Пасат Б6 2006 BMP проблем DPF - съвети?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот Aimbotfan » Нед 30 дек 2012 19:00


Нямам копчета или дистанционни, сама си се включва при температура под 5 градуса.
Странното е, че днес я "деактивирахме", изчистихме грешката, идваща от датчика, и повече нямаше проблеми.
Дали печката е била спряна, именно заради този датчик, просто за да не го сменяват?
Не че е кой знае колко пари.
Днес проверих, искат ми 80 лева за нов. Поръчах го. Но не мисля да го слагам, докато не се появи отново на таблото горепосоченият символ.




Потребителски аватар
AugustinerFan
Мнения: 265
Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
Автомобил: Mini Cooper SD
Двигател: 2017
Местоположение: München

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот AugustinerFan » Сря 22 апр 2015 19:23


И аз имам проблем с DPF, на 158к км. светна , излязох на магистралата карах около 4-5 км. с 2500 оборота и изгасна.Минах точно 350 км. градско и светна пак, пак излязох на магистралата,пак същата процедура,после пак 350 км. и лампата светна.И така 7-8 пъти.На 162к км. вкарах колата в сервиз, свалиха филтъра и го изчистиха "професионално" (както обичат да се изразяват дойчетата).Взех си колата от сервиза,платих си 320 евро (плюс смяна на масло и филтри) и след 350 км. - гадната жълта лампа грейна :eek Дайте идея , да слагам ли нов DPF или да търся някъде другаде причината.Филтърът е изчистен и е като нов.Да добавя само че не живея в България и идеята да го махна не ми е от полза.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот Krasi » Вто 28 апр 2015 17:09


Е, 2 идеи:
1. Нов филтър - /тогава защо си дал пари да чистят стария "професионално"/?
2. Презапис на картите на компа, т.нар. "чипосване" с което на компа ще му се каже, да забрави завинаги за DPF и жълта лампа - жокер - Брезел в БГ и други подобни хора могат да ти помогнат.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот okti_1 » Вто 28 апр 2015 21:51


А защо моя DPF немога да му пусна регенерация вече няколко пътя.Вавеждам му кода но не не тръгва регенерацията.


Потребителски аватар
AugustinerFan
Мнения: 265
Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
Автомобил: Mini Cooper SD
Двигател: 2017
Местоположение: München

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот AugustinerFan » Сря 29 апр 2015 9:32


Krasi написа:Е, 2 идеи:
1. Нов филтър - /тогава защо си дал пари да чистят стария "професионално"/?
2. Презапис на картите на компа, т.нар. "чипосване" с което на компа ще му се каже, да забрави завинаги за DPF и жълта лампа - жокер - Брезел в БГ и други подобни хора могат да ти помогнат.


Защото нов филтър струва около 800 евро (оригинален) а почистването 200 евро.Има филтри и за по 350 евро но не се знае с моето градско каране колко ще издържи един такъв заместител на оригиналния.90% от километрите ми са градско и явно там е проблема.В петък вкарвам колата в сервиз да търсят евентуално къде е грешката,ако не - отива на нов филтър рабоатата.Накрая ще го продам и ще взема един Голф 6 бензинов и стават “6“ нещата :mhihi
Не е за градско дизела с тия Евро 4 и Евро 5 джунджурии а и данъкът е много висок, 5 пъти по висок отколкото за бензинов мотор.


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот Pagemakerboy » Чет 07 май 2015 22:37


Е ти 4 пъти като го "почистиш" за по 200 евра и после минеш 350 км и светне каква ти е точно далаверата пред нов за 800?


Потребителски аватар
AugustinerFan
Мнения: 265
Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
Автомобил: Mini Cooper SD
Двигател: 2017
Местоположение: München

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот AugustinerFan » Сря 13 май 2015 14:40


Явно не си ме разбрал правилно,не давам по 200 евро на 350 км.На около 350 км. ми светва лампата за ДПФ и трябва да го отпушвам.Когато имам извънградско издържа повече километри.Въпросът ми беше дали може да е друга причината,кабели,датчици и др.,за да не отчита правилно.Иначе ако сложа нов пак не е гаранция че няма да светва лампата.


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот Pagemakerboy » Сря 13 май 2015 23:42


Според мен с немски дизел ако ти се запушва толкова често вече, си е за смяна.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот valiosport » Чет 14 май 2015 11:47


Няма ли как да се махне този филтър? Все си мисля, че без него мотора ще диша по-добре. Изключва се софтуерно и се маха...


Потребителски аватар
Pagemakerboy
Мнения: 491
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот Pagemakerboy » Чет 14 май 2015 20:31


Има, как да няма :) Обаче в Германия не знам после дали няма да има проблеми с властите ако го направи.


Потребителски аватар
AugustinerFan
Мнения: 265
Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
Автомобил: Mini Cooper SD
Двигател: 2017
Местоположение: München

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот AugustinerFan » Вто 19 май 2015 0:16


Чак с властите не, обаче като отида на следващия TÜV направо ще ми свалят зелената плакета от колата и после не центъра ами града не можеш да припариш.Ще се сменя скоро ДПФ-а,има една последна надежда :scare3 в събота ще пробваме нещо с колегата golfer.Ако се получи ще пиша да споделя ... Ако не пиша значи съм дал 800 евро за нов ДПФ и не ми се говори :ugly_tocktock


:offtopic
Ето малко инфо за Umwelt зоните: https://www.umwelt-plakette.de/umweltzone%20muenchen.php?SID=f66326018e2f7bac8ee3b8f422e4f0c7

08.06.2015 Чудо! Карам вече 2000км. без да ми е светнала лампата.Добавката е на Bardahl, Particulate filter cleaner – DPF и върши страхотна работа, малко е скъпичка но си заслужава всяка стотинка!

10.06.2015 Продължавам да си карам без проблем,навъртял съм още около 300 км. градско и няма ядове.Да спомена само че през последните 5 дни имаше среща на Г7 и поради мерки за сигурност задръстванията бяха ужасни.Истински тест за ДПФ-а и добавката!

13.06.2015 +500 км. ДПФа е пушка,мотора пее,турбото приглася - кеф за душата :love.vw

Последна промяна от AugustinerFan на Съб 13 юни 2015 10:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот Krasi » Чет 11 юни 2015 20:15


Тоя Бардал явно върши работа, но и парите му в Бг са добри-140лв. Ако трябва да го ползва човек 2 пъти годишно излиза солено.
Иначе се радвам, че си се справил с проблема.


Потребителски аватар
AugustinerFan
Мнения: 265
Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
Автомобил: Mini Cooper SD
Двигател: 2017
Местоположение: München

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот AugustinerFan » Съб 13 юни 2015 10:21


Определено и аз се радвам.Прав си че излиза солено но зависи от гледната точка,както спомена по-горе в България проблема се решава моментално и за винаги с манипулация която ти спестява хиляди главоболия за в бъдеще.В моят случай спестявам пари или поне така си мисля,защото мисля да я карам максимум още 2 години и да взема следващият модел.Мислех си да я продавам и да взема бензинов Голф6 но така си я обичам че сърце не ми дава да се разделя с нея толкова рано.Нормално е да се запушва ДПФа защото въртя по 4-5.000 км.градско на месец,но не е нормално ДПФа да струва 800 евро и смяната във Фолксваген още 400 евро.Ще я карам така, през уикенда си избирам по-далечни дестинации за разходка и газ по магистралата за профилактика :mhihi Ако някой има проблем с ДПФа и по една или друга причина не иска или не може да се раздели с него, добавката върши страхотна работа.Да не казвам че ми свали разхода и моторчето пее като славей че ще прозвуча като рекламно лице на Бардал :c020


jorev84
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 27 апр 2015 15:36
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 140ps BMP

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот jorev84 » Пон 22 юни 2015 17:30


AugustinerFan написа:Определено и аз се радвам.Прав си че излиза солено но зависи от гледната точка,както спомена по-горе в България проблема се решава моментално и за винаги с манипулация която ти спестява хиляди главоболия за в бъдеще.В моят случай спестявам пари или поне така си мисля,защото мисля да я карам максимум още 2 години и да взема следващият модел.Мислех си да я продавам и да взема бензинов Голф6 но така си я обичам че сърце не ми дава да се разделя с нея толкова рано.Нормално е да се запушва ДПФа защото въртя по 4-5.000 км.градско на месец,но не е нормално ДПФа да струва 800 евро и смяната във Фолксваген още 400 евро.Ще я карам така, през уикенда си избирам по-далечни дестинации за разходка и газ по магистралата за профилактика :mhihi Ако някой има проблем с ДПФа и по една или друга причина не иска или не може да се раздели с него, добавката върши страхотна работа.Да не казвам че ми свали разхода и моторчето пее като славей че ще прозвуча като рекламно лице на Бардал :c020

има и друг начин сваля се софтуера и се пренаписва и даже дядо господ не може да разбере че си без ДПФ струва 360евро в Берлин пиши на лични за повече инфо


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Проблем DPF - съвети?

Мнениеот golfer » Съб 27 юни 2015 16:36


jorev84 написа:има и друг начин сваля се софтуера и се пренаписва и даже дядо господ не може да разбере че си без ДПФ струва 360евро в Берлин пиши на лични за повече инфо

и след като си в Берлин предполага се, че ти е ясно при последващата проверка на AU/HU като му боднат сондата в ауспуха и дядо Господ няма да му помогне да остане Euro 4.
А за тези 360 евро има място където не само, че ще му пренапишат софтуера а и с чип ще се сдобие.
Та колега уцелил си форума да даваш акъли.... :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта