Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Petrolhead » Сря 25 окт 2023 21:36


Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.

Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева




Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот railfan » Чет 26 окт 2023 7:48


На мен точно така ми звучи, защото явно завиждаш на хората, които не биха дали 5 бона за нов DPF(дори и да ги имат), но пък се оплакваш, че си дал 9200 за поддръжка. мда. :mhihi

Карайте си колите със здраве и както сметнете за добре, но не си натрапвайте възгледите за псевдо екологията ако може, мерси.
Пак казвам, мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец, така че в случая, тези, които взимат 5 бона на месец и повече са малцинството(за съжаление).


Потребителски аватар
simo7
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
Автомобил: Джета
Двигател: 2012г
Местоположение: Бургас

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот simo7 » Чет 26 окт 2023 8:13


Petrolhead написа:Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.

Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева

Какъв е този кошник както си написал дето си дал за две тодини 9000лв много ми е интересно..Ти трябва да си навъртял 100000км за тези пари дето си дал.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Vlad777 » Чет 26 окт 2023 9:13


Krasi Valkov написа:икономически не е логично да инвестирам 4-5 хил. лева в автомобил, който в момента не струва повече от 15-16 хил. лева.
Дай номер на рама и ще ти извадя цена за нов DPF. По-нагоре бях написал. Има и за 700 лв. Или пак са много?!?
railfan написа:мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец
Това мнозинство обаче в същото време си купува премиум автомобили на амнайсе години и милион километра, НО СА ГЪЗАРИЯ, изтърбушва DPF-a, чипосва, ама няма пари за гуми и спирачки, обаче недоволства, че не може да ходи с кенефа си на жълтите павета в София през зимата да покаже как се чади. ГОРКИТЕ ХОРА ВАЙ ВАЙ!!!


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Petrolhead » Чет 26 окт 2023 9:27


simo7 написа:
Petrolhead написа:Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.

Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева

Какъв е този кошник както си написал дето си дал за две тодини 9000лв много ми е интересно..Ти трябва да си навъртял 100000км за тези пари дето си дал.


голф 7. навъртял съм 30тина хиляди.
но му дойде време за малко по-тежкото обслужване на 120к, имаше нужда от дискове и накладки, сипвам хубаво масло и тн. събират се


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Ивайло Димов » Чет 26 окт 2023 9:40


Е то се събират ...като сложиш летни и зимни гуми ,хубави дискове и накладки и туба масло 160-180 лева..Ако си ползвал и ОЕ части за ангренажа


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот railfan » Чет 26 окт 2023 9:46


Vlad777 написа:
Krasi Valkov написа:икономически не е логично да инвестирам 4-5 хил. лева в автомобил, който в момента не струва повече от 15-16 хил. лева.
Дай номер на рама и ще ти извадя цена за нов DPF. По-нагоре бях написал. Има и за 700 лв. Или пак са много?!?
railfan написа:мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец
Това мнозинство обаче в същото време си купува премиум автомобили на амнайсе години и милион километра, НО СА ГЪЗАРИЯ, изтърбушва DPF-a, чипосва, ама няма пари за гуми и спирачки, обаче недоволства, че не може да ходи с кенефа си на жълтите павета в София през зимата да покаже как се чади. ГОРКИТЕ ХОРА ВАЙ ВАЙ!!!


Това е само в твоята глава и далеч не отразява реалната картинка на нещата.
Има и такива индивиди, но не са повече от нормалните.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Petrolhead » Чет 26 окт 2023 10:26


това че една кола е стара и струва 15к, не променя факта, че нова е струвала 60к.
обслужвате коли за 60к, няма как да е евтино.
или по-точно няма как да е евтино, без мундарски изпълнения


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1690
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот fur1ous » Чет 26 окт 2023 10:48


Аз не съм съгласен.
За мен е нерентабилно да се дадът 10к за 2 години за поддръжка на голф 7.
Щом могат да се дадът, може да се кара по нова кола, на по малко километри, която няма да се нуждае от такива пари за поддръжка и ще е по надеждна,
защото казваш,че искаш да разчиташ на нея и това ще е така просто защото е по нова и на по малко километри.

Не знам какъв е голфа и какво си сменявал, ама не си го представям дори с ОЕМ части.
А3-то ми беше дизел това поколение 2.0, ангренажа и водната помпа от порше оригинален с отстъпките беше около 600 лв., цена клиент 1000+
Гумите са ти 2 х 800 лв. за някви 17,18 инчови
Спирачките комплект с накладки предни
312ки €314.90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 02c?c=4108)
288ци €277.50 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 02a?c=4108)
276ци €249.90

Спирачки комплект с накладки задни
272ки €239.90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 601?c=4108)


Всички филтри са €114.90 (https://shop.ahw-shop.de/inspektionspak ... ren?c=6670)

А за 1.6 ангренажа е смешни пари €182,90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-za ... 19d?c=3737)

Ще ме извиняваш, ама Голф 7 за да глътне 10к лв за 2 години трябва да е бил пълно гробище при покупката или в сервиза ти слагат цени х3 на всичко.


PS: Сега ти виждам темата и виждам какво си слагал, тая цена която си дал от 10к е тотално изкривена, нормално като слагаш тунинг части да е скъпо, доколкото разбирам си сложил това.
https://www.ebay.co.uk/itm/163341428672 ... 2025199896
С тунинг части ако почнем, за 2 години може и 40к да не ми стигнат за голф 7, но не е това идеята защото реално погледнато поддръжката на голф 7 е много ама много далеч от тая цифра ако се прави с оригинални части, а ако правиш с афтърмаркет още повече.

Последна промяна от fur1ous на Чет 26 окт 2023 11:13, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 450
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот dalgia-73 » Чет 26 окт 2023 10:54


Petrolhead написа:Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.

Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева
И аз съм така колега .Колите си ги поддържам до глупост.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Petrolhead » Чет 26 окт 2023 11:16


Няма голям смисъл да се правят сметки на чужди пари.
В случая само летните ми гуми са 2036 лева за 4 броя.

edit. частите, които слагам не са тунинг, в най-добрия случай ОЕМ+.
ето ги спирачките, https://www.taroxbrakes.eu/performance-brake-discs/f2000-brake-discs/, общо всичко беше 1000 евро, почти колкото и оригиналните.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1690
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот fur1ous » Чет 26 окт 2023 13:08


Да, но са много по скъпи от оригиналните и за един средностатистически човек който си поддържа колата са ненужни. Оригинала също е добър и такъв човек няма да намери никаква разлика между този диск и оригиналния. Съответно това че на теб ти е излезнало толкова не означава,че поддръжката на голф 7 струва толкова. Реално погледнато е много по малко и то с оригинални части, цените ги има горе.

По тая логика и аз на бившото BMW мога да кажа,че за 2 години съм дал 15 000 лв за поддръжка, но това ще е тотално изкривено защото вътре има KW V3, 348мм спирачки с апарати и още куп неща.
Реално колата не е имала проблеми, могъл съм да си карам и с другите амортисьори, могъл съм да си карам с оригиналния размер оригинални дискове ама не съм и това не означава,че поддръжката ми е 15 бона за 2 години :screwy

Та пак казвам, тая сметка дето си имаш си е за тебе, за поддръжка на голф 7 с оригинални части, ако не е избушеняк е двойно и повече по евтино за 2 години от сумата която си дал ти, дори да ти се наложи да смениш ангренаж, да купиш гуми и тн.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Petrolhead » Чет 26 окт 2023 13:51


не мога да разбера за какво спориш.
повтарям, тези пари съм ги дал за консумативи, не за тунинг части, не за подобрения, а за неща които се изхабяват и трябва да се сменят. както и ДПФ-а на колегата, дошло му е времето, трябва нов.


Krasi Valkov
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 окт 2023 19:01
Автомобил: Passat B7 TDi Bluemotion
Двигател: CFF
Местоположение: Стара Загора

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Krasi Valkov » Чет 26 окт 2023 23:01


Vlad777 написа:
Krasi Valkov написа:икономически не е логично да инвестирам 4-5 хил. лева в автомобил, който в момента не струва повече от 15-16 хил. лева.
Дай номер на рама и ще ти извадя цена за нов DPF. По-нагоре бях написал. Има и за 700 лв. Или пак са много?!?
railfan написа:мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец
Това мнозинство обаче в същото време си купува премиум автомобили на амнайсе години и милион километра, НО СА ГЪЗАРИЯ, изтърбушва DPF-a, чипосва, ама няма пари за гуми и спирачки, обаче недоволства, че не може да ходи с кенефа си на жълтите павета в София през зимата да покаже как се чади. ГОРКИТЕ ХОРА ВАЙ ВАЙ!!!

Виж, опита ти за заяждане и ирония ги оставям настрани. Нито ме знаеш кой съм, нито с какво разполагам, нито пък имаш право да лепиш етикети на всички.
Ок съм за 700, че и 1000 лв. да е, но само при налична гаранция. В сервиз където кажеш. Съгласен?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi

Мнениеот Vlad777 » Пет 27 окт 2023 8:36


Прав си - нямам никаква предства, освен на база писаното във форума. В поста си визирах "мнозинството", описвано от railfan, а дали ти си от това "мнозинство" също нямам представа.

Относно DPF-a - аз не съм продавач на части, но мога да съдействам за покупката на преференциална цена от най-големия доставчик на авточасти в България и втори в Европа - ИнтерКарс. За гаранция също мога да ги попитам, но аз лично не съм в този бизнес и нито имам сервизи, нито ми е работа да търся такива. Гаранции мога да давам само за своята собствена работа, която е в съвсем друга сфера. Както написах - за да се намери точната част, трябва рама на автомобила.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта