stefan4o написа:Съгласен съм, че се разглобява, но разликите вече не са толкова фрапиращи като преди години. Преди 3-4 години искаха по 200 лева за труд. Това, че ще дадеш 20-30 лева отгоре за труд да обслужиш Пасат вместо Голф не мисля, че ще те обърка кой знае колко много. Всяка кола си има своите положителни и отрицателни черти. Инак ако ще е за предимно градско каране и Голф/Бора могат да му свършат отлична работаСпоред мен Пасат не е удачен избор за каране в градски условия, има далеч по-малки от него автомобили
Ами май мислим едно и също...и простете на доктора за обърканата терминология...не съм чак толкова навътре с техническите тремини,защото главата ми се задръсти с медицинските...радвам се,че все пак ме разбрахте!А ако цените на труда през последните години толкова са са паднали-вземам си думите назад....ама тез пусти носачи все пак са си по-скъпи и по-капризни при Пасата(цената за хубавата возия)....