Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Пет 24 апр 2015 20:32


Още ли гориво и трябва? Аз пък ми се ще малко да го намалим, ама пък нали искам да развърта веднага...
Дай малко информация на Л.С. за сърджа.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот tdi fen » Пет 24 апр 2015 20:38


не знам кой ти прави колата но при помпа дюза не всичко е гориво това да не е роторна помпа


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот highline_4motion » Съб 18 апр 2020 8:55


Хора не искам да отворя нова тема ,но 1752 ще изкара ли 210-220кс на роторка ,обаче на афн(дюзи, кулер , елемент и тн това са ясни)


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1018
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот megatronS » Съб 18 апр 2020 10:04


Ще ги изкара. Натоварването , няма да е само върху агрегата, а на цялото купе и окачване. Именно тука стават големи поразии.
Много трудно е да се дърпате с бензинов турбо мотор, особено ако е направено всичко, както трябва е мисия невъзможна. Софтуерния тунинг при бензина е много по сложен от дизела. Аз лично имах от архивите Ауди Куатро купе 2.0 16v 1991 година. След цялостен тунинг, тази кола нямаше загуби по пистите.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот valiosport » Съб 18 апр 2020 10:37


Ще ги изкара като ти нагласят диното може и повече да покаже.
Дори да успее това ще е някаква пикова мощност с 1000+ градуса ЕГТ и ще стопиш първо турбото, пък може и някое буталце да топнеш.
Нека ти дам пример с моя АРЛ със "само" на 180 кончета ми трябват 30 секунди да направя 0-200км/ч а същия такъв с хибрид правен от друга тунинг фирма с цитирани 197 коня му трябваха 35 секунди за да стигне 180км/ч. Както и преди ти казах има и други фактори, ЕМП, ЕГТ, ИАТ, забавяне на запалването и т. Н. та от тук си вадя изводи че разсъжденията ми не са грешни.

Хибрида има значение на коя основа е V/VA/VB, колкото е по голяма горещата страна повече к. с. Се изкарват.


Потребителски аватар
S.Stefanov
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Seat Leon 1.9 TDI ARL - хибридна (gt1752vb) турбина?

Мнениеот S.Stefanov » Нед 19 апр 2020 21:04


Колегата Escap3 има напомпан 1з чак до 280 коня, ама на 220 смени бутала с биели. Друг съвет от мен направо слагай ГТБ2260 и тогава вече ще имаш здрава база.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта