GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Dobromirski » Нед 15 сеп 2013 11:58


Офффф, нали този клапан върху филтъра това прави. Свързва излишната нафта с филтъра. Тоест, връзваш обратната нафта в смукателният тръбопровод на помпата !!!!!




Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Нед 15 сеп 2013 20:38


С доста клапани имах честа да се запозная и нови и стари .Като е топло клапана праща нафтата директно в резервоара.Само като е студено отваря да влезе в филтъра и после пак затапва към филтъра и само назад в резервоара.Това явно с цел да не прегрява горивото в филтъра.
Ето тук в тази тема тъкмо са започнали да си говорят по въпросния проблем и са прекъснали като са го разрешили. Можеше да науча нещо за изхода от тях - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=217152


Потребителски аватар
batececo
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот batececo » Нед 06 окт 2013 20:42


Ако не е тайна, в крайна сметка разреши ли се проблема с грешката и паленето?


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Чет 10 окт 2013 9:54


В крайна сметка проблема наистина се реши.Ще използвам снимка от форума че новичко и чистичко и се вижда добре. Буталцето в помпата е задържало и при подаване на контакт
безконтактния палец като си прави теста не може да стигне до самия си край т.е. да си намери стойностите които посочих в един мой по преден пост и така набива тази грешка. Колегата Varbanov още в самото начало беше споделил, но в самата помпа имаше и други кусури които ме подвеждаха и други посоки.Като например че и авансаторния клапан беше затегнал.Същия затегна окончателно няколко дена по късно като дотогава само ми бъркаше мислите.Всичко това следствие на въздух от резервоара заради спукан поплавък който се разбра с прозрачен шлаух от резервоара до помпата.Поплавъка спукан естествено в най високата си точка където и при пълен резервоар след 5 мин пак ще налапа мехурите.И така със воднашкурка 2000 и без да си давам много зор буталцето си влиза в оста кат на млада булка без да задържа. Пак със шкурката и клапана авансаторния и ако не беше автоматик сега съм готов за рали :biggrin .Пали като от магазина не пуши не мирише.Мечтъ... Пу-пу да не и е уруки. Надявам се да е било полезно и за още някого без да го пожелавам да се случи на никого.
Прикачени файлове
pump.jpg
pump.jpg (58.15 KиБ) Видяна 1001 пъти
pump2.jpg
pump2.jpg (70.68 KиБ) Видяна 1001 пъти


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-Р

Мнениеот milmar » Чет 10 окт 2013 10:16


Щом е задрало и се е наложило пилене, помисли за смяна, не непременно с нови детайли.
Със сигурност хлабината вече е по-голяма, а и според мен вероятността за ново задиране я има.
:th_up


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-Р

Мнениеот omegov » Чет 10 окт 2013 10:38


По точно-задържа от колкото задира.Хлабина като на шайба в болт няма.Над 10тина дена живее вече така.Все пак само съм зачистил детайлите не съм ги стъргал зверски.циментацията си е там , няма проблем и поражения.Относно смяната със същото буталце от работеща помпа имах късмета да намеря такава, имайте предвид че и малкото време през което е стояло на сухо може да доведе до задържане.Както е работило извадиш ли оставиш ли го да изсъхне -почти сигурно че ще задържи


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-Р

Мнениеот milmar » Чет 10 окт 2013 13:12


omegov написа:....Както е работило извадиш ли оставиш ли го да изсъхне -почти сигурно че ще задържи


Така е, аз имам една оборотна ГНП (ползвам я за части и "научна" дейност), не е удобно да я напълня с нафта, но я пръскам с WD, иначе веднага ще корозира.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, pspetkow, tdi fen, vandu и 50 госта