Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Liminat
Мнения: 459
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот Liminat » Чет 11 фев 2016 10:33


Aз поне не съм наясно кое понятие се приема за шлайф, едно е фрезата да свали някоя и друга десета, друго е да се позачисти леко с шкурка, за отнемане на остатъците от старата гарнитура.
При първото може би ще падне и някоя заводска повърхностна обработка, знам ли.




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот Spas » Чет 11 фев 2016 11:48


Тъй наречения "вятър" не е десета, а стотна от милиметъра. И със шкурка не е препоръчително да се действа, има инструменти за механично отстраняване на стари остатъци от гарнитурата, както от главата, така и от блока.


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Чет 11 фев 2016 18:09


преди да се шлайфа главата или блока , частите от старата гарнитура трябва да са почистени.аз поне не съм виждал гарнитура да се сваля със шлйф.


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот ivel » Чет 11 фев 2016 19:51


отново съм в спор.надали ще намериш глава ,която е крива с 1 стотна. в повечето случаи става дума за 6 стотни до 2 десети.една стотна като размер за кривина може да се пренебрегне и да не се шлайфа.иначе -задължителен шлайф,корекция на ъгъла на клапаните,както и на седлата ,смяна на гумички и т.н.не се плаши от пукнатините около отворите на дюзите,това си е сериен проблем.поздрави


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Чет 11 фев 2016 20:08


подкрепям. пукнатините между клапаните до 5 десети , според швабите е допустимо.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот Spas » Пет 12 фев 2016 10:06


ivel написа:отново съм в спор.надали ще намериш глава ,която е крива с 1 стотна. в повечето случаи става дума за 6 стотни до 2 десети.една стотна като размер за кривина може да се пренебрегне и да не се шлайфа.иначе -задължителен шлайф,


A ако намеря глава с изкривяване 6 стотни и не е задължителен шлайфа? А ако намеря такава с изкривяване 1 стотна? Дали ще спреш да рекламираш шлайфането най-накрая? Или да го възприемам като реклама вече? Да не намеря някое твое мнение, къде най-добре се шлайфа глава? :mhihi

По темата сега, изключения има много, нека да покара автора на темата и чакаме развитие. :love.vwclub


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот ivel » Пет 12 фев 2016 16:55


никога не съм рекламирал шлайфа,просто рекламирам кадърно направения ремонт.все пак с това си вадя хляба и не мога да си правя експерименти.при 6 стотни-задълшително шлайф.


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот Spas » Пет 12 фев 2016 19:25


ivel написа:никога не съм рекламирал шлайфа,просто рекламирам кадърно направения ремонт.все пак с това си вадя хляба и не мога да си правя експерименти.при 6 стотни-задълшително шлайф.


"Кадърно направен ремонт" и "шлайф на глава на ТДИ" над определени стойности не можеш да ги включиш в едно изречение!
Прекратявам спора до тук, чакаме автора на темата.


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури

Мнениеот ivel » Пет 12 фев 2016 21:10


над какви стойности.говори в цифри,не се заяждам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта