голф 4 тди 131кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Re: голф 4 тди 131кс.

Мнениеот GOLF@ » Съб 27 яну 2007 21:06


ico_dc написа:здр. на всички.предполагам се досещате че се регистрирах в този форум,тъй като скоро ще ставам собственик на г4.автомобила го купих само на снимки,все още е в италия и чакам януари за да го внеса в бг.ще дам малко инфо за да могат по-компетентните да си кажат мнението,за което благодаря предварително.значи колата е на реални 60 000к година на производство-2003,води се комфорт едишън.мотора е 131кс има всички екстри + типтроник.мисля 4е е карана от инвалид,защото на снимките които гледах,от дясната страна до лоста за чистачките има друго малко лостче с няколко копчета,което предполагам са мигачи.ами това е общо взето,интересува ме тъи като до сега не съм карал тип троник,има ли някаква по-специална подръжка и с какво масло да я карам?и като цяло има ли дизела някаква по-спецялна подражка?до сега съм бил фен само на бензинови коли,обаче разхода който ми даваше последната,ме накара да помисля за г4 тди.дано да не съм сбъркал.иначе форума е супер. :)


На сестра ми е 2004 август и му направиха до момента 130 000, така че си прави сметка. Пожелавам ти да е наистина на тея километри, но дизел се купува да се кара, а не за гаражен експонат и то в европа. Хората имат пътища и много от тях работят на 50-100 км разтояния смятай колко се навърта само от това, а другото!!!!!
Успех! :)




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 28 яну 2007 2:01


ico_dc - поздравления за колата. Да ти е честита, със здраве да си я караш, и много безаварийни километри да й навъртиш. По отношение на автопилота (то е темпомат де - поддържа скоростта, но не и посоката /курса/) - не знам за Голф, но за Пасат Б5 няма никакъв проблем на дизел да се сложи. Цената на лостчето и кабелите е около 60 Евро (+доставка от E-Bay). Ама след това трябва да се свали волана с airbag-a, за да се смени лостчето, и кабелите да се свържат. Не е кой-знае какво, ама не е и за всеки да я свърши тази работа. За огледалата не съм сигурен, ама си мисля че може и да могат да се прибират (ама може и да се лъжа) - ако управлението им е с копчета, а не с джойстик - натискаш и задържаш двете копчета (за двете огледала). С джойстик не знам как става (би трябвало също да има начин). Дизеловата кола се държи по различен начин в сравнение с бензиновата, и трябва да свикнеш с особеностите й.
Успех !


Потребителски аватар
zloqq
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zloqq » Нед 28 яну 2007 3:28


gr_kanev написа:...Цената на лостчето и кабелите е около 60 Евро (+доставка от E-Bay). Ама след това трябва да се свали волана с airbag-a, за да се смени лостчето, и кабелите да се свържат. Не е кой-знае какво, ама не е и за всеки да я свърши тази работа...


Честито колега! Безаварийни километри и кеф да ти носи само! А в тази връзка, да попитам...само със смяна на лостчето ли се минава? Не е ли нужно, все пак колата са има разни приспособления, към които да се върже въпросното лостче? На дали само "тургаш и готоо"! За e-bay си прав - голяма далаверка е :да: Има тук един болен мозък > Дон Хуан-а - добре е понапазарил!

Последна промяна от zloqq на Нед 28 яну 2007 3:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 28 яну 2007 3:34


Трябва му връзка с компа само щото ТДИ е с електронна газ ,а не жило.


Потребителски аватар
zloqq
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zloqq » Нед 28 яну 2007 5:48


Rabbit_TDI написа:Трябва му връзка с компа само щото ТДИ е с електронна газ ,а не жило.


Благодаря! Са вече ми е по-светла картинката. Май ще разровя нет-а и си взема тази глезотийка. А допълнителни настройки на комп-а трябват ли, нещо да се човърка в софт-а... А и предполагам няма да е проблем да се направи на друг автомобил от VAG, нали?...


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Нед 28 яну 2007 12:12


благодаря за пожеланията колеги.колата си я бива и наистина е на 72к има сервизни документи и е карана от инвалид 39 набор.до чистачките има лостче с мигачи,клаксон и фарове.много държа на темпомата и сега ще се заровя да търса някаде :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 28 яну 2007 12:13


Май ще трябва да пуснем друга тема, за да не спамим по тази. Ами значи сменя се лостчето, като има 1 сноп кабели, като всеки трябва да се свърже на мястото си (това е половината игра) - основно към комп-а на колата. По принцип не е нужно нищо друго - най-много да се наложи да се активира темпомата с VAGCOM (което е елементарно).
По пътя на логиката не би трябвало да има проблем и за другите марки от VAG.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 29 яну 2007 0:13


Айде честито и от мен и много безаварийни ....

п.с можеш ли малко информация да споделиш за разхода, а и не само ти а и другите колеги с 131кс.

п.с.с Каква е разликата в разхода между 110/131 ...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 яну 2007 0:49


131 би трябвало да е една идея по-икономичен щото е ПД/говорим ако го натиска еднакво "тежак крак" :lol: /


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 29 яну 2007 1:00


в разхода ПД хапва пове4е ,ама с реакцията е две идеи по бърз от стария модел мотори;езика на таблото се сменя от някои с вагком , а и круиз контрола се активира пак с него.4естито колега и много безавариини км.типтроника на 4000оборота е на 230-240км/4ас


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 29 яну 2007 10:28


niks76 написа:в разхода ПД хапва пове4е ,ама с реакцията е две идеи по бърз от стария модел мотори;езика на таблото се сменя от някои с вагком , а и круиз контрола се активира пак с него.4естито колега и много безавариини км.типтроника на 4000оборота е на 230-240км/4ас

niks76, съгласен съм с всичко, което си написал, но какво правим с VAGCOM - какво активираме, ако не го е имало круиз-контрола (т.е. го няма лостчето с управлението) ? :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 29 яну 2007 13:08


е то много ясно 4е първо се инсталира лост4ето и се зака4ат кабелите


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Пон 29 яну 2007 19:04


FreeSoul написа:Айде честито и от мен и много безаварийни ....

п.с можеш ли малко информация да споделиш за разхода, а и не само ти а и другите колеги с 131кс.

п.с.с Каква е разликата в разхода между 110/131 ...

не съм го засичал как харчи още,но ще ти напиша какво пише в книжката.градско-9,селско-5 и смесено-6.5 л/100.но аз сам автомат.параметрите за ръчни скорости същият мотор са:градско-7,селско-4.3 и смесено-5.2 л/100км.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot], tdi fen, tihomim и 175 госта