Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Вто 03 ное 2015 21:59


Колега извинявам се не съм видял .Значи всички уреди по таблото отказват (обороти километри часовник температура дори се занулява и трипа) така си я взех колата .Не съм замервал какво е зареждането интересно ми е само това ,че като откоча W буксата от алтернатора всичко е наред с изключение на оборотомера и мигането на лампата за маслото ,но това си е нормално да не работи.Иначе съм от Смолян.




Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Сря 04 ное 2015 16:37


Хм... От изчетеното до тук: като вдигнеш 2800 оборота и таблото "угасва". Т.е. губи захранване/маса.

Мисля си, че може да окъсява някъде - например стрелката на оборотомера (не съм разглобявал таблото и не знам как е вътре, колегите да кажат...).
Като стигне до 2800 об. алтернатора, нещо реле-регулатора да се дъни? Зависи какво е напрежението на зареждане при тези обороти - може да има пикова стойност нещо (ще ти трябва още един човек да гледа мултицета)...
От вибрации няма да е - ще го има проблема и при други обороти. Единствено някакъв резонанс да се получава точно при тези обороти.
Кой номер реле имаш долу в дясно в ъгъла на бушонното табло?
2800 оборота са от друга страна границата при която се изключва/включва захранването на втория клапан на ГНП-то - ел.авансатора в предната част.
Изображение
Ти имаш ли такъв и свързан ли е? Ако имаш и е свързан, откачи му захранването и пробвай...

Братушките разискват този ел.авансатор и релетата за управлението му в една от темите Двигатель AAZ, реле управления ТНВД


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот Водния дух1 » Сря 04 ное 2015 19:49


Предлагам на колегата да се обърне към ел.специалист ,който е на -ти-с токовете на автомобила макар и да даде някой лев,но да се развенчае таз загадка :screwy


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Сря 04 ное 2015 21:49


Номера на релето е 120.Зареждането е 14.3V .Като откачих буксата на този клапан колата изгасна.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Чет 05 ное 2015 9:57


Зареждането ти е идеално, стига да няма пикове около 2800 оборота.

Това, че е изгаснал двигателя, при откачане на буксата на клапана не е добре.
:arrow Кажи, дали точно тази букса изключи - на клапана в предната част на помпата, ограден в червен правоъгълник от предния пост???
Ако е така, има нещо объркано... Не трябва да ти гасне двигателя.
Ще изгасне, ако изключиш другата букса на соленоида (клапана за прекъсване на горивото), който е по-нагоре от страната на скоростите, над тръбите за горивото към дюзите.

Реле 120 (1H0-906-123) е контролен модул за управление на ЕГР, празен ход, контролира подгревното реле (104 или друг номер) и др.
ИзображениеИзображение
Има 16 пина, като горе в ляво е пина за оборотите W (на голямата снимка в дясно).

Изображение
Изображение

В момента предполагам, че може това реле 120 да ти прави проблема. Или разменени кабели към двата клапана...
(една тема, в която проблема е липса на захранване към соленоида за горивото на помпата и изгорял бушон)
Но вече е свързано с пари за проба с ново/втора употреба от морга или познат...


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Чет 05 ное 2015 12:15


Сигорен съм че откачих тази букса.Направих и една проба като дръпнах 2та кабела от алтернатора директно към таблото без да минават през реле (120) .Пак същата история.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Чет 05 ное 2015 15:20


bobito70123 написа:Сигорен съм че откачих тази букса...

Ако ти се намира една крушка 12в., свържи я последователно на буксата на всеки клапан, и при подаване на контакт без да палиш, виж дали имаш и на двата кабела захранване. Свързваш буксата на единия кабел с единия полюс на крушката, другия полюс от крушката на клемата на клапана. Може при контакт, само да допреш единия кабел за момент, просто да видиш дали ще светне крушката... Същото и с другия кабел. Внимавай да не допреш кабелите до маса при контакт, че ще ти изгори 8 бушон най-малкото.
Въпроса е на горния дали имаш захранване...

Ако и на двата имаш захранване, последна проба - размени двата кабела към соленоидите - този от горния клапан за спиране на горивото го премести на предния клапан за ел.авансатора и този от долния го качи на горния клапан.
Не мога да си го обясня логично защо ще гасне двигателя, при откачане на долния клапан...


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Чет 05 ное 2015 16:49


Колега замерих ги и двата клапана с мултицет.На контакт двата клапана дават по 0.6v. Като се запали на горния клапан идва 14.3v обаче при достигане на 2800 оборота захранването изчезва за част от секундата и като паднат оборотите пак си идва напрежение.Кото изключа W буксата си има напрежение и се форсира нормално.Долния клапан дава 0.8 v. Ката е запалена.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот Водния дух1 » Чет 05 ное 2015 16:55


Май са разменени двата кабела за клапаните и за това над 2800 прави чалъми.Абсурд е предния клапан като го изключиш да угасне!


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Чет 05 ное 2015 17:02


Колеги пробвах пак да го откача не гасне ама мн прекъсва и неможе изобщо да се форсира.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Чет 05 ное 2015 17:10


Долния клапан няма нужното напрежение 12/14в. при запален двигател за да се прехвърли кабела на горния.
Напрежението на горния е добре, с изключение на момента при 2800 оборота.
Аз клоня към замяна на релето 120 (другите 156/166 номера мисля, че имат повече крачета - 18).
Ако успееш да откачиш кабелчето за оборотите от релето - пробвай пак как се държи двигателя.

Прецени си дали имаш възможност за проба с друго реле 120 - дали от морга, ново, втора употреба... Евентуално ще ти остане резерва...


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Чет 05 ное 2015 17:23


Вчера пробвах да дръпна кабели директно от алтернатора към буксата на километража без да минава през релето ,ефект нямаше.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Чет 05 ное 2015 19:54


Това го прочетох, но няма полза.
Става въпрос да откачиш кабелчето за оборотите от пина на релето 120. В ъгъла е пина с маркировка W - на предните снимки ти писах къде точно е.
Така релето ще остане без инфо за оборотите, все едно не си закачил кабела за оборотите на алтернатора (и както пишеш няма проблеми след 2800 об.), но не съвсем.


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Чет 05 ное 2015 20:35


Мерси колега ,утре ще опитам да го откача ще потърся и друго реле ,ако и от там нестане ще я карам на майстор.


bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Пет 06 ное 2015 15:51


Колеги откачих жичката от релето която е за оборотите и колата се оправи.Ще е проблем ли така да карам или да търся ново реле.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта