Дали бензиностанциите са сменили вече лятна със зимна нафта?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 12 ное 2006 12:24


А бе верно в Шела има такава - депресор 8.90 за около 500 литра.....казаха че тираджиите много го харесвали , защото зареждали откъдето им падне......




Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Нед 12 ное 2006 16:56


От 7 годинки карам дизелов автомобил - първо имах Форд Орион, после VW Golf III, а сега Nissan Primera. И с трите съм ползвал добавката на Кастрол и не съм имал никакви грижи с паленето при нито една от колите си дори в най-студените сутрини ;) Освен добавката обаче е важно и да точим периодично водата която се събира в горивния филтър ;) Не по-малко важно е и къде зареждаме. Аз лично съм се убедил че на Шел Дружба в Плевен и на Шела в Търново сипват съвсем различни неща ... едното беше нафта, а другото боза ;) Друг важен момент са подгряващите свещи! Проверихте ли дали всичките работят?

За Лики Моли:
Днес гледах в Била има 2 вида техни добавки - едната е против замръзване, а другата за пречистване на горивната система. Тази която е за прочистване ми направи впечатление, че няма значение колко литра гориво си сипал - изливала се всичката o_0. Другите места където съм виждал да се продават въпросните добавки са бензиностанциите на Лук Ойл и OMV.

Все пак с добавките не бива да се прекалява за да не се получи обратен ефект.

В училище ни бяха учили, че за добавки можем да сипваме по малко бензин или двутактово масло. Двутактовото масло спомага за по-добро смазване на нафтовата помпа и горещо се препоръчва. Все пак в училище са ни приказвали само за първобитни дизели ... не знам на по-новите как би повлияло това ;) Ако някой има опит нека сподели.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 12 ное 2006 19:21


Svetlix написа:От 7 годинки карам дизелов автомобил - първо имах Форд Орион, после VW Golf III, а сега Nissan Primera. И с трите съм ползвал добавката на Кастрол и не съм имал никакви грижи с паленето при нито една от колите си дори в най-студените сутрини ;) Освен добавката обаче е важно и да точим периодично водата която се събира в горивния филтър ;) Не по-малко важно е и къде зареждаме. Аз лично съм се убедил че на Шел Дружба в Плевен и на Шела в Търново сипват съвсем различни неща ... едното беше нафта, а другото боза ;) Друг важен момент са подгряващите свещи! Проверихте ли дали всичките работят?

За Лики Моли:
Днес гледах в Била има 2 вида техни добавки - едната е против замръзване, а другата за пречистване на горивната система. Тази която е за прочистване ми направи впечатление, че няма значение колко литра гориво си сипал - изливала се всичката o_0. Другите места където съм виждал да се продават въпросните добавки са бензиностанциите на Лук Ойл и OMV.

Все пак с добавките не бива да се прекалява за да не се получи обратен ефект.

В училище ни бяха учили, че за добавки можем да сипваме по малко бензин или двутактово масло. Двутактовото масло спомага за по-добро смазване на нафтовата помпа и горещо се препоръчва. Все пак в училище са ни приказвали само за първобитни дизели ... не знам на по-новите как би повлияло това ;) Ако някой има опит нека сподели.
Щом караш дизел 7 години би трябвало да знаеш най-добрата зимна добавка-газ за оветление....пробвал съм я,и е идеална+това смазва и помпата!


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Нед 12 ное 2006 20:24


.. LIQUI MOLY Speed Diesel Zusatz - 17.80лв - за 400лт. или 0.0445 лв /лт.
за тази добавка е говорено достатъчно мисля ..
.. LIQUI MOLY Diesel fliess-fit - 20.12лв - за 1000лт. или 0.02012 лв /лт.
.. защита от желиране до -31 градуса ..
.. или срещу 0.06462 лв. за 1 лт. получаваш ПЕРФЕКТНА защита .. :wink:
.. цените са от магазина на Хр.Ботев 29 .. опаковките са по 1 лт. и двете ..


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 12 ное 2006 20:51


Какво излиза - че в Shell е по-евтино ли ?


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Нед 12 ное 2006 21:01


gr_kanev написа:Какво излиза - че в Shell е по-евтино ли ?

.. V-Power Diesel в Шел е 1.77 лв/лт. ... :evil: .. баси колко е евтино .. :roll:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 12 ное 2006 21:04


rado_mit

говорим за добавката Liqui Molly Diesel Fleiss Fit,
ако се не лъжа


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 12 ное 2006 23:06


говорим за добавката Liqui Molly Diesel Fleiss Fit,

Шелските шитни не са на Лики Моли беше си някаква тяхна гадория.....поне тази за която говоря аз........


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Пон 13 ное 2006 20:29


Ами много мои познати слагат масло в нафтата и казват 4е имало ефект тоест мотора ставал по тих ...но не се препора4жва за двигатели комън реил и помпа дюза...били по капризни...


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Пон 13 ное 2006 20:35


Някои слагат двутактово масло за смазване на помпата, и излизат с мнението че нафтата в България била по-суха?!


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пон 13 ное 2006 22:44


Deputata написа:Някои слагат двутактово масло за смазване на помпата, и излизат с мнението че нафтата в България била по-суха?!
За нафтата май има нещо такова и аз съм го чувал. Слага се хидравлично масло може и двутактово това общо взето има ефекта на тези добавки от гледна точка на по доброто смазване на помпата и дюзите.Пробвал съм на 80л. нафта 1л. масло. Като че ли наистина мотора става по тих и работи по меко но и припушва малко повече от обичайното.Това с маслото в горивото знам че може да се прави от време на време по скоро профилактично а не постоянно.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 13 ное 2006 22:46


аз мисля, че всичко идва от инерцията.... по рано - през комунизЪма :wink: нямаше нищо за слагане и старите нискооборотни дизели си вървяха с нафта която все така си беше гадна , само че държавна :wink: И понеже има една приказка : Едно си баба знае ,едно си бае...... та затова битуват разни българо - съветски методи от онова време - газ, бензин , нафталин ;) масло спирт и всичко каквото се е сетил да изпробва някой... а това е като за всички неща един харесва гуми Клебер и не ще и да чуе за други, друг харесвал рено ( ха тази кола с емблема знак на :oops: ) и казва , че другото не било нищо ...и така всеки се е навил нещо - верно или не това е друг въпрос.... а бе само разбивачи на митове ни трябва за доста теми....


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Вто 14 ное 2006 12:55


веселин написа: Щом караш дизел 7 години би трябвало да знаеш най-добрата зимна добавка-газ за оветление....пробвал съм я,и е идеална+това смазва и помпата!


Знам, че се слага като добавка но едва ли е най-добрата ;) От помпа до помпа има разлика ... примерно фордовата и тази на нисана бачкат на съвсем различни принципи. Да не говорим колко по-различни са помпите на един обикновен дизел и на един дизел с директно впръскване дори да са правени от един и същ производител.

По-долу са го написали колегите:

Ами много мои познати слагат масло в нафтата и казват 4е имало ефект тоест мотора ставал по тих ...но не се препора4жва за двигатели комън реил и помпа дюза...били по капризни...


При отделните видове двигатели има различни принципи на работа, при различни налягания, съвсем различни видове нафтови помпи ...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 14 ное 2006 17:18


juve написа:аз мисля, че всичко идва от инерцията.... по рано - през комунизЪма :wink: нямаше нищо за слагане и старите нискооборотни дизели си вървяха с нафта която все така си беше гадна , само че държавна :wink: И понеже има една приказка : Едно си баба знае ,едно си бае...... та затова битуват разни българо - съветски методи от онова време - газ, бензин , нафталин ;) масло спирт и всичко каквото се е сетил да изпробва някой... а това е като за всички неща един харесва гуми Клебер и не ще и да чуе за други, друг харесвал рено ( ха тази кола с емблема знак на :oops: ) и казва , че другото не било нищо ...и така всеки се е навил нещо - верно или не това е друг въпрос.... а бе само разбивачи на митове ни трябва за доста теми....


Май си прав,като за потеглянето първо напред дето се разиска скоро-градски митове и легенди от времето когато Г2 е бил върха на сладоледа /да не се обиждат колегите с такива и аз съм карал Г2/ но който се е качил на нещо по-новичко забравя за всякакви такива експерименти за да няма после :shock Е има си и вечни експериментатори но иначе няма да има прогрес нали :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта