Най-малкото са с различни номера - https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/golf ... -105030/#6
Едните излизат чат-пат през блока, за другите не съм чувал.

Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
През блока излизат и едните , и другите . Особено след определена възраст и натрупани километри. А "буталната система" както се изрази някой по-горе , понася доста въртящ момент , и конски сили. За целта трябва да се сменят доста неща но не и биели , и лагери ( ако гониш над 300 коня е друго ) . И още нещо , биели от 105 к си стават на 140 едно към едно ... та така. Ограничението за повече коне е най-вече финансово.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
Тия на много километри ли ти се виждат - https://bxeenginefailures.wordpress.com/ ?!
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели, дори и да стават да се монтират от единия на другия. В този смисъл, вероятно ако се ползват биели от 2,0PD, вероятно ще носи повече. Някъде мисля четох, че и като тегло са различни.
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели, дори и да стават да се монтират от единия на другия. В този смисъл, вероятно ако се ползват биели от 2,0PD, вероятно ще носи повече. Някъде мисля четох, че и като тегло са различни.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
От 2.0д бмп бутала и биели виждал съм да се слага на 1.9 афн за сетъп над 230кс, значи би трябва да държи поне 300кс
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
cecoa1 написа:Тия на много километри ли ти се виждат - https://bxeenginefailures.wordpress.com/ ?!
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели
Остави не им обеснявай. Знам че при ПД130/150 има разлика в диаметъра на шийките на биелните лагери, спрямо ПД116, следователно и коляновия вал е различен, а дали има разлика само в шийките на биелните или има и в основните, не ми се е налагало да меря че да ви кажа как е. А ако е така в което съм 99% сигурен няма как да се сложи по голям колянов вал, следователно и биели от по голям двигател. Варианта е да се сложат някакви китайски рейсинг биели, което също не е лош вариант
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
При блс как е положението ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
valiosport написа:няма как да се сложи по голям колянов вал, следователно и биели от по голям двигател. Варианта е да се сложат някакви китайски рейсинг биели, което също не е лош вариант
Може да се разстърже тунела за коляновият вал от 130/150/160кс. Но ако се стигне до там бих взел цял блок от 130/150/160кс.
На AFN-а съм ползвал биели от 116кс (по спомен) за да сложа 2.0Л бутала на стандартният колянов вал. Подозирам, че същите ще станат на 105кс. VW е малко като лего :) .
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
Може да ама трябва да извадиш целия блок да е гол, влиза се с един опипвач да се намери центъра и се почва да се стърже, проблема е че тоя който ще го прави не е гаранция че ще го направи като хората, малко да мръднеш центъра и тоя колянов вал почва да бие.
Не е желателно да се прави, аз не бих го направил.
Капаците на основните лагери отъняват и те и се отслабват, абе по добре нов/стар блок
Не е желателно да се прави, аз не бих го направил.
Капаците на основните лагери отъняват и те и се отслабват, абе по добре нов/стар блок
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
valiosport написа:cecoa1 написа:Тия на много километри ли ти се виждат - https://bxeenginefailures.wordpress.com/ ?!
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели
Остави не им обеснявай. Знам че при ПД130/150 има разлика в диаметъра на шийките на биелните лагери, спрямо ПД116, следователно и коляновия вал е различен, а дали има разлика само в шийките на биелните или има и в основните, не ми се е налагало да меря че да ви кажа как е. А ако е така в което съм 99% сигурен няма как да се сложи по голям колянов вал, следователно и биели от по голям двигател. Варианта е да се сложат някакви китайски рейсинг биели, което също не е лош вариант
Аз в момента съм започнал един проект с 1.9 105кс BLS
Идеята ми е ковани биели бутала от 2.0тди 8глапана с преправени легла за клапаните порт на главата дюзи firad120% Турбо 2260 хибрид арп шпилки за глава целя 300+

- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
Работата е малко като да си купим магаре а да искаме да бяга като кон
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
Колегата да си предвиди около 1000лв за технотест също. Че да не стане абонат на полицията, за такива неща общо взето се свалят номерата на автомобила. Защото младите момчета полицаи не пасат трева и като те спрат, няма да мине номера, че е 100к.с.
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
моята препоръка е да сложиш GTB 1756 vk от 2.7 tdi
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p
Подготвям гтб1756 , на бмп 2.0 - дюзите ще изкарат ли 200 коня ? 485сс , на арл са 550сс