Според мен, макар и да не съм виждал колата след проблемите, колегата си е направил "качествен звънец"

по следния начин:
В общи линии се знае: силовото реле разполага с две бобини и съответно две контактни системи, едната подава 12V към свещите директно, а другата 12V през резистор (съпротивителна пластина във вид на меандър). Първото - директно 12V е за подгрев, а второто за съпътстващ такъв. Това реле няма никаква електроника и се управлява от второ, което е на таблото на колата и то следи температури и .....
Силовото реле би трябвало да има няколко клеми: 12V - вход от акумулатора, изход към свещите, два входа за управление на двете бобини съответно,
маса. Всичко това го гледам от pdf-a на 2-ра страница.
Какво е направил колегата-а-а (предполагам

) ... Свързал е всичко съвсем правилно ... всичко без масата

. Масата я е закачил към изхода към свещите (там наистина се свързва жица, но не тази). И какво става: в първоначалния момент едната бобина получава управление 12V и се задейства като "си взема" маса през свещите

, обаче когато "щракне" релето изведнъж към свещите се подават 12V и бобината остава включена от едната страна на 12 от управлението си, а от другата 12 от задействаните свещи. Така релето изключва и наново се подава маса към бобината.
Този процес се повтаря доста бързо и е самоонищожителен за контактите на релето 
.
(сори за спама)