Re: Сеат леон ALH- върви едва -РЕШЕНО by kasapina!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Вто 19 юни 2012 20:32


Пък може и действително да няма решение за твоя проблем

HAha няма начин да няма начин..тая кола "фъркаше" преди, няма начин да не може и сега, ама явно майсторията нещо не достига.... :012: лошото е , че не моята, ами и на професионалисти в бранша :bishop




ssimoo
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 26 ное 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот ssimoo » Вто 19 юни 2012 20:34


провери да не ти е издухана гарнитурата на изпускателния колектор и да бягат газовете от там и да не могат да развъртят турбината :) и успех с колицата


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот milmar » Вто 19 юни 2012 20:56


Освен това турбото ти работи непрекъснато с ниски стойности на "D.cycle MAP" - последната колонка на Log-а , при това много трудно и мудно достига зададената стойноаст :idea: .


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Вто 19 юни 2012 21:53


провери да не ти е издухана гарнитурата на изпускателния колектор и да бягат газовете от там и да не могат да развъртят турбината :) и успех с колицата

ами не е издухана... то когато надува на 1бар пак така хич не дърпа :idea:
при това много трудно и мудно достига зададената стойноаст

ами мудно...като не може да дръпне и се засилва 60 секунди до 120 - какво да очакваш... :horror:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот milmar » Вто 19 юни 2012 22:03


juve написа:...
при това много трудно и мудно достига зададената стойноаст

ами мудно...като не може да дръпне и се засилва 60 секунди до 120 - какво да очакваш... :horror:


Исках да кажа, че при ниски стойности на този параметър командата към турбината е да прави по-голямо налягане и обратно при големи стойности- разтоварва. А твоята според лога има 10 отчета, през времето на които не може да качи от 1200 до 1800 макар , че "D.cycle" е около 20 :| !

Log.GIF
Log.GIF (12.37 KиБ) Видяна 2669 пъти


ПП Според мен тук някъде е ключа от бараката, има сякаш някакво механично задържане.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Вто 19 юни 2012 22:47


ами бих се съгласил, обаче какво трябва да се наблюдава, когато турбината все пак достига предписаното ? Логиката гласи, че тогава, нека да е след "пропадане на мощността" все пак двигателя ще развие тяга..... ама не.... показанието на турбината не се отразява на ускорението...т.е тя надува, но колата не върви и толкова death


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот red.devilll » Сря 20 юни 2012 1:11


Колеги ,толкова ли няма един форумен майстор от Пловдив ,който знае какво прави за да му предложите на колегата за да си реши проблема и да почерпи след това по една бира.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот Aprilia » Сря 20 юни 2012 2:12


Колега, от това което чета колата е спряла да върви след ремонта, а по време на тоя ремонт сменял ли си нещо друго, въздушен филтър ? Виж проблема да не е във филтърната кутия или шнорхела до нея..... след като не му стига въздух :roll:


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот V@lDo » Сря 20 юни 2012 7:13


Лога на 11канал е перфектен. Точно така трябва да са % на н75. От 24% до към 65/70%. На 2000оборота са му 45, на 4000 са 63, като по учебник т.е. турбината си надува перфектно. Виждал съм на голф3 афн, с три чисто нови дебитомера правеше същите магарии, но не помня как го оправиха :banana


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Сря 20 юни 2012 10:51


Хаах :D Почнах да се забавлявам вече! Хората са казали - свят голям , майстори всякакви .... значи след като дизелджията изказа предположение че има запушване може би в смукателя, или механичен проблем, непонятен за компютъра, един от оторизираните сервизи за сеат ( гейш ли до де стигнахме) :screwy след диагностика ми каза ново 20 - че всичко е перфектно ( а ,що все това чувам) ама според него имам запушване в....познахте , някъде в гърнетата :mrgreen: защото даже ръката да си сложиш, въздуха дето излизал свалял кожа ( и кости ) демек оксижен бате ;) Аз , че свалих напълно здрав катализатор - това го пропускаме...както и да е, видяха го и майстори на гърнета - еми да познахте, всичко е джам.... mhihi остава само едно - връщам се при майстора на мотора и се почва - всичко ДОЛУ и както казал руснака " давай сначале ! " Операциите до сега са 100 % успешни за всички , пациента си Е и си седи за сега мъртъв... :bishop за мен за сега остава да давам пари и да пия вода/бира... :012: ма то бирата я пият майсторите, че им плащам , за мене вода... :twisted:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот milmar » Сря 20 юни 2012 11:36


Няма на тоя свят такава кола и няма такива майстори като твоите mhihi !
Успех :да: !


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 юни 2012 13:04


Прочетох за проблема . Наистина ,както сам казваш - няма обяснение. Шантава работа. Замислих се за ремонта на главата...навремето имах един особен проблем с моя кола. Правихме и глава тогава. Както си му е реда "майсторът" ( вече не се сещам и за името му) наби водачи нови , нови клапани сложи, пасна ги и прочие. Монтираха главата.И всичко останало по реда си. Колата си запали , работеше добре, но малко след като се покара (загрее) и се "спъваше"- спира да върви, бе какво ли не гледахме, то не бе проверки на карбуратора ( колата беше бензинка-пропуснах да спомена), центровки , налягане цилиндри .Луднах.Студена добре , топла спира да върви.Интересното беше ,че ниски обороти си имаше стабилни :?: :!: .Друг карбуратор- без промяна ! Свещи ,кабели - няма оправия и това е! Мина малко време,един мой приятел - тракторист в тогавашното ТКЗС ме попита " бе тези водачи на клапаните , след като ги набихте, проверихте ли ги с райбер на диаметър как са ?Да не би клапаните и главата, като се стоплят да " стягат" стеблата и клапана не успява навреме да "затвори" и затова да няма тяга, а ниски има щото няма обороти мотора и там криво ляво -успява. Аз тогава естствено нямах кой знае какво понятие от коли- беше първата ми кола. И така се и оказа , смъкнахме тиквата отново, клапаните грам луфт нямаха студени във водачите, райбериха ги на размер ( друг майстор вече :beer ), отново пасване на клапаните и колата "хукна".


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Сря 20 юни 2012 13:38


Колата си запали , работеше добре, но малко след като се покара

ми добре ама...тя си е спъната от 1 вата секунда..пък и дизела...ако има нещо да не " дозатваря-отваря" все някак си мисля щеше да изпуши поне, да кихне ... а тя вади от 1вата секунда чист прозрачен въздух оборотите като заковани... луда работа... а относно сервиза - тези които ми я правиха са специализиранеи само за това - ремонт глави, блокове, колянови валове, шлайф ..такива неща, с моята кола се занимаха почти от любезност ( плащам си разбира се ) даже маса сервизи свалят глави, носят ги там за ремонт като подизпълнител и после само качват.... и ако тези хора не знаят как да набият нови водачи - ебахти и българската действителност дето е около нас ( сори за думата, ама си е така ) Аз не бързам с оценките, ще изчакам да видят какво става, ама... което трябваше да го направя го сторих друго какво .... да я бутна в реката.. :evil:

Няма на тоя свят такава кола и няма такива майстори като твоите mhihi !

:mrgreen: искаш ли уникат от друга планета? давам веднага! :drunk


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот ifidik » Сря 20 юни 2012 17:21


някой гледал ли е тая турбина дали има перки или са останали само шайби от преминаването на чуждо тяло?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет

Мнениеот juve » Сря 20 юни 2012 22:05


някой гледал ли е тая турбина дали има перки или са останали само шайби от преминаването на чуждо тяло?

през турбината НЕ е минавало чуждо тяло, мина парче свинска опашка по тръбата от МАП сензора до клапаните... и като за шайби доста здраво надува, както казва лог-а и показанието на бустметъра, монтиран на смукателния колектор малко след ЕГР-а :talk:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта