Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот samo_pechka » Пон 27 яну 2025 9:45


Още едни с друг дизайн
https://www.drive2.ru/l/644867144177160710/
Изглежда на руснаците е най-пипната изработката и стои много добре монтирано. Не стърчи нагоре и няма подпира в капака на мотора . Има и малко снимки .
Обче това е описание с малко снимки. Дали се предлага за продан? И как става поръчката?
Някой ако намери варианти за внос, моля да драсне едно лично, може да лепна две бройки, за настоящия ми кош + още една за бъдещия ми кош :mhihi




Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 770
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот Lupender » Пон 27 яну 2025 10:09


samo_pechka написа:Още едни с друг дизайн

Този пич разправя точно за Ауди В9, където проблема със стружките остава, макар да има ревизия на самата помпа - там вече са във вид на фин прах, който бавно убива дюзите.. Ти да видиш - има напредък!
Ако се намери доставчик, аз също съм фен за включване в поръчка!


pe6o__
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 яну 2011 18:47
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Botevgrad

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот pe6o__ » Пон 27 яну 2025 12:42


Аз също бих се включил с 2 броя!


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот 110afn » Пон 27 яну 2025 13:53


https://sarvikeisari.fi/Universal-Stock-290208.htm
https://www.walmart.com/ip/GELUOXI-Gen2 ... 5421658173
https://de.aliexpress.com/item/10050040 ... pt=glo2deu

Вкарахте ме в размисъл. Знаех от преди за този проблем, но си мислех, че помпата задира основно от въртене на сухо


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 27 яну 2025 21:50


110afn написа:
Вкарахте ме в размисъл. Знаех от преди за този проблем, но си мислех, че помпата задира основно от въртене на сухо

Е що продаде AFN-ня? Той предаде ли те някога?
:mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот samo_pechka » Вто 28 яну 2025 9:24


Помпата задира, защото такова е заданието :) защото такава е първоначалната цел.
Да се скапе лек-полек , после едно-друго и хоп десет бинки ( дали в лева, дали в евро, секи сам да си преценява и кой как се "уреди") в чувала с коледните подаръци.
Обаче в началото са се престарали малко, усетили са, че е станало много явно и 2011-12-13-та година малко задобрили нещата.
И сега човек да се чуди дал от помпата или просто от "годините" експлоатация, примерно 6-8-10г и омре кочината . Ама инфаркт ли е било, пневмония ли- божа работа .
Те могат да я направят по-добра, да променят и начина на работа, пътя на горивото, в това може да сте сигурни на 1110%. ( няма грешка в числата) .
Но идеята ще се "компрометира" ...
Ще секне кранчето един вид...
Ще спре казаня да пуска... ( който си е варил ичкийка , ще се сети за каква драма иде реч.. )
Така... ако не стане да се обзаведем от братушките с тоя байпас , мисля да се фърля на една китайска плочка за форд от алито.
Дали ще пасне на нашите- не знам. Има различен размер, има едни уширения и доп. други отвори. Важния е разбира там де влиза в помпата и дупките за стягането. Но дали няма подпира нещо , някъде , не знам.
Да ви кажа чесно, аз съм изнервен от тоя нарочен проблем.
Покрай мен се скапаха такива коли .
И вече като задълбах за помпата, къде се слага ( или слагала) , проблеми и т.н. , стигнах до извод, че това няма как да е случайно .
Няма случайни неща :thumb_down


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4701
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот tdi fen » Вто 28 яну 2025 10:34


мен ми е интерсно как задира само при vw примерно на рено-нисан 2.0 дизел M9R също е с помпа CP4 ,имам познат с трафик ,който е минал на 700к км, пък не я е съборил досега,като цяло се слага в доста модели на рено-нисан пък няма оплаквания както при vw според мен се касе до определен модел но не генерален проблема


Kiofre
Мнения: 259
Регистриран на: Сря 29 май 2019 7:19
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот Kiofre » Вто 28 яну 2025 16:09


Мисля си дали ако се наблюдава датчикът за налягането на рейла, той няма да покаже някои издайнически отклонения, когато помпата си тръгва. Например увеличена разлика празен ход - обороти, или пък повишени пулсации...


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 770
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот Lupender » Вто 28 яну 2025 16:12


Не е проблема само при TDI - нета изобилства с данни за проблем с тая помпа, включително и в щатите. Тая помпа е произведена в тираж 40 милиона парчета, които са внедрени все в дизели. Целият проблем идва от стремежа към еко норми и икономия. Образно казано, колкото по-малки са отворите на разпръскваците и колкото по-прецизно е дозирането на горивото, толкова по-голямо налягане се иска в рейла, а БОШ са представили тази помпа като отговаряща не тези изисквания, при "приемливо" съотнешение цена-качество. В щатите също си скубят косите собствениците на големи пикапи РАМ, Шеви и Форд с двигатели от 6 литра нагоре...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот samo_pechka » Вто 28 яну 2025 16:15


В Бразилия за 2.0тди https://produto.mercadolivre.com.br/MLB ... M2ZDkxZDRk
към 110 бг лев.
Как да дойде до тук ....


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот railfan » Вто 28 яну 2025 20:06


С доставката мога да помогна с идея - ако през сайта не става с директна доставка, чекни дали можеш да го изпратиш до Щатите. Ако успееш дотам да го закараш е лесно - после поема GGBG примерно, и за около месец време ще ти го доставят за неголяма сума(под 20 лв вероятно).


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот milenski_77 » Пон 03 фев 2025 12:35


Случайно някой да има счупена CP4 помпа? Искам да се опитам да направя адаптер, но трябва да взема от някъде размерите и съответно да пробвам при изработката. Ако се получат нещата ще пусна чертеж, който иска да си изработва.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот batteto.1984 » Пет 21 фев 2025 22:46


https://www.turbobrothers.com.br/kit-pr ... -cilindros ,Писах на тези и казват че може да се достави по пощата,но ще отнеме повече време!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот samo_pechka » Пон 14 апр 2025 10:50


Някой с инфо за дюзите по ЕА189 и ЕА288 да се "поправят" след набити стружки у нас? Ако да-къде?
Че ми излезнаха едни оферти за амарок с проблема от темата и се чудя дали ще изям калая с един такъв котор.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за помпата високо налягане (High-Pressure Pump) на EA 288

Мнениеот Pet_rov » Чет 17 апр 2025 11:44


По-напред бях писал в тази тема, но за А4 В8. Ако тези дюзи са същите, рециклират се, но с китайски разпръсквачи не става. Само с оригинални бошовски.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, tdi fen и 82 госта