Aз поне не съм наясно кое понятие се приема за шлайф, едно е фрезата да свали някоя и друга десета, друго е да се позачисти леко с шкурка, за отнемане на остатъците от старата гарнитура.
При първото може би ще падне и някоя заводска повърхностна обработка, знам ли.
Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
Тъй наречения "вятър" не е десета, а стотна от милиметъра. И със шкурка не е препоръчително да се действа, има инструменти за механично отстраняване на стари остатъци от гарнитурата, както от главата, така и от блока.
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
преди да се шлайфа главата или блока , частите от старата гарнитура трябва да са почистени.аз поне не съм виждал гарнитура да се сваля със шлйф.
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
отново съм в спор.надали ще намериш глава ,която е крива с 1 стотна. в повечето случаи става дума за 6 стотни до 2 десети.една стотна като размер за кривина може да се пренебрегне и да не се шлайфа.иначе -задължителен шлайф,корекция на ъгъла на клапаните,както и на седлата ,смяна на гумички и т.н.не се плаши от пукнатините около отворите на дюзите,това си е сериен проблем.поздрави
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
подкрепям. пукнатините между клапаните до 5 десети , според швабите е допустимо.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
ivel написа:отново съм в спор.надали ще намериш глава ,която е крива с 1 стотна. в повечето случаи става дума за 6 стотни до 2 десети.една стотна като размер за кривина може да се пренебрегне и да не се шлайфа.иначе -задължителен шлайф,
A ако намеря глава с изкривяване 6 стотни и не е задължителен шлайфа? А ако намеря такава с изкривяване 1 стотна? Дали ще спреш да рекламираш шлайфането най-накрая? Или да го възприемам като реклама вече? Да не намеря някое твое мнение, къде най-добре се шлайфа глава?

По темата сега, изключения има много, нека да покара автора на темата и чакаме развитие.

Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
никога не съм рекламирал шлайфа,просто рекламирам кадърно направения ремонт.все пак с това си вадя хляба и не мога да си правя експерименти.при 6 стотни-задълшително шлайф.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 1.9TDI 110bhp смяна гарнитури
ivel написа:никога не съм рекламирал шлайфа,просто рекламирам кадърно направения ремонт.все пак с това си вадя хляба и не мога да си правя експерименти.при 6 стотни-задълшително шлайф.
"Кадърно направен ремонт" и "шлайф на глава на ТДИ" над определени стойности не можеш да ги включиш в едно изречение!
Прекратявам спора до тук, чакаме автора на темата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 61 госта