Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.
Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева
Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
На мен точно така ми звучи, защото явно завиждаш на хората, които не биха дали 5 бона за нов DPF(дори и да ги имат), но пък се оплакваш, че си дал 9200 за поддръжка. мда.
Карайте си колите със здраве и както сметнете за добре, но не си натрапвайте възгледите за псевдо екологията ако може, мерси.
Пак казвам, мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец, така че в случая, тези, които взимат 5 бона на месец и повече са малцинството(за съжаление).

Карайте си колите със здраве и както сметнете за добре, но не си натрапвайте възгледите за псевдо екологията ако може, мерси.
Пак казвам, мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец, така че в случая, тези, които взимат 5 бона на месец и повече са малцинството(за съжаление).
- simo7
- Мнения: 232
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Petrolhead написа:Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.
Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева
Какъв е този кошник както си написал дето си дал за две тодини 9000лв много ми е интересно..Ти трябва да си навъртял 100000км за тези пари дето си дал.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Дай номер на рама и ще ти извадя цена за нов DPF. По-нагоре бях написал. Има и за 700 лв. Или пак са много?!?Krasi Valkov написа:икономически не е логично да инвестирам 4-5 хил. лева в автомобил, който в момента не струва повече от 15-16 хил. лева.
Това мнозинство обаче в същото време си купува премиум автомобили на амнайсе години и милион километра, НО СА ГЪЗАРИЯ, изтърбушва DPF-a, чипосва, ама няма пари за гуми и спирачки, обаче недоволства, че не може да ходи с кенефа си на жълтите павета в София през зимата да покаже как се чади. ГОРКИТЕ ХОРА ВАЙ ВАЙ!!!railfan написа:мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
simo7 написа:Petrolhead написа:Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.
Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева
Какъв е този кошник както си написал дето си дал за две тодини 9000лв много ми е интересно..Ти трябва да си навъртял 100000км за тези пари дето си дал.
голф 7. навъртял съм 30тина хиляди.
но му дойде време за малко по-тежкото обслужване на 120к, имаше нужда от дискове и накладки, сипвам хубаво масло и тн. събират се
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Е то се събират ...като сложиш летни и зимни гуми ,хубави дискове и накладки и туба масло 160-180 лева..Ако си ползвал и ОЕ части за ангренажа
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Vlad777 написа:Дай номер на рама и ще ти извадя цена за нов DPF. По-нагоре бях написал. Има и за 700 лв. Или пак са много?!?Krasi Valkov написа:икономически не е логично да инвестирам 4-5 хил. лева в автомобил, който в момента не струва повече от 15-16 хил. лева.Това мнозинство обаче в същото време си купува премиум автомобили на амнайсе години и милион километра, НО СА ГЪЗАРИЯ, изтърбушва DPF-a, чипосва, ама няма пари за гуми и спирачки, обаче недоволства, че не може да ходи с кенефа си на жълтите павета в София през зимата да покаже как се чади. ГОРКИТЕ ХОРА ВАЙ ВАЙ!!!railfan написа:мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец
Това е само в твоята глава и далеч не отразява реалната картинка на нещата.
Има и такива индивиди, но не са повече от нормалните.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
това че една кола е стара и струва 15к, не променя факта, че нова е струвала 60к.
обслужвате коли за 60к, няма как да е евтино.
или по-точно няма как да е евтино, без мундарски изпълнения
обслужвате коли за 60к, няма как да е евтино.
или по-точно няма как да е евтино, без мундарски изпълнения
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Аз не съм съгласен.
За мен е нерентабилно да се дадът 10к за 2 години за поддръжка на голф 7.
Щом могат да се дадът, може да се кара по нова кола, на по малко километри, която няма да се нуждае от такива пари за поддръжка и ще е по надеждна,
защото казваш,че искаш да разчиташ на нея и това ще е така просто защото е по нова и на по малко километри.
Не знам какъв е голфа и какво си сменявал, ама не си го представям дори с ОЕМ части.
А3-то ми беше дизел това поколение 2.0, ангренажа и водната помпа от порше оригинален с отстъпките беше около 600 лв., цена клиент 1000+
Гумите са ти 2 х 800 лв. за някви 17,18 инчови
Спирачките комплект с накладки предни
312ки €314.90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 02c?c=4108)
288ци €277.50 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 02a?c=4108)
276ци €249.90
Спирачки комплект с накладки задни
272ки €239.90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 601?c=4108)
Всички филтри са €114.90 (https://shop.ahw-shop.de/inspektionspak ... ren?c=6670)
А за 1.6 ангренажа е смешни пари €182,90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-za ... 19d?c=3737)
Ще ме извиняваш, ама Голф 7 за да глътне 10к лв за 2 години трябва да е бил пълно гробище при покупката или в сервиза ти слагат цени х3 на всичко.
PS: Сега ти виждам темата и виждам какво си слагал, тая цена която си дал от 10к е тотално изкривена, нормално като слагаш тунинг части да е скъпо, доколкото разбирам си сложил това.
https://www.ebay.co.uk/itm/163341428672 ... 2025199896
С тунинг части ако почнем, за 2 години може и 40к да не ми стигнат за голф 7, но не е това идеята защото реално погледнато поддръжката на голф 7 е много ама много далеч от тая цифра ако се прави с оригинални части, а ако правиш с афтърмаркет още повече.
За мен е нерентабилно да се дадът 10к за 2 години за поддръжка на голф 7.
Щом могат да се дадът, може да се кара по нова кола, на по малко километри, която няма да се нуждае от такива пари за поддръжка и ще е по надеждна,
защото казваш,че искаш да разчиташ на нея и това ще е така просто защото е по нова и на по малко километри.
Не знам какъв е голфа и какво си сменявал, ама не си го представям дори с ОЕМ части.
А3-то ми беше дизел това поколение 2.0, ангренажа и водната помпа от порше оригинален с отстъпките беше около 600 лв., цена клиент 1000+
Гумите са ти 2 х 800 лв. за някви 17,18 инчови
Спирачките комплект с накладки предни
312ки €314.90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 02c?c=4108)
288ци €277.50 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 02a?c=4108)
276ци €249.90
Спирачки комплект с накладки задни
272ки €239.90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 601?c=4108)
Всички филтри са €114.90 (https://shop.ahw-shop.de/inspektionspak ... ren?c=6670)
А за 1.6 ангренажа е смешни пари €182,90 (https://shop.ahw-shop.de/original-vw-za ... 19d?c=3737)
Ще ме извиняваш, ама Голф 7 за да глътне 10к лв за 2 години трябва да е бил пълно гробище при покупката или в сервиза ти слагат цени х3 на всичко.
PS: Сега ти виждам темата и виждам какво си слагал, тая цена която си дал от 10к е тотално изкривена, нормално като слагаш тунинг части да е скъпо, доколкото разбирам си сложил това.
https://www.ebay.co.uk/itm/163341428672 ... 2025199896
С тунинг части ако почнем, за 2 години може и 40к да не ми стигнат за голф 7, но не е това идеята защото реално погледнато поддръжката на голф 7 е много ама много далеч от тая цифра ако се прави с оригинални части, а ако правиш с афтърмаркет още повече.
Последна промяна от fur1ous на Чет 26 окт 2023 11:13, променено общо 4 пъти.
- dalgia-73
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
И аз съм така колега .Колите си ги поддържам до глупост.Petrolhead написа:Това колко струва една кола в даден момент няма кой знае какво значение за това колко струва качествената й поддръжка. Карането на всеки автомобил струва пари, а ако искаш той да е изправен струва много пари. Затова в белите страни купуват ново, за да не харчат за поддръжка.
Онзи ден погледнах, само за един моите кошове съм похарчил 9200 лева за последните по-малко от 2 години. Като 80% от това са консумативи. Без почти никакви счупени части, без никакви повреди. Това са само масла, свещи, спирачки, акумулатор и тн. Не са малко пари, но поне знам, че всичко което мога да направя за да мога да карам тази кола още дълго време съм го направил.
В този форум има още няколко такива балъци като мен, които плащат брутални суми, само и единствено защото искат да имат сигурни и надеждни автомобили.
Не се оплаквам, знам на какво хоро съм се хванал, но тотално не разбирам хора, които съзнателно нарушават правилата, защото ще спестят няколко хиляди лева
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Няма голям смисъл да се правят сметки на чужди пари.
В случая само летните ми гуми са 2036 лева за 4 броя.
edit. частите, които слагам не са тунинг, в най-добрия случай ОЕМ+.
ето ги спирачките, https://www.taroxbrakes.eu/performance-brake-discs/f2000-brake-discs/, общо всичко беше 1000 евро, почти колкото и оригиналните.
В случая само летните ми гуми са 2036 лева за 4 броя.
edit. частите, които слагам не са тунинг, в най-добрия случай ОЕМ+.
ето ги спирачките, https://www.taroxbrakes.eu/performance-brake-discs/f2000-brake-discs/, общо всичко беше 1000 евро, почти колкото и оригиналните.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Да, но са много по скъпи от оригиналните и за един средностатистически човек който си поддържа колата са ненужни. Оригинала също е добър и такъв човек няма да намери никаква разлика между този диск и оригиналния. Съответно това че на теб ти е излезнало толкова не означава,че поддръжката на голф 7 струва толкова. Реално погледнато е много по малко и то с оригинални части, цените ги има горе.
По тая логика и аз на бившото BMW мога да кажа,че за 2 години съм дал 15 000 лв за поддръжка, но това ще е тотално изкривено защото вътре има KW V3, 348мм спирачки с апарати и още куп неща.
Реално колата не е имала проблеми, могъл съм да си карам и с другите амортисьори, могъл съм да си карам с оригиналния размер оригинални дискове ама не съм и това не означава,че поддръжката ми е 15 бона за 2 години
Та пак казвам, тая сметка дето си имаш си е за тебе, за поддръжка на голф 7 с оригинални части, ако не е избушеняк е двойно и повече по евтино за 2 години от сумата която си дал ти, дори да ти се наложи да смениш ангренаж, да купиш гуми и тн.
По тая логика и аз на бившото BMW мога да кажа,че за 2 години съм дал 15 000 лв за поддръжка, но това ще е тотално изкривено защото вътре има KW V3, 348мм спирачки с апарати и още куп неща.
Реално колата не е имала проблеми, могъл съм да си карам и с другите амортисьори, могъл съм да си карам с оригиналния размер оригинални дискове ама не съм и това не означава,че поддръжката ми е 15 бона за 2 години

Та пак казвам, тая сметка дето си имаш си е за тебе, за поддръжка на голф 7 с оригинални части, ако не е избушеняк е двойно и повече по евтино за 2 години от сумата която си дал ти, дори да ти се наложи да смениш ангренаж, да купиш гуми и тн.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
не мога да разбера за какво спориш.
повтарям, тези пари съм ги дал за консумативи, не за тунинг части, не за подобрения, а за неща които се изхабяват и трябва да се сменят. както и ДПФ-а на колегата, дошло му е времето, трябва нов.
повтарям, тези пари съм ги дал за консумативи, не за тунинг части, не за подобрения, а за неща които се изхабяват и трябва да се сменят. както и ДПФ-а на колегата, дошло му е времето, трябва нов.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 окт 2023 19:01
- Автомобил: Passat B7 TDi Bluemotion
- Двигател: CFF
- Местоположение: Стара Загора
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Vlad777 написа:Дай номер на рама и ще ти извадя цена за нов DPF. По-нагоре бях написал. Има и за 700 лв. Или пак са много?!?Krasi Valkov написа:икономически не е логично да инвестирам 4-5 хил. лева в автомобил, който в момента не струва повече от 15-16 хил. лева.Това мнозинство обаче в същото време си купува премиум автомобили на амнайсе години и милион километра, НО СА ГЪЗАРИЯ, изтърбушва DPF-a, чипосва, ама няма пари за гуми и спирачки, обаче недоволства, че не може да ходи с кенефа си на жълтите павета в София през зимата да покаже как се чади. ГОРКИТЕ ХОРА ВАЙ ВАЙ!!!railfan написа:мнозинството не печели повече от 1500 лв чисто на месец
Виж, опита ти за заяждане и ирония ги оставям настрани. Нито ме знаеш кой съм, нито с какво разполагам, нито пък имаш право да лепиш етикети на всички.
Ок съм за 700, че и 1000 лв. да е, но само при налична гаранция. В сервиз където кажеш. Съгласен?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Интересна ситуация с ДПФ на Passat B7 2.0 TDi
Прав си - нямам никаква предства, освен на база писаното във форума. В поста си визирах "мнозинството", описвано от railfan, а дали ти си от това "мнозинство" също нямам представа.
Относно DPF-a - аз не съм продавач на части, но мога да съдействам за покупката на преференциална цена от най-големия доставчик на авточасти в България и втори в Европа - ИнтерКарс. За гаранция също мога да ги попитам, но аз лично не съм в този бизнес и нито имам сервизи, нито ми е работа да търся такива. Гаранции мога да давам само за своята собствена работа, която е в съвсем друга сфера. Както написах - за да се намери точната част, трябва рама на автомобила.
Относно DPF-a - аз не съм продавач на части, но мога да съдействам за покупката на преференциална цена от най-големия доставчик на авточасти в България и втори в Европа - ИнтерКарс. За гаранция също мога да ги попитам, но аз лично не съм в този бизнес и нито имам сервизи, нито ми е работа да търся такива. Гаранции мога да давам само за своята собствена работа, която е в съвсем друга сфера. Както написах - за да се намери точната част, трябва рама на автомобила.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта