Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот cecoa1 » Чет 01 окт 2020 19:21


Най-малкото са с различни номера - https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/golf ... -105030/#6

Едните излизат чат-пат през блока, за другите не съм чувал.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот hvp800 » Чет 01 окт 2020 20:14


През блока излизат и едните , и другите . Особено след определена възраст и натрупани километри. А "буталната система" както се изрази някой по-горе , понася доста въртящ момент , и конски сили. За целта трябва да се сменят доста неща но не и биели , и лагери ( ако гониш над 300 коня е друго ) . И още нещо , биели от 105 к си стават на 140 едно към едно ... та така. Ограничението за повече коне е най-вече финансово.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот cecoa1 » Чет 01 окт 2020 20:48


Тия на много километри ли ти се виждат - https://bxeenginefailures.wordpress.com/ ?!
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели, дори и да стават да се монтират от единия на другия. В този смисъл, вероятно ако се ползват биели от 2,0PD, вероятно ще носи повече. Някъде мисля четох, че и като тегло са различни.


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот highline_4motion » Чет 01 окт 2020 20:54


От 2.0д бмп бутала и биели виждал съм да се слага на 1.9 афн за сетъп над 230кс, значи би трябва да държи поне 300кс


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот valiosport » Пет 02 окт 2020 22:01


cecoa1 написа:Тия на много километри ли ти се виждат - https://bxeenginefailures.wordpress.com/ ?!
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели

Остави не им обеснявай. Знам че при ПД130/150 има разлика в диаметъра на шийките на биелните лагери, спрямо ПД116, следователно и коляновия вал е различен, а дали има разлика само в шийките на биелните или има и в основните, не ми се е налагало да меря че да ви кажа как е. А ако е така в което съм 99% сигурен няма как да се сложи по голям колянов вал, следователно и биели от по голям двигател. Варианта е да се сложат някакви китайски рейсинг биели, което също не е лош вариант


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот highline_4motion » Сря 07 окт 2020 10:14


При блс как е положението ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот brum » Сря 07 окт 2020 10:45


valiosport написа:няма как да се сложи по голям колянов вал, следователно и биели от по голям двигател. Варианта е да се сложат някакви китайски рейсинг биели, което също не е лош вариант


Може да се разстърже тунела за коляновият вал от 130/150/160кс. Но ако се стигне до там бих взел цял блок от 130/150/160кс.

На AFN-а съм ползвал биели от 116кс (по спомен) за да сложа 2.0Л бутала на стандартният колянов вал. Подозирам, че същите ще станат на 105кс. VW е малко като лего :) .


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот valiosport » Сря 07 окт 2020 11:28


Може да ама трябва да извадиш целия блок да е гол, влиза се с един опипвач да се намери центъра и се почва да се стърже, проблема е че тоя който ще го прави не е гаранция че ще го направи като хората, малко да мръднеш центъра и тоя колянов вал почва да бие.
Не е желателно да се прави, аз не бих го направил.
Капаците на основните лагери отъняват и те и се отслабват, абе по добре нов/стар блок


Misho14
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 17 яну 2021 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот Misho14 » Нед 11 юли 2021 15:49


valiosport написа:
cecoa1 написа:Тия на много километри ли ти се виждат - https://bxeenginefailures.wordpress.com/ ?!
Дай нещо подобно и за "другите"(2,0PD). То за тях и снимка в нета трудно се намира, та нещо ме съмнява да са същите биели

Остави не им обеснявай. Знам че при ПД130/150 има разлика в диаметъра на шийките на биелните лагери, спрямо ПД116, следователно и коляновия вал е различен, а дали има разлика само в шийките на биелните или има и в основните, не ми се е налагало да меря че да ви кажа как е. А ако е така в което съм 99% сигурен няма как да се сложи по голям колянов вал, следователно и биели от по голям двигател. Варианта е да се сложат някакви китайски рейсинг биели, което също не е лош вариант





Аз в момента съм започнал един проект с 1.9 105кс BLS
Идеята ми е ковани биели бутала от 2.0тди 8глапана с преправени легла за клапаните порт на главата дюзи firad120% Турбо 2260 хибрид арп шпилки за глава целя 300+ :gruebel


Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 366
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот Tsankovski » Вто 13 юли 2021 14:10


Работата е малко като да си купим магаре а да искаме да бяга като кон


thanis
Мнения: 1873
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот thanis » Вто 13 юли 2021 14:37


Колегата да си предвиди около 1000лв за технотест също. Че да не стане абонат на полицията, за такива неща общо взето се свалят номерата на автомобила. Защото младите момчета полицаи не пасат трева и като те спрат, няма да мине номера, че е 100к.с.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот tdi fen » Вто 13 юли 2021 14:49


моята препоръка е да сложиш GTB 1756 vk от 2.7 tdi


highline_4motion
Мнения: 238
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
Двигател: AFN-BMP

Re: Засилване на МК5 1.9 TDI 105h.p

Мнениеот highline_4motion » Пон 30 авг 2021 21:19


Подготвям гтб1756 , на бмп 2.0 - дюзите ще изкарат ли 200 коня ? 485сс , на арл са 550сс



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта