Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Колега извинявам се не съм видял .Значи всички уреди по таблото отказват (обороти километри часовник температура дори се занулява и трипа) така си я взех колата .Не съм замервал какво е зареждането интересно ми е само това ,че като откоча W буксата от алтернатора всичко е наред с изключение на оборотомера и мигането на лампата за маслото ,но това си е нормално да не работи.Иначе съм от Смолян.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Хм... От изчетеното до тук: като вдигнеш 2800 оборота и таблото "угасва". Т.е. губи захранване/маса.
Мисля си, че може да окъсява някъде - например стрелката на оборотомера (не съм разглобявал таблото и не знам как е вътре, колегите да кажат...).
Като стигне до 2800 об. алтернатора, нещо реле-регулатора да се дъни? Зависи какво е напрежението на зареждане при тези обороти - може да има пикова стойност нещо (ще ти трябва още един човек да гледа мултицета)...
От вибрации няма да е - ще го има проблема и при други обороти. Единствено някакъв резонанс да се получава точно при тези обороти.
Кой номер реле имаш долу в дясно в ъгъла на бушонното табло?
2800 оборота са от друга страна границата при която се изключва/включва захранването на втория клапан на ГНП-то - ел.авансатора в предната част.

Ти имаш ли такъв и свързан ли е? Ако имаш и е свързан, откачи му захранването и пробвай...
Братушките разискват този ел.авансатор и релетата за управлението му в една от темите Двигатель AAZ, реле управления ТНВД
Мисля си, че може да окъсява някъде - например стрелката на оборотомера (не съм разглобявал таблото и не знам как е вътре, колегите да кажат...).
Като стигне до 2800 об. алтернатора, нещо реле-регулатора да се дъни? Зависи какво е напрежението на зареждане при тези обороти - може да има пикова стойност нещо (ще ти трябва още един човек да гледа мултицета)...
От вибрации няма да е - ще го има проблема и при други обороти. Единствено някакъв резонанс да се получава точно при тези обороти.
Кой номер реле имаш долу в дясно в ъгъла на бушонното табло?
2800 оборота са от друга страна границата при която се изключва/включва захранването на втория клапан на ГНП-то - ел.авансатора в предната част.

Ти имаш ли такъв и свързан ли е? Ако имаш и е свързан, откачи му захранването и пробвай...
Братушките разискват този ел.авансатор и релетата за управлението му в една от темите Двигатель AAZ, реле управления ТНВД
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Предлагам на колегата да се обърне към ел.специалист ,който е на -ти-с токовете на автомобила макар и да даде някой лев,но да се развенчае таз загадка 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Номера на релето е 120.Зареждането е 14.3V .Като откачих буксата на този клапан колата изгасна.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Зареждането ти е идеално, стига да няма пикове около 2800 оборота.
Това, че е изгаснал двигателя, при откачане на буксата на клапана не е добре.
Кажи, дали точно тази букса изключи - на клапана в предната част на помпата, ограден в червен правоъгълник от предния пост???
Ако е така, има нещо объркано... Не трябва да ти гасне двигателя.
Ще изгасне, ако изключиш другата букса на соленоида (клапана за прекъсване на горивото), който е по-нагоре от страната на скоростите, над тръбите за горивото към дюзите.
Реле 120 (1H0-906-123) е контролен модул за управление на ЕГР, празен ход, контролира подгревното реле (104 или друг номер) и др.


Има 16 пина, като горе в ляво е пина за оборотите W (на голямата снимка в дясно).


В момента предполагам, че може това реле 120 да ти прави проблема. Или разменени кабели към двата клапана...
(една тема, в която проблема е липса на захранване към соленоида за горивото на помпата и изгорял бушон)
Но вече е свързано с пари за проба с ново/втора употреба от морга или познат...
Това, че е изгаснал двигателя, при откачане на буксата на клапана не е добре.

Ако е така, има нещо объркано... Не трябва да ти гасне двигателя.
Ще изгасне, ако изключиш другата букса на соленоида (клапана за прекъсване на горивото), който е по-нагоре от страната на скоростите, над тръбите за горивото към дюзите.
Реле 120 (1H0-906-123) е контролен модул за управление на ЕГР, празен ход, контролира подгревното реле (104 или друг номер) и др.

Има 16 пина, като горе в ляво е пина за оборотите W (на голямата снимка в дясно).


В момента предполагам, че може това реле 120 да ти прави проблема. Или разменени кабели към двата клапана...
(една тема, в която проблема е липса на захранване към соленоида за горивото на помпата и изгорял бушон)
Но вече е свързано с пари за проба с ново/втора употреба от морга или познат...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Сигорен съм че откачих тази букса.Направих и една проба като дръпнах 2та кабела от алтернатора директно към таблото без да минават през реле (120) .Пак същата история.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
bobito70123 написа:Сигорен съм че откачих тази букса...
Ако ти се намира една крушка 12в., свържи я последователно на буксата на всеки клапан, и при подаване на контакт без да палиш, виж дали имаш и на двата кабела захранване. Свързваш буксата на единия кабел с единия полюс на крушката, другия полюс от крушката на клемата на клапана. Може при контакт, само да допреш единия кабел за момент, просто да видиш дали ще светне крушката... Същото и с другия кабел. Внимавай да не допреш кабелите до маса при контакт, че ще ти изгори 8 бушон най-малкото.
Въпроса е на горния дали имаш захранване...
Ако и на двата имаш захранване, последна проба - размени двата кабела към соленоидите - този от горния клапан за спиране на горивото го премести на предния клапан за ел.авансатора и този от долния го качи на горния клапан.
Не мога да си го обясня логично защо ще гасне двигателя, при откачане на долния клапан...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Колега замерих ги и двата клапана с мултицет.На контакт двата клапана дават по 0.6v. Като се запали на горния клапан идва 14.3v обаче при достигане на 2800 оборота захранването изчезва за част от секундата и като паднат оборотите пак си идва напрежение.Кото изключа W буксата си има напрежение и се форсира нормално.Долния клапан дава 0.8 v. Ката е запалена.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Май са разменени двата кабела за клапаните и за това над 2800 прави чалъми.Абсурд е предния клапан като го изключиш да угасне!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Колеги пробвах пак да го откача не гасне ама мн прекъсва и неможе изобщо да се форсира.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Долния клапан няма нужното напрежение 12/14в. при запален двигател за да се прехвърли кабела на горния.
Напрежението на горния е добре, с изключение на момента при 2800 оборота.
Аз клоня към замяна на релето 120 (другите 156/166 номера мисля, че имат повече крачета - 18).
Ако успееш да откачиш кабелчето за оборотите от релето - пробвай пак как се държи двигателя.
Прецени си дали имаш възможност за проба с друго реле 120 - дали от морга, ново, втора употреба... Евентуално ще ти остане резерва...
Напрежението на горния е добре, с изключение на момента при 2800 оборота.
Аз клоня към замяна на релето 120 (другите 156/166 номера мисля, че имат повече крачета - 18).
Ако успееш да откачиш кабелчето за оборотите от релето - пробвай пак как се държи двигателя.
Прецени си дали имаш възможност за проба с друго реле 120 - дали от морга, ново, втора употреба... Евентуално ще ти остане резерва...
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Вчера пробвах да дръпна кабели директно от алтернатора към буксата на километража без да минава през релето ,ефект нямаше.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Това го прочетох, но няма полза.
Става въпрос да откачиш кабелчето за оборотите от пина на релето 120. В ъгъла е пина с маркировка W - на предните снимки ти писах къде точно е.
Така релето ще остане без инфо за оборотите, все едно не си закачил кабела за оборотите на алтернатора (и както пишеш няма проблеми след 2800 об.), но не съвсем.
Става въпрос да откачиш кабелчето за оборотите от пина на релето 120. В ъгъла е пина с маркировка W - на предните снимки ти писах къде точно е.
Така релето ще остане без инфо за оборотите, все едно не си закачил кабела за оборотите на алтернатора (и както пишеш няма проблеми след 2800 об.), но не съвсем.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Мерси колега ,утре ще опитам да го откача ще потърся и друго реле ,ако и от там нестане ще я карам на майстор.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота
Колеги откачих жичката от релето която е за оборотите и колата се оправи.Ще е проблем ли така да карам или да търся ново реле.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], licho58, pa4o_ivanov61 и 76 госта