Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Да се придържаме към темата вече...
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Водния дух1 написа:За проблемната VP 44 говоря. Вальо не е пояснил каква кола ще вземе .
Само стария и изпитан 1,9 и нищо друго не бих взел, дори не бих го заменил за комън рейл от 2015 година.
По темата: колега VP44 има няколко разновидности при 2,5 в зависимост конските сили, трябва да е абсолютно същата
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Водния дух1 написа:За проблемната VP 44 говоря. Вальо не е пояснил каква кола ще вземе .
Пояснил е още в поста си преди твоя.
valiosport написа:Само на стария 1,9 VP TDI не съм чул/видял такова нещо.
...даже и от Бомба-дюзата скоро ще се откажа и минавам на стария и изпитан 1,9 VP TDI някое запазено екземплярче да си ме вози, вече не искам да съм мощен
А за ВП44 ,тези помпи са със заложен ресурс още като са били произведени от Бош. Само мога да кажа, че докато са били японските помпи ( ВП 44 си е японска помпа по рождение ) те никога не са имали проблем, ни-ко-га . От Бош ги купуват ( докарали са японската фирма до принуда като купуват мажоритарен дял от фирмата Кики / Зексел ), обаче не им "харесва" прекалената безпроблемност на помпата и решават да вкарат ударно планираното остаряване и за нея , ама малко са попрекалили де.
Темата е дълга, сори за оффтопика.
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Здравейте колеги , има развитие по темата ...
Двигателят е “супер”
ето малко снимков материал :
И въпроса ми е следния , ще взема нов мотор , но не съм на ясно със смяната . Може ли да ми нахвърли някой кое да оставя по колата и какво да взема от другата . Мога ли да сваля двата мотора направо с магаретата и окачването и да разменя копетата ?
Двигателят е “супер”

И въпроса ми е следния , ще взема нов мотор , но не съм на ясно със смяната . Може ли да ми нахвърли някой кое да оставя по колата и какво да взема от другата . Мога ли да сваля двата мотора направо с магаретата и окачването и да разменя копетата ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Не се занимавай с нов мотор бе човек, вземи един индикатор с вътромер и премери въпросния цилиндър за овалност, ще вземеш само бутало.
Ако блока не е леш е най добре да се спуснат сегментите и да се премерят ключовете, ако не са в норми едни сегменти и като паснеш клапаните и челосаш глава/блок ще стане перфектен.
Един съвет ако вадиш сегменти от буталата ги бележи как са били спрямо буталото и пиши всяко бутало и биела къде са били
Ако блока не е леш е най добре да се спуснат сегментите и да се премерят ключовете, ако не са в норми едни сегменти и като паснеш клапаните и челосаш глава/блок ще стане перфектен.
Един съвет ако вадиш сегменти от буталата ги бележи как са били спрямо буталото и пиши всяко бутало и биела къде са били
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Сега забелязах че и главата е като накълвана от пикаеща дюза....
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Проблема при мен е , че не разполагам с достатъчно условия за подобен ремонт . Нямам канал , нито подемник . Така , че работата от долната страна на мотора ми е абсолютно невъзможна . Затова си мисля , че смяната на мотора ще ми е по лесна.
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Едно левашко питане имам , ако почистя буталото и то е здраво , и сменя цялата глава , ще реша ли временно проблема ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Какво да му почистиш буталото е разтопено. Горивната камера е в купата на буталото.
Проблема може да го решиш като смениш главата и буталото и за да не си пръснеш парите само за гарнитури и болтове първо се проверява състоянието и на цилиндъра/цилиндрите.
Челото на блока се проверява за кривина, след това ще челосаш новата глава и ще паснеш клапаните.
Това бутало се вади за нула време, точиш маслото и махаш картера, имаш два болта отдолу и после буталото излиза нагоре с биелата. Проблема после е че трябва да имаш скоба да свиеш сегментите за да спуснеш новото бутало
Проблема може да го решиш като смениш главата и буталото и за да не си пръснеш парите само за гарнитури и болтове първо се проверява състоянието и на цилиндъра/цилиндрите.
Челото на блока се проверява за кривина, след това ще челосаш новата глава и ще паснеш клапаните.
Това бутало се вади за нула време, точиш маслото и махаш картера, имаш два болта отдолу и после буталото излиза нагоре с биелата. Проблема после е че трябва да имаш скоба да свиеш сегментите за да спуснеш новото бутало
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
joro_dexter написа:Едно левашко питане имам , ако почистя буталото и то е здраво , и сменя цялата глава , ще реша ли временно проблема ?
Буталото е буквално на г*з. Не бих затворил мотора така даже и на кола за продаване. Ама различни хора - различни гледни точки...
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Както писах по-горе, проблема се оказа, точно това. Моя съвет е или да дириш друг мотор, или този трябва да се ремонтира основно и както трябва. Не забравяй, че вече в метала е възможно да има микропукнатини, които при спектрален анализ, ще се видят много добре. Това се отнася и за глава и за бутална група. Задължително, трябва да се измерят и прегледат цилиндрите за износване, драскотини или пукнатини. Ако всичко там е добре, проверка на бутала, и замяната им заедно със сегменти е най-добро решение. Проверка на глава, но не само визуално, а с техника, защото там ще се явят проблеми. Дори да не виждаш след старателно почистване на всичко, пукнатините, те ще се появят в последствие след известна работа на мотора и тогава пак ще доведат до сериозна повреда на агрегата. Затова или го направи, както пише по книгите или по-добре друг. И най-важното след всичко това е дюзите да се оправят, защото ще има повторение на филма.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Намираш двигател от морга, най-добре да е на колата двигатела и да са му там турбо всмукателни колектори, щото като му махнеш колекторите на тея цилиндри на които са отворени клапаните цилиндрите ръждясват и пак мотора не става, тука не ги знам колко отворени клапани има ама на 4 цилиндров 8 клапана, винаги има два отворени клапана, затова е желателно да има парцали в дупчиците за да се съхрани от атмосферните условия.
Слабото място на тея двигатели са валове и кобилиците, ако са износени слагаш от твоя двигател(казваш че са перфектни) и пак си в джаза
Слабото място на тея двигатели са валове и кобилиците, ако са износени слагаш от твоя двигател(казваш че са перфектни) и пак си в джаза
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Ще сменя мотора . Трябва ли някакво обучение след това? И ще пасне ли същия мотор от предфейслифтово Ауди .
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Може и да трябва. Помпата по спомен е с компютър в нея...
- joro_dexter
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 04 окт 2011 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Audi A6 2.5 TDI 180 к.к - пуши бяло, тресе, няма мощност. Показатели дюзи?
Намерих едно Ауди 2000г със същия мотор но автомат . Скоростите са счупени , но мотора не . На 230 000 км за 800 лв . Мисля да го взема и да сваля двата мотора направо с магаретата и окачването . Дали ще ми се получи ? Хихи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта