със 1Z върви доста приятно.Буса е малко по-тромав от ауди В4 със същият мотор.Двигателя работи по-твърдо(нормално за TDI) :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: м-тди

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 21:54


pepi3196 написа:Помпата е от малкия дизел на Фиат(1.9 или 2,0)Купих я от обява и продавача даже незнаеше какво е ГНП :beat_butt2 Взех я на късмет,монтирахме я аванса "на слух" :mrgreen: запали от втория опит без подгревни свещи на -18гр.
Изпушва при първо палене(студен)Във ниските пуши по-малко от пасата(AFN)и да си кажа чесно за градско мие по-удобен буса,нищо че е на 30 годинки.
Помпата е Boch с номер 0460 414 152 със автоматичен аванс(обогатител)
Единствената заигравка е с жилото на гаста,защото на кромата минава м/у ГНП и главата а на Т3 е от другата страна на помпата по-късно ще кача снимки :beer

Интересно...оказва се ,че буталцето е 11 мм (поне според номера на помпата)-доста големичко..Колега pepi3196 сигурен ли си ,че ГНП-ето е от Крома -все си мислех че са с 9 мм буталце!Подобни помпи с 11 мм буталце има по Ивеко( които са с 11 мм буталце и на някои от тях "газта" минава от другата страна :mrgreen: примерно:Bosch
0460414164) и Фиат Дукато (примерно: Bosch 0 460 414 105 ) Масово по Ивеко има с 12 мм буталце,а то е доста за дюзите на 1Z,може би ако е с дюзи на AFN-по-няма да има проблем.Постоянно следя немските сайтове за сполучливо решение,засега чета най-добри резултати има с помпи на Фиат 1.9(сходни с Пежо и Ситроен) за 1Z,Ленд Ровер 200/300 за AFN.И при тях има обаче преработки за да са максимално ефикасни ....Четенето продължава-за съжаление не всичко успявам да разбера ( не съм толкова "навътре" с езика),но с проверки тук-там успявам да вникна в основното съдържание :Mr Green Fun Ще споделям всяка информация ,която сметна за важна и съществена.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 16 мар 2012 22:04


Untitled.png


Това е крома 1993г 1.9D turbo

според номера помпата е 11мм бутало.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот pepi3196 » Пет 16 мар 2012 22:16


Ето и снимките
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: м-тди

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 22:21


samo ra4na na zavoite написа:
Untitled.png


Това е крома 1993г 1.9D turbo

според номера помпата е 11мм бутало.

И аз проверих -така е :shock Обаче проверих и номера на колегата pepi3196 който написа за ГНП-ето си 0460 414 152- излезе ми ,че е от Форд Транзит ?! :roll:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: м-тди

Мнениеот samo_pechka » Пет 16 мар 2012 22:26


pepi3196 написа:Ето и снимките ..........

Хитро е станало с газта -"бута" лостчето напред :beer Колега да погледнеш пак номера на ГНП-ето си когато имаш време ,че тука ми излиза ,че е от Форд Транзит...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта