Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
Ако не изпаднеш в паника можеш да го предотвратиш това; или включваш на 5та и пускаш съединителя ,или откачаш шланга от възд.филтър и натикваш голям парцал за да спреш притока на въздух. Шанса е към 80-90%
Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
Колеги а ако имам повишено картерно налягане какво се получава и на какво се дължи?
- samo_pechka
- Мнения: 8975
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
Е.. то прозвуча малко ..кофти :) добре, че е в автофорум.
Намалена компресия ( но не и поради клапани ) , вече кое е причината за това, сегменти ли , износване ли, нагари/депозити и т.н.
В по-предно мнение посочих такъв вариант и някакво решение.
Ако се налагат крути мерки, има къде да работиш , имаш доста време , примерно 4-5 дни, точиш маслото , смъкваш дюзите, изравняваш буталата и наливаш през дупките газ/керосин .
Може да смесиш някакък як разтворител , ацетон примерно и терпентин едно към едно . Два-три пъти поне, по 150-200 грама. От време на време движиш вала в двете посоки с около 1/8 от хода му. Разкарат ли се сегментите, ще спадне разходът на масло ( ако е заради тях ) . След процедурите наливаш малко масло през дупките на дюзите, леко раздвижваш вала , някакво евтино масло налей в мотора за промиване на остатъците, запали , източи пак, налей каквото трябва+нов филтър и покарай да видим.
Намалена компресия ( но не и поради клапани ) , вече кое е причината за това, сегменти ли , износване ли, нагари/депозити и т.н.
В по-предно мнение посочих такъв вариант и някакво решение.
Ако се налагат крути мерки, има къде да работиш , имаш доста време , примерно 4-5 дни, точиш маслото , смъкваш дюзите, изравняваш буталата и наливаш през дупките газ/керосин .
Може да смесиш някакък як разтворител , ацетон примерно и терпентин едно към едно . Два-три пъти поне, по 150-200 грама. От време на време движиш вала в двете посоки с около 1/8 от хода му. Разкарат ли се сегментите, ще спадне разходът на масло ( ако е заради тях ) . След процедурите наливаш малко масло през дупките на дюзите, леко раздвижваш вала , някакво евтино масло налей в мотора за промиване на остатъците, запали , източи пак, налей каквото трябва+нов филтър и покарай да видим.
Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
Благодаря за изчерпателния отговор колега
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
Имаше някаква яка руска химия точно за тази манипулация. Помага много при спекли сегменти.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Масло от изпускателния колектор пасат б5 1.9тди 110 афн
Руснаците чистят с димексид, ала прочетете и вижте клипчета в нета. Има и кофти последствия.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта