Още ли гориво и трябва? Аз пък ми се ще малко да го намалим, ама пък нали искам да развърта веднага...
Дай малко информация на Л.С. за сърджа.

Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?
не знам кой ти прави колата но при помпа дюза не всичко е гориво това да не е роторна помпа
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?
Хора не искам да отворя нова тема ,но 1752 ще изкара ли 210-220кс на роторка ,обаче на афн(дюзи, кулер , елемент и тн това са ясни)
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1018
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?
Ще ги изкара. Натоварването , няма да е само върху агрегата, а на цялото купе и окачване. Именно тука стават големи поразии.
Много трудно е да се дърпате с бензинов турбо мотор, особено ако е направено всичко, както трябва е мисия невъзможна. Софтуерния тунинг при бензина е много по сложен от дизела. Аз лично имах от архивите Ауди Куатро купе 2.0 16v 1991 година. След цялостен тунинг, тази кола нямаше загуби по пистите.
Много трудно е да се дърпате с бензинов турбо мотор, особено ако е направено всичко, както трябва е мисия невъзможна. Софтуерния тунинг при бензина е много по сложен от дизела. Аз лично имах от архивите Ауди Куатро купе 2.0 16v 1991 година. След цялостен тунинг, тази кола нямаше загуби по пистите.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?
Ще ги изкара като ти нагласят диното може и повече да покаже.
Дори да успее това ще е някаква пикова мощност с 1000+ градуса ЕГТ и ще стопиш първо турбото, пък може и някое буталце да топнеш.
Нека ти дам пример с моя АРЛ със "само" на 180 кончета ми трябват 30 секунди да направя 0-200км/ч а същия такъв с хибрид правен от друга тунинг фирма с цитирани 197 коня му трябваха 35 секунди за да стигне 180км/ч. Както и преди ти казах има и други фактори, ЕМП, ЕГТ, ИАТ, забавяне на запалването и т. Н. та от тук си вадя изводи че разсъжденията ми не са грешни.
Хибрида има значение на коя основа е V/VA/VB, колкото е по голяма горещата страна повече к. с. Се изкарват.
Дори да успее това ще е някаква пикова мощност с 1000+ градуса ЕГТ и ще стопиш първо турбото, пък може и някое буталце да топнеш.
Нека ти дам пример с моя АРЛ със "само" на 180 кончета ми трябват 30 секунди да направя 0-200км/ч а същия такъв с хибрид правен от друга тунинг фирма с цитирани 197 коня му трябваха 35 секунди за да стигне 180км/ч. Както и преди ти казах има и други фактори, ЕМП, ЕГТ, ИАТ, забавяне на запалването и т. Н. та от тук си вадя изводи че разсъжденията ми не са грешни.
Хибрида има значение на коя основа е V/VA/VB, колкото е по голяма горещата страна повече к. с. Се изкарват.
- S.Stefanov
- Мнения: 138
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?
Колегата Escap3 има напомпан 1з чак до 280 коня, ама на 220 смени бутала с биели. Друг съвет от мен направо слагай ГТБ2260 и тогава вече ще имаш здрава база.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 45 госта