


Проверка на N75
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Снимки не съм правил :) nasko1978 хванах се за този метод защото исках да я дам в сервиз да я изчистят, там момчето ми каза - "ти си свършил трудната част, просто няма за какво да ти взема парите, турбината не се отваря, а се кисне 24 часа в газ за горене и всичко пада, ставя бяла като сняг". Ако не стане, важното е, че съм опитал. Накиснах всичко. ЕГР-то мога да кажа, че наистина се изчисти за няколко часа. Остана само черно по стените, ама с едно парцалче като го минах се показа сивия цвят отдолу иначе налепите наистина паднаха.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проверка на N75
Опитай,но няма да стане!
Част от турбината е от чугун,който ръждясва и газ за горене ръжда не чисти!
Най-трудната и финна работа е точно отварянето,почистването и сглобяването на турбината.Риска е голям,ако не си го правил.
Чупил съм турбини и пиша от опит.
Част от турбината е от чугун,който ръждясва и газ за горене ръжда не чисти!

Най-трудната и финна работа е точно отварянето,почистването и сглобяването на турбината.Риска е голям,ако не си го правил.
Чупил съм турбини и пиша от опит.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Ех, направо ми разстреля надеждата, точно за това не исках да я отварям, че тая работа с чука не ме кефи, а нямам скоби за тази операция.
- debo71
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Проверка на N75
За какви скоби и чук говориш колега?Това с чистенето на турбината е тънка работа,а не шлосерска.Успех с начинанието,но както и Наско ти е писал по-горе не чакай големи резултати от интервенцията с газта за горене.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Имам в предвид, че до колкото разбрах се нагрява топлата част и с почукване се отваря. Сигурен съм, че в сервизите не отварят с чукане, а със специални скоби. Няма смисъл да се разисква повече, ще видим резултата и ще пиша дали е имало ефект или не. Ако няма, тогава вече ще я отварям аз. По - тънката работа е да я свалиш турбината. И както споменах по - горе, надържам се на това, че в сервиза ми казаха, че така те го правят, щом го правят значи има ефект, друг е въпроса, ако са ми спестили някоя част от упражнението.
- debo71
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Проверка на N75
Ще чакаме отзивите с интерес след интервенцията с чистенето на турбината по този начин. 

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Да кажа резултата. Лостчето се раздвижи, ама не както трябва. Отворих турбината доста лесно, без нагряване и мъки. Явно като се накисна и се улесни процедурата. По голямата част от нагара се беше разтворила, но по лопатките имаше още и задираше там. Като цяло ефект има, но не 100%
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Ами да се похваля. Интервенцията мина успешно, колата стана самолет 

- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: Проверка на N75
Колеги като чета тук и сега немога да разбера какво трябва да направя за тръгне и моята кола (пасат б5.5 авф) от 1700 -1800 оборота дърпа сташно много,но кам 3 200-3300 става като чист дизел,и много бавно ускорява вече.А само да вмъкна преди 10 дена чистихме ЕГР клапана нов опръстен и нов температурен датчик.Колата на ваг ком няма грешки всичко си в в нормите,дебитомер дюзи температура.....
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Колеги, самолет ама друг път. Оставих колата на баща ми да я пробва и каза, че била перфектна - летяла самолет! Да ама не. Свикнал човека на слаби колички и тази му се видяла изтребител. Сега нов проблем, казва ми, че не достига налягане, къде та търся проблема? Ускорява бавно и сякаш се замисля преди да ускори. Лоста на актуатора се движи. Дайте идеи какво става.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проверка на N75
Направи логове,така с "усет" няма да стане! 

- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: Проверка на N75
Колега, на единият от изходите от N75 , на вакумните маркучи имаш един малък кръгъл клапан - на половина е черен на половина е бял ! Сваля се много лесно, само преди да го свалиш го снимай как е разположен, защото има значение от коя страна е бялото и от коя черното , спрямо N75.
Та значи имаше тема, но не мога да я намаря в момента - сваляш го и духваш първо от бялата към черната страна - трябва да минава въздуха без проблем. След това духваш от черната към бялата и не трябва да минава въздух, ако минава по-добре не го слагай ,а си потърси друго такова , временно можеш само да съединиш вакумните маркучи на неговото място и да караш без него , това само ако е прецакан !
Иначе ако минава от бяло към черно въздух но слабо, го напълни от двете страни с WD-40 и изчакай да закисне хубаво, а след това започни да го тръскаш докато не изтече WD-то . Това го повтаряш докато не започне да тече чисто WD-40. Ще останеш изненадан колко черно ще падне !
След тази манипулация, колата ми стана значително по пъргава до 2000 оборота !
Не ти давам гаранция,че това е проблема при теб, но можеш да опиташ , няма да ти навреди,а и не отнема много време ! Успех !
Та значи имаше тема, но не мога да я намаря в момента - сваляш го и духваш първо от бялата към черната страна - трябва да минава въздуха без проблем. След това духваш от черната към бялата и не трябва да минава въздух, ако минава по-добре не го слагай ,а си потърси друго такова , временно можеш само да съединиш вакумните маркучи на неговото място и да караш без него , това само ако е прецакан !
Иначе ако минава от бяло към черно въздух но слабо, го напълни от двете страни с WD-40 и изчакай да закисне хубаво, а след това започни да го тръскаш докато не изтече WD-то . Това го повтаряш докато не започне да тече чисто WD-40. Ще останеш изненадан колко черно ще падне !
След тази манипулация, колата ми стана значително по пъргава до 2000 оборота !
Не ти давам гаранция,че това е проблема при теб, но можеш да опиташ , няма да ти навреди,а и не отнема много време ! Успех !
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проверка на N75
Карам без такъв клапан повече от 3години,проблем няма!
Хубаво е да се почисти !
Бялата страна винаги е към Н75 !
Схема на вакуумите е пускана във форума многократно!
Хубаво е да се почисти !
Бялата страна винаги е към Н75 !

Схема на вакуумите е пускана във форума многократно!

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Проверка на N75
stefan_mil4ev написа:Колеги, самолет ама друг път. Оставих колата на баща ми да я пробва и каза, че била перфектна - летяла самолет! Да ама не. Свикнал човека на слаби колички и тази му се видяла изтребител. Сега нов проблем, казва ми, че не достига налягане, къде та търся проблема? Ускорява бавно и сякаш се замисля преди да ускори. Лоста на актуатора се движи. Дайте идеи какво става.
За да не достига налягане, вероятно проблема е от студената част. Да не би проблема да е в дебитомера?
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проверка на N75
Утре ще го сваля и ще видя как е. Тази кола няма угодия - първо беше високо налягане, а сега ниско налягане
Логове на кои канали трябва да направя? - не съм правил до сега, само съм чел как става 

