


GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-РЕШЕН
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Офффф, нали този клапан върху филтъра това прави. Свързва излишната нафта с филтъра. Тоест, връзваш обратната нафта в смукателният тръбопровод на помпата !!!!!
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
С доста клапани имах честа да се запозная и нови и стари .Като е топло клапана праща нафтата директно в резервоара.Само като е студено отваря да влезе в филтъра и после пак затапва към филтъра и само назад в резервоара.Това явно с цел да не прегрява горивото в филтъра.
Ето тук в тази тема тъкмо са започнали да си говорят по въпросния проблем и са прекъснали като са го разрешили. Можеше да науча нещо за изхода от тях - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=217152
Ето тук в тази тема тъкмо са започнали да си говорят по въпросния проблем и са прекъснали като са го разрешили. Можеше да науча нещо за изхода от тях - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=217152
- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Ако не е тайна, в крайна сметка разреши ли се проблема с грешката и паленето?
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
В крайна сметка проблема наистина се реши.Ще използвам снимка от форума че новичко и чистичко и се вижда добре. Буталцето в помпата е задържало и при подаване на контакт
безконтактния палец като си прави теста не може да стигне до самия си край т.е. да си намери стойностите които посочих в един мой по преден пост и така набива тази грешка. Колегата Varbanov още в самото начало беше споделил, но в самата помпа имаше и други кусури които ме подвеждаха и други посоки.Като например че и авансаторния клапан беше затегнал.Същия затегна окончателно няколко дена по късно като дотогава само ми бъркаше мислите.Всичко това следствие на въздух от резервоара заради спукан поплавък който се разбра с прозрачен шлаух от резервоара до помпата.Поплавъка спукан естествено в най високата си точка където и при пълен резервоар след 5 мин пак ще налапа мехурите.И така със воднашкурка 2000 и без да си давам много зор буталцето си влиза в оста кат на млада булка без да задържа. Пак със шкурката и клапана авансаторния и ако не беше автоматик сега съм готов за рали
.Пали като от магазина не пуши не мирише.Мечтъ... Пу-пу да не и е уруки. Надявам се да е било полезно и за още някого без да го пожелавам да се случи на никого.
безконтактния палец като си прави теста не може да стигне до самия си край т.е. да си намери стойностите които посочих в един мой по преден пост и така набива тази грешка. Колегата Varbanov още в самото начало беше споделил, но в самата помпа имаше и други кусури които ме подвеждаха и други посоки.Като например че и авансаторния клапан беше затегнал.Същия затегна окончателно няколко дена по късно като дотогава само ми бъркаше мислите.Всичко това следствие на въздух от резервоара заради спукан поплавък който се разбра с прозрачен шлаух от резервоара до помпата.Поплавъка спукан естествено в най високата си точка където и при пълен резервоар след 5 мин пак ще налапа мехурите.И така със воднашкурка 2000 и без да си давам много зор буталцето си влиза в оста кат на млада булка без да задържа. Пак със шкурката и клапана авансаторния и ако не беше автоматик сега съм готов за рали

- Прикачени файлове
-
- pump.jpg (58.15 KиБ) Видяна 996 пъти
-
- pump2.jpg (70.68 KиБ) Видяна 996 пъти
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-Р
Щом е задрало и се е наложило пилене, помисли за смяна, не непременно с нови детайли.
Със сигурност хлабината вече е по-голяма, а и според мен вероятността за ново задиране я има.

Със сигурност хлабината вече е по-голяма, а и според мен вероятността за ново задиране я има.

- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-Р
По точно-задържа от колкото задира.Хлабина като на шайба в болт няма.Над 10тина дена живее вече така.Все пак само съм зачистил детайлите не съм ги стъргал зверски.циментацията си е там , няма проблем и поражения.Относно смяната със същото буталце от работеща помпа имах късмета да намеря такава, имайте предвид че и малкото време през което е стояло на сухо може да доведе до задържане.Както е работило извадиш ли оставиш ли го да изсъхне -почти сигурно че ще задържи
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-Р
omegov написа:....Както е работило извадиш ли оставиш ли го да изсъхне -почти сигурно че ще задържи
Така е, аз имам една оборотна ГНП (ползвам я за части и "научна" дейност), не е удобно да я напълня с нафта, но я пръскам с WD, иначе веднага ще корозира.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта