:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за 1Z с водородна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)

Мнениеот yms » Пет 27 апр 2012 20:53


2.4I написа:
bay mip написа:
bobitur написа:Има ли хора от форума, които са слагали водородна система на двигател 1Z. Интересува ме разход, вървене и всичко което може да ми е от полза на мен и колегите относно водородната система при ТДИ.
Поздрави на всички.

Един от колегите ми си поръча генератор за получаване на Браунов газ, но идеята му е да го ползва за рязане на метали.За сега чисто експериментално, защото капацитета на генератора е малък.Покрай това се запали друг колега който има намерение да пробва газа на стар двутактов двигател.Ако има развитие, бих помислил за моя 1з двигател.Има доста писано за откритието на Юл Браун.

Малко върнах темата назад с този цитат ,но искрено ме вълнува - колегата който е поръчал този генератор получил го е ,работи ли?
Да допълня нещо ,гледам има ентусиасти да монтират система на автомобила си ,внимавайте какво правите щото като гледам ако нещо се обърка ,то има вероятност вода да влезе в цилиндрите при запалед дизелов ДВГ ,на ефекта „воден удър" не случайно му казват така.


Много водород трябва да изгориш , за да получиш хидравличен удар .
" Хари Потър " свърши и доставките от " Хогуортс " са затруднени .




Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Пет 27 апр 2012 21:16


samo_pechka написа:
bay mip написа:Идеята за датчика на маслото е много добра, но как трябва да го вържа към схемата.Щото е "нормално затворен" контакт.
Точно долния дето е,е "нормално отворен" и като направи налягане от 0.9 бара (при дизел -1.9 тд,при другите не знам ,но няма да има голяма разлика)) -затваря!

Нормално затворен е.Значи,ще сложа реле и на датчика на маслото, който ще ми дава минуса и реле на контактния ключ.Мисля, че това е достатъчно.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)

Мнениеот bay mip » Пет 27 апр 2012 21:30


2.4I написа:
bay mip написа:
bobitur написа:Има ли хора от форума, които са слагали водородна система на двигател 1Z. Интересува ме разход, вървене и всичко което може да ми е от полза на мен и колегите относно водородната система при ТДИ.
Поздрави на всички.

Един от колегите ми си поръча генератор за получаване на Браунов газ, но идеята му е да го ползва за рязане на метали.За сега чисто експериментално, защото капацитета на генератора е малък.Покрай това се запали друг колега който има намерение да пробва газа на стар двутактов двигател.Ако има развитие, бих помислил за моя 1з двигател.Има доста писано за откритието на Юл Браун.

Малко върнах темата назад с този цитат ,но искрено ме вълнува - колегата който е поръчал този генератор получил го е ,работи ли?
Да допълня нещо ,гледам има ентусиасти да монтират система на автомобила си ,внимавайте какво правите щото като гледам ако нещо се обърка ,то има вероятност вода да влезе в цилиндрите при запалед дизелов ДВГ ,на ефекта „воден удър" не случайно му казват така.

Този на колегата работи, но не става за рязане.Само го пробва и му отлежава..А днес друг колега се похвали, че вече кара с тази система направена изцяло от него.Само че той е с пропан бутан.Каза , е намалил подаването на "пропана" и въпреки това е усетил по - добра мощност.По-важното за мен ще са моите резултати.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот samo_pechka » Съб 28 апр 2012 7:58


bay mip написа:
samo_pechka написа:
bay mip написа:Идеята за датчика на маслото е много добра, но как трябва да го вържа към схемата.Щото е "нормално затворен" контакт.
Точно долния дето е,е "нормално отворен" и като направи налягане от 0.9 бара (при дизел -1.9 тд,при другите не знам ,но няма да има голяма разлика)) -затваря!

Нормално затворен е.Значи,ще сложа реле и на датчика на маслото, който ще ми дава минуса и реле на контактния ключ.Мисля, че това е достатъчно.

Колега ,ей сега върнах жената - тъкмо щеше да тръгва на работа :Mr Green Fun , дигнах капака и проверих за датчика , дали е NO -тип .Както и предполагах ,така и се оказа - угасена кола -съпротивление -безкрайност , запалена кола - съпротивление -нула ома.Т.е. - нормално отворен ( при угасен мотор),при работещ мотор-затворен! Кажи каква е колата ти- останах учуден .При мен датчика е със сив цвят. Ако ползваш другия, дето е горе на главата ( ако е с такъв де)- той е тип NC - т.е. нормално затворен ( различен е от този дето е на фланеца на филтъра) Добавям и едно мнение което бях писал по друга тема - " Датчика на главата дето е, е КАФЯВ ,а долу на филтъра е СИВ ! Тези цветове са за AAZ и 1Z мотор ! За 110 к.с. мотора AFN горе е СИН ,а долу пак СИВ ! Между синия и кафевия разликата е малка ! Но долу трябва да е СИВ, не БЯЛ ! Важното при тези датчици е ,че едните при налягане над 0.9 бара правят "контакт"(сивия ) ,а другият (кафевия) в покой е на "контакт" ,при налягане над 0,3 бара изключва контакта ! "


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Съб 28 апр 2012 8:20


Извинявам се за печатната грешка.Датчика е нормално отворен.Иначе мотора е 1з.Затова казах, че нещата се подреждат.Искам да кача някой снимки,но досега не съм го правил.Ако не се получи ще свикам семейния съвет да помага.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)

Мнениеот 2.4I » Съб 28 апр 2012 11:42


yms написа:
2.4I написа:
bay mip написа:
bobitur написа:Има ли хора от форума, които са слагали водородна система на двигател 1Z. Интересува ме разход, вървене и всичко което може да ми е от полза на мен и колегите относно водородната система при ТДИ.
Поздрави на всички.

Един от колегите ми си поръча генератор за получаване на Браунов газ, но идеята му е да го ползва за рязане на метали.За сега чисто експериментално, защото капацитета на генератора е малък.Покрай това се запали друг колега който има намерение да пробва газа на стар двутактов двигател.Ако има развитие, бих помислил за моя 1з двигател.Има доста писано за откритието на Юл Браун.

Малко върнах темата назад с този цитат ,но искрено ме вълнува - колегата който е поръчал този генератор получил го е ,работи ли?
Да допълня нещо ,гледам има ентусиасти да монтират система на автомобила си ,внимавайте какво правите щото като гледам ако нещо се обърка ,то има вероятност вода да влезе в цилиндрите при запалед дизелов ДВГ ,на ефекта „воден удър" не случайно му казват така.


Много водород трябва да изгориш , за да получиш хидравличен удар .
" Хари Потър " свърши и доставките от " Хогуортс " са затруднени .

Или да влезе малко вода.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)

Мнениеот 2.4I » Съб 28 апр 2012 11:44


bay mip написа:
2.4I написа:
bay mip написа:
bobitur написа:Има ли хора от форума, които са слагали водородна система на двигател 1Z. Интересува ме разход, вървене и всичко което може да ми е от полза на мен и колегите относно водородната система при ТДИ.
Поздрави на всички.

Един от колегите ми си поръча генератор за получаване на Браунов газ, но идеята му е да го ползва за рязане на метали.За сега чисто експериментално, защото капацитета на генератора е малък.Покрай това се запали друг колега който има намерение да пробва газа на стар двутактов двигател.Ако има развитие, бих помислил за моя 1з двигател.Има доста писано за откритието на Юл Браун.

Малко върнах темата назад с този цитат ,но искрено ме вълнува - колегата който е поръчал този генератор получил го е ,работи ли?
Да допълня нещо ,гледам има ентусиасти да монтират система на автомобила си ,внимавайте какво правите щото като гледам ако нещо се обърка ,то има вероятност вода да влезе в цилиндрите при запалед дизелов ДВГ ,на ефекта „воден удър" не случайно му казват така.

Този на колегата работи, но не става за рязане.Само го пробва и му отлежава..А днес друг колега се похвали, че вече кара с тази система направена изцяло от него.Само че той е с пропан бутан.Каза , е намалил подаването на "пропана" и въпреки това е усетил по - добра мощност.По-важното за мен ще са моите резултати.

ОК де ами за какво става? Поне нещо прави ли ?


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Съб 28 апр 2012 15:06


Клетката му става за автомобил.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Съб 28 апр 2012 15:31


bay mip написа:Клетката му става за автомобил.

OK де ама наживо виждал ли си тая клетка произвежда ли въпросния газ ,нещо гори ли какво точно прави .


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Сря 09 май 2012 23:07


Клетката е суха с девет пластини.Моята клетка е копие на негова.И с двете сме получавали газ.Използва се електролит от КОН. Влез в You tube и ще го видиш нагледно за да не преразказвам и малко като почетеш, ще разбереш.Не е голяма философия.

През почивните дни мисля да монтирам системата.Някой има ли идея, къде трябва да се подаде газа.Преди или след разходомера за въздух?

Всичко по монтажа мина перфектно, с изключение на това, че направих "пробив на клетката" при първото палене на двигателя, без да съобразя, че в нея има остатъчна основа от изпитанията и това я довърши.Само бях чел за това "явление" и то ми се случи.Клетката я свалих и съм я подготвил на "операционната".Утре ще си е на мястото.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот rmk » Чет 10 май 2012 7:57


Та къде реши да подадеш газът, преди или след дебитомера ?


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Чет 10 май 2012 22:11


Пуснах го преди дебитомера.Днес отворих клетката, почистих пластините с шкурка до блясък и смених гумените уплътнения.Пластините в основата се бяха овъглили.Не разбрах къде е точно пробива.В самата гума или някъде другаде.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 май 2012 16:32


bay mip написа:Пуснах го преди дебитомера.

И защо го пусна преди него - само рискуваш да го прецакаш :( .


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Пет 11 май 2012 21:13


Защо мислиш така? Логично е да се пусне след дебитомера, но се съгласих с колега от друг форум, който ме убеди,че ефекта е по-добър преди дебитомера.Сега е момента да споделя, че този род теми, в този форум се възприемат и имат движение.Казвам го, защото този колега който беше натрупал информация,от собствени експрименти, беше натирен и оплют от "съфоромци".


Потребителски аватар
Наско595
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот Наско595 » Съб 12 май 2012 7:25


Здравейте колеги и аз съм се запалил по тези клетки направих си малка суха клетка с производство 2л. в мин. на около 23-25А. при запален мотор но без ШИМ дийте жокер с ШИМ или без (може и работеща схема на шим или някаде по тънко)ще монтирам клетката на VENTO 1.9 TDI 1z благодаря на всички колеги за мненията предварително.
По повод дебитомера ще пробвам и двата варианта вярвам на системата проба грешка. :да:

Последна промяна от Наско595 на Нед 13 май 2012 16:18, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта