AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Съб 06 окт 2007 17:00


Колега при теб как се случва - при натиснат до долу педал или леко натиснат?




Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Съб 06 окт 2007 17:06


при леко натиснат.сьщото е положението като при теб.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 06 окт 2007 18:56


slance написа:и при мен от 2 дни има чип и е сьщото положение.има ли някакьв лек за това или да слагам стария чип?

Колега, много е готино така да си зададеш въпроса и наготово да ти отговорят. Айде моля те прочети цялата тема - от началото до края и ще си отговориш на въпроса! Чипът не ви е виновен за нищо - всичко си е от мургашите дето ги караме!!! комбито тди си каза - ефекта на лупата - това е!!!

Сега по темата: Днес и аз го пробвах това нещо и определено това претръпване го няма! Поклон на никс 76 :bowdown


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Съб 06 окт 2007 19:07


А на коя скорост държеше 4000 оборота?


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 06 окт 2007 19:12


Alek написа:А на коя скорост държеше 4000 оборота?

Като при тебе - на 3-та на около 3900 са точно 100км/ч. Ако съм на четвърта, най-вероятно ще е над 140, а тук, край Силистра няма такъв участък на който да я поддържаш тая скорост за толкова време!!!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 06 окт 2007 19:27


Сега разгледах темата. Значи малко се притесних че и на двамата с тоя проблем чиповете са от мен и са с много сходни настройки.
Странното е че чипове с такива настройки съм пращал много и проблеми не е имамало (за АФН говоря) а при тези два АФНа проблема идва след чипа....странна работа. Или наистина е ефекта на лупата или ещо не е вред на чиповете.

По принцип чипа съм го настроил так аче при около 1400-1500 оборота да пуска повечко гориво от нормалния но само когато педала е натиснат повече от 75% тоест при силно натоварване. Това е с цел по бърза реакция (еластичност) при рязко подаване на газ както и по бързо развъртане на турбината (повечко игорели газове) често се проявява това еднократно изпушване преди пълното развъртане на турбината.

Чудя се сега ако си на ниски обороти на 5та и рязко подаваш газ...то тогава мотора неможе да се развърти толкова бързо колкото на по ниските предавки. Та се чудя възможно ли е да става прекалено богата сместа и оттам такава неприятна работа на мотора.

Единственото което обаче не ми побира ума е защо чак до 2000 оборота е това нещо. При 1900 (максималния въртящ момент) вече турбината е набрала скорст и такива ми ти неща не би трябвало да има.

За съжаление факт е че понякога има проблеми при колите които не се виждат на пръв поглед, но след чип когато мотора се товари повече тези малки проблеми (които ги е имало и преди чипа) стават по забележими (особено пи проблеми с помпата) ...аз поне така разбирам ефекта на лупата.
Ако желаете мога да ви пусна чепове с помалко натоварване при тези обороти и да с енадяваме че това тресене няма да го има.

На колегата с ПОЛОТО не съм му правил чипа аз а проблема същия. Като гледам обаче този проблем се среща при хора които НЕ са с мои чипове та може да си има и някакъв често срещан приблем ри този мотор. Аз лично залагам на Никс76.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 06 окт 2007 19:39


Както вече казах, проблема е при 1600 - 2000об/мин. А точно при 1900, където брецел казва, че е рзвъртяна турбината най-силно, вече тресенето започва да отшумява, но все пак го има!!! Наистина това се появява при подаване на пълна газ (поне при мен). Рядко се случва да си цедя колата в ниските обороти, но ми направи впечатление и вече дразни (дразнеше)!!! Също така казах, че до трета предавка включително го няма - може и да го има, но поради по-ниската предавка и бързото "пълнене" на оборотомера може би не е така осезаемо!!!
Това което можеше да направя е да сложа старите чипове и да видя как е! Дано да не се налага втора манипулация от този род!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 06 окт 2007 19:46


слагай цокъл за да не разпояваш по 1000 пъти а и ако мислиш че е от чипа ми кажи да го преглеждам и да пускам друг.

Поздрави


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 06 окт 2007 19:53


Brezel написа:слагай цокъл за да не разпояваш по 1000 пъти а и ако мислиш че е от чипа ми кажи да го преглеждам и да пускам друг.

Поздрави

Цокъл вече има - още от първия път! Не, не мисля, че проблема е от чипа, ако беше така щеше веднага да разбереш :wink: ! И все пак ако отново се появи този проблем, ще сложа старите чипове и ако всичко е наред, тогава вече ще ти пиша!

Поздрави и от мен!


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Съб 06 окт 2007 20:50


trunner написа:
slance написа:и при мен от 2 дни има чип и е сьщото положение.има ли някакьв лек за това или да слагам стария чип?

Колега, много е готино така да си зададеш въпроса и наготово да ти отговорят. Айде моля те прочети цялата тема - от началото до края и ще си отговориш на въпроса! Чипът не ви е виновен за нищо - всичко си е от мургашите дето ги караме!!! комбито тди си каза - ефекта на лупата - това е!!!

Сега по темата: Днес и аз го пробвах това нещо и определено това претръпване го няма! Поклон на никс 76 :bowdown


пьрво сори че така"наготово",но следях темата от самото начало.а, колкото за "мургашите" преди да го взема го прегледахме в проспийд и всичко беше ОК.несьм казал че чипа е виновен за това,просто е неприятно точно след смяната да се получи. :drunk


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 07 окт 2007 8:01


в слу4ая пряко свързани са и параметрите на дебитометъра и на турбината
според мен не е от 4иповете


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 07 окт 2007 20:07


slance написа:просто е неприятно точно след смяната да се получи. :drunk

колега няма значение дали чипа е от бразел или проспиед тот спиед или някьква спиед ВСЕ Е ЩЯЛО ДА СЕ ПОЛУЧИ . аз правя пауарбоксове и на тези мотори се получава този ефект никс76 многократно е письл за таините номера на механците вьв франция дори и малко по-нагоре .


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Пон 08 окт 2007 6:27


вчера карах около 20-30км на 4-та с 130км/ч и 3600об. ефект няма.не сьм казал че проблема е в чиповете.явно има друг проблем.като се замисля това придьрпване го имаше и преди,/колегата дето спомена за лупата е много прав/,но почти незабележимо.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Сря 10 окт 2007 14:03


А възможно ли е да става така, ако маркуча дето влиза в компа, е сцепен?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 10 окт 2007 17:49


Проблема е в помпата , около 3 часа работа и повече няма да ти прави така :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта