


Пасат Б6 2006 BMP проблем DPF - съвети?
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблем DPF - съвети?
Нямам копчета или дистанционни, сама си се включва при температура под 5 градуса.
Странното е, че днес я "деактивирахме", изчистихме грешката, идваща от датчика, и повече нямаше проблеми.
Дали печката е била спряна, именно заради този датчик, просто за да не го сменяват?
Не че е кой знае колко пари.
Днес проверих, искат ми 80 лева за нов. Поръчах го. Но не мисля да го слагам, докато не се появи отново на таблото горепосоченият символ.
Странното е, че днес я "деактивирахме", изчистихме грешката, идваща от датчика, и повече нямаше проблеми.
Дали печката е била спряна, именно заради този датчик, просто за да не го сменяват?
Не че е кой знае колко пари.
Днес проверих, искат ми 80 лева за нов. Поръчах го. Но не мисля да го слагам, докато не се появи отново на таблото горепосоченият символ.
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Проблем DPF - съвети?
И аз имам проблем с DPF, на 158к км. светна , излязох на магистралата карах около 4-5 км. с 2500 оборота и изгасна.Минах точно 350 км. градско и светна пак, пак излязох на магистралата,пак същата процедура,после пак 350 км. и лампата светна.И така 7-8 пъти.На 162к км. вкарах колата в сервиз, свалиха филтъра и го изчистиха "професионално" (както обичат да се изразяват дойчетата).Взех си колата от сервиза,платих си 320 евро (плюс смяна на масло и филтри) и след 350 км. - гадната жълта лампа грейна
Дайте идея , да слагам ли нов DPF или да търся някъде другаде причината.Филтърът е изчистен и е като нов.Да добавя само че не живея в България и идеята да го махна не ми е от полза.

Re: Проблем DPF - съвети?
Е, 2 идеи:
1. Нов филтър - /тогава защо си дал пари да чистят стария "професионално"/?
2. Презапис на картите на компа, т.нар. "чипосване" с което на компа ще му се каже, да забрави завинаги за DPF и жълта лампа - жокер - Брезел в БГ и други подобни хора могат да ти помогнат.
1. Нов филтър - /тогава защо си дал пари да чистят стария "професионално"/?
2. Презапис на картите на компа, т.нар. "чипосване" с което на компа ще му се каже, да забрави завинаги за DPF и жълта лампа - жокер - Брезел в БГ и други подобни хора могат да ти помогнат.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем DPF - съвети?
А защо моя DPF немога да му пусна регенерация вече няколко пътя.Вавеждам му кода но не не тръгва регенерацията.
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Проблем DPF - съвети?
Krasi написа:Е, 2 идеи:
1. Нов филтър - /тогава защо си дал пари да чистят стария "професионално"/?
2. Презапис на картите на компа, т.нар. "чипосване" с което на компа ще му се каже, да забрави завинаги за DPF и жълта лампа - жокер - Брезел в БГ и други подобни хора могат да ти помогнат.
Защото нов филтър струва около 800 евро (оригинален) а почистването 200 евро.Има филтри и за по 350 евро но не се знае с моето градско каране колко ще издържи един такъв заместител на оригиналния.90% от километрите ми са градско и явно там е проблема.В петък вкарвам колата в сервиз да търсят евентуално къде е грешката,ако не - отива на нов филтър рабоатата.Накрая ще го продам и ще взема един Голф 6 бензинов и стават “6“ нещата

Не е за градско дизела с тия Евро 4 и Евро 5 джунджурии а и данъкът е много висок, 5 пъти по висок отколкото за бензинов мотор.
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем DPF - съвети?
Е ти 4 пъти като го "почистиш" за по 200 евра и после минеш 350 км и светне каква ти е точно далаверата пред нов за 800?
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Проблем DPF - съвети?
Явно не си ме разбрал правилно,не давам по 200 евро на 350 км.На около 350 км. ми светва лампата за ДПФ и трябва да го отпушвам.Когато имам извънградско издържа повече километри.Въпросът ми беше дали може да е друга причината,кабели,датчици и др.,за да не отчита правилно.Иначе ако сложа нов пак не е гаранция че няма да светва лампата.
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем DPF - съвети?
Според мен с немски дизел ако ти се запушва толкова често вече, си е за смяна.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем DPF - съвети?
Няма ли как да се махне този филтър? Все си мисля, че без него мотора ще диша по-добре. Изключва се софтуерно и се маха...
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем DPF - съвети?
Има, как да няма :) Обаче в Германия не знам после дали няма да има проблеми с властите ако го направи.
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Проблем DPF - съвети?
Чак с властите не, обаче като отида на следващия TÜV направо ще ми свалят зелената плакета от колата и после не центъра ами града не можеш да припариш.Ще се сменя скоро ДПФ-а,има една последна надежда
в събота ще пробваме нещо с колегата golfer.Ако се получи ще пиша да споделя ... Ако не пиша значи съм дал 800 евро за нов ДПФ и не ми се говори
Ето малко инфо за Umwelt зоните: https://www.umwelt-plakette.de/umweltzone%20muenchen.php?SID=f66326018e2f7bac8ee3b8f422e4f0c7
08.06.2015 Чудо! Карам вече 2000км. без да ми е светнала лампата.Добавката е на Bardahl, Particulate filter cleaner – DPF и върши страхотна работа, малко е скъпичка но си заслужава всяка стотинка!
10.06.2015 Продължавам да си карам без проблем,навъртял съм още около 300 км. градско и няма ядове.Да спомена само че през последните 5 дни имаше среща на Г7 и поради мерки за сигурност задръстванията бяха ужасни.Истински тест за ДПФ-а и добавката!
13.06.2015 +500 км. ДПФа е пушка,мотора пее,турбото приглася - кеф за душата



Ето малко инфо за Umwelt зоните: https://www.umwelt-plakette.de/umweltzone%20muenchen.php?SID=f66326018e2f7bac8ee3b8f422e4f0c7
08.06.2015 Чудо! Карам вече 2000км. без да ми е светнала лампата.Добавката е на Bardahl, Particulate filter cleaner – DPF и върши страхотна работа, малко е скъпичка но си заслужава всяка стотинка!
10.06.2015 Продължавам да си карам без проблем,навъртял съм още около 300 км. градско и няма ядове.Да спомена само че през последните 5 дни имаше среща на Г7 и поради мерки за сигурност задръстванията бяха ужасни.Истински тест за ДПФ-а и добавката!
13.06.2015 +500 км. ДПФа е пушка,мотора пее,турбото приглася - кеф за душата

Последна промяна от AugustinerFan на Съб 13 юни 2015 10:29, променено общо 1 път.
Re: Проблем DPF - съвети?
Тоя Бардал явно върши работа, но и парите му в Бг са добри-140лв. Ако трябва да го ползва човек 2 пъти годишно излиза солено.
Иначе се радвам, че си се справил с проблема.
Иначе се радвам, че си се справил с проблема.
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Проблем DPF - съвети?
Определено и аз се радвам.Прав си че излиза солено но зависи от гледната точка,както спомена по-горе в България проблема се решава моментално и за винаги с манипулация която ти спестява хиляди главоболия за в бъдеще.В моят случай спестявам пари или поне така си мисля,защото мисля да я карам максимум още 2 години и да взема следващият модел.Мислех си да я продавам и да взема бензинов Голф6 но така си я обичам че сърце не ми дава да се разделя с нея толкова рано.Нормално е да се запушва ДПФа защото въртя по 4-5.000 км.градско на месец,но не е нормално ДПФа да струва 800 евро и смяната във Фолксваген още 400 евро.Ще я карам така, през уикенда си избирам по-далечни дестинации за разходка и газ по магистралата за профилактика
Ако някой има проблем с ДПФа и по една или друга причина не иска или не може да се раздели с него, добавката върши страхотна работа.Да не казвам че ми свали разхода и моторчето пее като славей че ще прозвуча като рекламно лице на Бардал 


-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 27 апр 2015 15:36
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2.0 TDI 140ps BMP
Re: Проблем DPF - съвети?
AugustinerFan написа:Определено и аз се радвам.Прав си че излиза солено но зависи от гледната точка,както спомена по-горе в България проблема се решава моментално и за винаги с манипулация която ти спестява хиляди главоболия за в бъдеще.В моят случай спестявам пари или поне така си мисля,защото мисля да я карам максимум още 2 години и да взема следващият модел.Мислех си да я продавам и да взема бензинов Голф6 но така си я обичам че сърце не ми дава да се разделя с нея толкова рано.Нормално е да се запушва ДПФа защото въртя по 4-5.000 км.градско на месец,но не е нормално ДПФа да струва 800 евро и смяната във Фолксваген още 400 евро.Ще я карам така, през уикенда си избирам по-далечни дестинации за разходка и газ по магистралата за профилактикаАко някой има проблем с ДПФа и по една или друга причина не иска или не може да се раздели с него, добавката върши страхотна работа.Да не казвам че ми свали разхода и моторчето пее като славей че ще прозвуча като рекламно лице на Бардал
има и друг начин сваля се софтуера и се пренаписва и даже дядо господ не може да разбере че си без ДПФ струва 360евро в Берлин пиши на лични за повече инфо
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Проблем DPF - съвети?
jorev84 написа:има и друг начин сваля се софтуера и се пренаписва и даже дядо господ не може да разбере че си без ДПФ струва 360евро в Берлин пиши на лични за повече инфо
и след като си в Берлин предполага се, че ти е ясно при последващата проверка на AU/HU като му боднат сондата в ауспуха и дядо Господ няма да му помогне да остане Euro 4.
А за тези 360 евро има място където не само, че ще му пренапишат софтуера а и с чип ще се сдобие.
Та колега уцелил си форума да даваш акъли....




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта