Проверка на N75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Нед 19 яну 2014 21:13


Снимки не съм правил :) nasko1978 хванах се за този метод защото исках да я дам в сервиз да я изчистят, там момчето ми каза - "ти си свършил трудната част, просто няма за какво да ти взема парите, турбината не се отваря, а се кисне 24 часа в газ за горене и всичко пада, ставя бяла като сняг". Ако не стане, важното е, че съм опитал. Накиснах всичко. ЕГР-то мога да кажа, че наистина се изчисти за няколко часа. Остана само черно по стените, ама с едно парцалче като го минах се показа сивия цвят отдолу иначе налепите наистина паднаха.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проверка на N75

Мнениеот nasko1978 » Нед 19 яну 2014 21:18


Опитай,но няма да стане!
Част от турбината е от чугун,който ръждясва и газ за горене ръжда не чисти! icon_idea
Най-трудната и финна работа е точно отварянето,почистването и сглобяването на турбината.Риска е голям,ако не си го правил.
Чупил съм турбини и пиша от опит.


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Нед 19 яну 2014 21:55


Ех, направо ми разстреля надеждата, точно за това не исках да я отварям, че тая работа с чука не ме кефи, а нямам скоби за тази операция.


Потребителски аватар
debo71
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
Местоположение: Варна

Re: Проверка на N75

Мнениеот debo71 » Нед 19 яну 2014 22:53


За какви скоби и чук говориш колега?Това с чистенето на турбината е тънка работа,а не шлосерска.Успех с начинанието,но както и Наско ти е писал по-горе не чакай големи резултати от интервенцията с газта за горене.


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Нед 19 яну 2014 23:17


Имам в предвид, че до колкото разбрах се нагрява топлата част и с почукване се отваря. Сигурен съм, че в сервизите не отварят с чукане, а със специални скоби. Няма смисъл да се разисква повече, ще видим резултата и ще пиша дали е имало ефект или не. Ако няма, тогава вече ще я отварям аз. По - тънката работа е да я свалиш турбината. И както споменах по - горе, надържам се на това, че в сервиза ми казаха, че така те го правят, щом го правят значи има ефект, друг е въпроса, ако са ми спестили някоя част от упражнението.


Потребителски аватар
debo71
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
Местоположение: Варна

Re: Проверка на N75

Мнениеот debo71 » Пон 20 яну 2014 10:09


Ще чакаме отзивите с интерес след интервенцията с чистенето на турбината по този начин. :biggrin


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Пон 20 яну 2014 20:39


Да кажа резултата. Лостчето се раздвижи, ама не както трябва. Отворих турбината доста лесно, без нагряване и мъки. Явно като се накисна и се улесни процедурата. По голямата част от нагара се беше разтворила, но по лопатките имаше още и задираше там. Като цяло ефект има, но не 100%


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Пет 24 яну 2014 20:51


Ами да се похваля. Интервенцията мина успешно, колата стана самолет :mrgreen


Потребителски аватар
il4oti
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
Автомобил: passat b5.5
Двигател: 1.9 avf 2002
Местоположение: veliko tyrnovo

Re: Проверка на N75

Мнениеот il4oti » Пет 24 яну 2014 23:59


Колеги като чета тук и сега немога да разбера какво трябва да направя за тръгне и моята кола (пасат б5.5 авф) от 1700 -1800 оборота дърпа сташно много,но кам 3 200-3300 става като чист дизел,и много бавно ускорява вече.А само да вмъкна преди 10 дена чистихме ЕГР клапана нов опръстен и нов температурен датчик.Колата на ваг ком няма грешки всичко си в в нормите,дебитомер дюзи температура.....


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Съб 25 яну 2014 18:13


Колеги, самолет ама друг път. Оставих колата на баща ми да я пробва и каза, че била перфектна - летяла самолет! Да ама не. Свикнал човека на слаби колички и тази му се видяла изтребител. Сега нов проблем, казва ми, че не достига налягане, къде та търся проблема? Ускорява бавно и сякаш се замисля преди да ускори. Лоста на актуатора се движи. Дайте идеи какво става.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проверка на N75

Мнениеот nasko1978 » Съб 25 яну 2014 18:51


Направи логове,така с "усет" няма да стане! :a045


Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: Проверка на N75

Мнениеот svetlio8 » Съб 25 яну 2014 18:59


Колега, на единият от изходите от N75 , на вакумните маркучи имаш един малък кръгъл клапан - на половина е черен на половина е бял ! Сваля се много лесно, само преди да го свалиш го снимай как е разположен, защото има значение от коя страна е бялото и от коя черното , спрямо N75.
Та значи имаше тема, но не мога да я намаря в момента - сваляш го и духваш първо от бялата към черната страна - трябва да минава въздуха без проблем. След това духваш от черната към бялата и не трябва да минава въздух, ако минава по-добре не го слагай ,а си потърси друго такова , временно можеш само да съединиш вакумните маркучи на неговото място и да караш без него , това само ако е прецакан !
Иначе ако минава от бяло към черно въздух но слабо, го напълни от двете страни с WD-40 и изчакай да закисне хубаво, а след това започни да го тръскаш докато не изтече WD-то . Това го повтаряш докато не започне да тече чисто WD-40. Ще останеш изненадан колко черно ще падне !
След тази манипулация, колата ми стана значително по пъргава до 2000 оборота !
Не ти давам гаранция,че това е проблема при теб, но можеш да опиташ , няма да ти навреди,а и не отнема много време ! Успех !


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проверка на N75

Мнениеот nasko1978 » Съб 25 яну 2014 19:15


Карам без такъв клапан повече от 3години,проблем няма!
Хубаво е да се почисти !
Бялата страна винаги е към Н75 ! :a045
Схема на вакуумите е пускана във форума многократно! :th_up


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Проверка на N75

Мнениеот lz2aii » Съб 25 яну 2014 21:33


stefan_mil4ev написа:Колеги, самолет ама друг път. Оставих колата на баща ми да я пробва и каза, че била перфектна - летяла самолет! Да ама не. Свикнал човека на слаби колички и тази му се видяла изтребител. Сега нов проблем, казва ми, че не достига налягане, къде та търся проблема? Ускорява бавно и сякаш се замисля преди да ускори. Лоста на актуатора се движи. Дайте идеи какво става.

За да не достига налягане, вероятно проблема е от студената част. Да не би проблема да е в дебитомера?


stefan_mil4ev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 01 яну 2014 12:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Проверка на N75

Мнениеот stefan_mil4ev » Съб 25 яну 2014 21:36


Утре ще го сваля и ще видя как е. Тази кола няма угодия - първо беше високо налягане, а сега ниско налягане :screwy Логове на кои канали трябва да направя? - не съм правил до сега, само съм чел как става :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта