


Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Когато е студено и печката работи, след изключването на мотора тя продължава да си бучи известно време. Може би това е объркало женицата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
marv написа:Когато е студено и печката работи, след изключването на мотора тя продължава да си бучи известно време. Може би това е объркало женицата.

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
е то не се знае дали има печка тоя голф 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Jivko7777 написа:е то не се знае дали има печка тоя голф
Всички 2.0ТДИ вече имат. За БГ не гарантирам, но на запад е стандарт. Друг е въпроса че трябва да я караш на много къс пас и/или да е зверски студ за да остане включена после

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 11:41
- Автомобил: Scirocco
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Хора, не знам за какви печки и ръчни говорите!
1. Ако даваш газ и си на ръчна, ти изписва "Replace hand brake", защото усеща, че нещо не е наред, и писука няколко пъти! (просто за инфо)
2. "Печките", които се слагат в Голф 6, не са калорифери, конвектори, генератори или там к'вото, които да бучат! Те са по-скоро погряване на антифриза или някакви съвсем слаби реотани на духалките (по-скоро 1вото за Голф, за Туарег може и да е друго)!
В семейството имаме 2 коли с DPF (VW & Audi) и двете коли правят тази регенерация от време на време и няма абсолютно нищо страшно на този етап. (докато DPF-a не се задръсти окончателно, но тогава ще го умуваме)
1. Ако даваш газ и си на ръчна, ти изписва "Replace hand brake", защото усеща, че нещо не е наред, и писука няколко пъти! (просто за инфо)

2. "Печките", които се слагат в Голф 6, не са калорифери, конвектори, генератори или там к'вото, които да бучат! Те са по-скоро погряване на антифриза или някакви съвсем слаби реотани на духалките (по-скоро 1вото за Голф, за Туарег може и да е друго)!
В семейството имаме 2 коли с DPF (VW & Audi) и двете коли правят тази регенерация от време на време и няма абсолютно нищо страшно на този етап. (докато DPF-a не се задръсти окончателно, но тогава ще го умуваме)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
sashpe написа:Хора, не знам за какви печки и ръчни говорите!
1. Ако даваш газ и си на ръчна, ти изписва "Replace hand brake", защото усеща, че нещо не е наред, и писука няколко пъти! (просто за инфо)![]()
2. "Печките", които се слагат в Голф 6, не са калорифери, конвектори, генератори или там к'вото, които да бучат! Те са по-скоро погряване на антифриза или някакви съвсем слаби реотани на духалките (по-скоро 1вото за Голф, за Туарег може и да е друго)!
В семейството имаме 2 коли с DPF (VW & Audi) и двете коли правят тази регенерация от време на време и няма абсолютно нищо страшно на този етап. (докато DPF-a не се задръсти окончателно, но тогава ще го умуваме)
Това е така, но каква регенерация на 210км пък?
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
sashpe написа:...докато DPF-a не се задръсти окончателно, но тогава ще го умуваме)
За после има един препарат TUNAP (немски), който го прави като нов. Ако ти трябва повече инфо пиши на лична да ти дам.

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 11:41
- Автомобил: Scirocco
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Хм, интересно! Може колата да е седяла дълго време със запален двигател преди доставката. В зимните условия навън колата е карана много банво без възможност за изгаряне на саждите. Не знам колегата (или жена му) от къде е зареждал, но може да е случил на много некачествено гориво.
Не е невъзможно като се замислиш регенерационният процес да се пуска и на 210км, но наистина е странно!
btw не знам дали е писано във форума, но знам от познати за гадни издевателства на 'нови' автомобили в някои БГ дилъри. Не става въпрос за VW, но...кой знае...
Не е невъзможно като се замислиш регенерационният процес да се пуска и на 210км, но наистина е странно!
btw не знам дали е писано във форума, но знам от познати за гадни издевателства на 'нови' автомобили в някои БГ дилъри. Не става въпрос за VW, но...кой знае...
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Аз като чета - колегата и колата са в Канада. 

Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
не знам до колко е вярно, но миналата седмица голфа на брат ми посети сервиза заради този ДПФ, от там са му казали, че попринцип има фабричен софтуерен проблем с управлението на филтъра и са го оправили, като са ъпдейтнали софтуера. Пак казвам, не знам дали това е реалния проблем на колата, гаранционна е, но в последно време често се включваше този режим за самопочистване, и то след м/уградско, докато накрая взе, че заби в движение. Така че ако е вярно, нищо не пречи и на 200 км да се появи, а ако продължи да го прави, не е лошо да се провери в сервиза, пък бил той и канадски.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
VWGT написа:не знам до колко е вярно, но миналата седмица голфа на брат ми посети сервиза заради този ДПФ, от там са му казали, че попринцип има фабричен софтуерен проблем с управлението на филтъра и са го оправили, като са ъпдейтнали софтуера. Пак казвам, не знам дали това е реалния проблем на колата, гаранционна е, но в последно време често се включваше този режим за самопочистване, и то след м/уградско, докато накрая взе, че заби в движение. Така че ако е вярно, нищо не пречи и на 200 км да се появи, а ако продължи да го прави, не е лошо да се провери в сервиза, пък бил той и канадски.
Аз пък доколкото съм чел, това не е вярно. Лекуват го с ъпдейт на софтуера, но този ъпдейт не променя управлението на филтъра, по-скоро променя работата на целия двигател, такаче да не запушва филтъра. Много хора се оплакват от спънат вървеж след софтуерния "ъпдейт". В пощенската кутия която Ауто билд си публикува, също има такива оплаквания, дори при Ауди

PP: DPF-a е много приятен, грам миризма няма от изгорели газове дори в затворена гаражна клетка. Но си представям колко бебета делфинчета са измрели за направата на една такава джаджа

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 23 мар 2011 15:43
- Автомобил: Passat 2.0 115 Hp
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
Момчта,аз не съм специалист,но досега не съм чувал за някоя кола да има функция да не гасне за да направи.....каквото и да било.В цилиндрите (или в някой от тях)на тази кола постъпва гориво.Въпросът е защо?Според мен проблемът е електрически (софтуерен).Но пак казвам,не съм специалист.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
hooligan_sk написа:PP: DPF-a е много приятен, грам миризма няма от изгорели газове дори в затворена гаражна клетка. Но си представям колко бебета делфинчета са измрели за направата на една такава джаджа
Не разбрах, би ли обяснил?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
bnick написа:hooligan_sk написа:PP: DPF-a е много приятен, грам миризма няма от изгорели газове дори в затворена гаражна клетка. Но си представям колко бебета делфинчета са измрели за направата на една такава джаджа
Не разбрах, би ли обяснил?
Кое по-точно? Че за направата на един филтър за твърди частици екологичната цена е сериозна?
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 2.0 l TDI не иска да спира мотора
hooligan_sk написа:bnick написа:hooligan_sk написа:PP: DPF-a е много приятен, грам миризма няма от изгорели газове дори в затворена гаражна клетка. Но си представям колко бебета делфинчета са измрели за направата на една такава джаджа
Не разбрах, би ли обяснил?
Кое по-точно? Че за направата на един филтър за твърди частици екологичната цена е сериозна?
Прави се от хартия, метал, керамика и други. В кой тип участва делфина? Това не разбирам...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта