AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
slance написа:и при мен от 2 дни има чип и е сьщото положение.има ли някакьв лек за това или да слагам стария чип?
Колега, много е готино така да си зададеш въпроса и наготово да ти отговорят. Айде моля те прочети цялата тема - от началото до края и ще си отговориш на въпроса! Чипът не ви е виновен за нищо - всичко си е от мургашите дето ги караме!!! комбито тди си каза - ефекта на лупата - това е!!!
Сега по темата: Днес и аз го пробвах това нещо и определено това претръпване го няма! Поклон на никс 76

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Сега разгледах темата. Значи малко се притесних че и на двамата с тоя проблем чиповете са от мен и са с много сходни настройки.
Странното е че чипове с такива настройки съм пращал много и проблеми не е имамало (за АФН говоря) а при тези два АФНа проблема идва след чипа....странна работа. Или наистина е ефекта на лупата или ещо не е вред на чиповете.
По принцип чипа съм го настроил так аче при около 1400-1500 оборота да пуска повечко гориво от нормалния но само когато педала е натиснат повече от 75% тоест при силно натоварване. Това е с цел по бърза реакция (еластичност) при рязко подаване на газ както и по бързо развъртане на турбината (повечко игорели газове) често се проявява това еднократно изпушване преди пълното развъртане на турбината.
Чудя се сега ако си на ниски обороти на 5та и рязко подаваш газ...то тогава мотора неможе да се развърти толкова бързо колкото на по ниските предавки. Та се чудя възможно ли е да става прекалено богата сместа и оттам такава неприятна работа на мотора.
Единственото което обаче не ми побира ума е защо чак до 2000 оборота е това нещо. При 1900 (максималния въртящ момент) вече турбината е набрала скорст и такива ми ти неща не би трябвало да има.
За съжаление факт е че понякога има проблеми при колите които не се виждат на пръв поглед, но след чип когато мотора се товари повече тези малки проблеми (които ги е имало и преди чипа) стават по забележими (особено пи проблеми с помпата) ...аз поне така разбирам ефекта на лупата.
Ако желаете мога да ви пусна чепове с помалко натоварване при тези обороти и да с енадяваме че това тресене няма да го има.
На колегата с ПОЛОТО не съм му правил чипа аз а проблема същия. Като гледам обаче този проблем се среща при хора които НЕ са с мои чипове та може да си има и някакъв често срещан приблем ри този мотор. Аз лично залагам на Никс76.
Странното е че чипове с такива настройки съм пращал много и проблеми не е имамало (за АФН говоря) а при тези два АФНа проблема идва след чипа....странна работа. Или наистина е ефекта на лупата или ещо не е вред на чиповете.
По принцип чипа съм го настроил так аче при около 1400-1500 оборота да пуска повечко гориво от нормалния но само когато педала е натиснат повече от 75% тоест при силно натоварване. Това е с цел по бърза реакция (еластичност) при рязко подаване на газ както и по бързо развъртане на турбината (повечко игорели газове) често се проявява това еднократно изпушване преди пълното развъртане на турбината.
Чудя се сега ако си на ниски обороти на 5та и рязко подаваш газ...то тогава мотора неможе да се развърти толкова бързо колкото на по ниските предавки. Та се чудя възможно ли е да става прекалено богата сместа и оттам такава неприятна работа на мотора.
Единственото което обаче не ми побира ума е защо чак до 2000 оборота е това нещо. При 1900 (максималния въртящ момент) вече турбината е набрала скорст и такива ми ти неща не би трябвало да има.
За съжаление факт е че понякога има проблеми при колите които не се виждат на пръв поглед, но след чип когато мотора се товари повече тези малки проблеми (които ги е имало и преди чипа) стават по забележими (особено пи проблеми с помпата) ...аз поне така разбирам ефекта на лупата.
Ако желаете мога да ви пусна чепове с помалко натоварване при тези обороти и да с енадяваме че това тресене няма да го има.
На колегата с ПОЛОТО не съм му правил чипа аз а проблема същия. Като гледам обаче този проблем се среща при хора които НЕ са с мои чипове та може да си има и някакъв често срещан приблем ри този мотор. Аз лично залагам на Никс76.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Както вече казах, проблема е при 1600 - 2000об/мин. А точно при 1900, където брецел казва, че е рзвъртяна турбината най-силно, вече тресенето започва да отшумява, но все пак го има!!! Наистина това се появява при подаване на пълна газ (поне при мен). Рядко се случва да си цедя колата в ниските обороти, но ми направи впечатление и вече дразни (дразнеше)!!! Също така казах, че до трета предавка включително го няма - може и да го има, но поради по-ниската предавка и бързото "пълнене" на оборотомера може би не е така осезаемо!!!
Това което можеше да направя е да сложа старите чипове и да видя как е! Дано да не се налага втора манипулация от този род!
Това което можеше да направя е да сложа старите чипове и да видя как е! Дано да не се налага втора манипулация от този род!
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Brezel написа:слагай цокъл за да не разпояваш по 1000 пъти а и ако мислиш че е от чипа ми кажи да го преглеждам и да пускам друг.
Поздрави
Цокъл вече има - още от първия път! Не, не мисля, че проблема е от чипа, ако беше така щеше веднага да разбереш

Поздрави и от мен!
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
trunner написа:slance написа:и при мен от 2 дни има чип и е сьщото положение.има ли някакьв лек за това или да слагам стария чип?
Колега, много е готино така да си зададеш въпроса и наготово да ти отговорят. Айде моля те прочети цялата тема - от началото до края и ще си отговориш на въпроса! Чипът не ви е виновен за нищо - всичко си е от мургашите дето ги караме!!! комбито тди си каза - ефекта на лупата - това е!!!
Сега по темата: Днес и аз го пробвах това нещо и определено това претръпване го няма! Поклон на никс 76
пьрво сори че така"наготово",но следях темата от самото начало.а, колкото за "мургашите" преди да го взема го прегледахме в проспийд и всичко беше ОК.несьм казал че чипа е виновен за това,просто е неприятно точно след смяната да се получи.

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
slance написа:просто е неприятно точно след смяната да се получи.
колега няма значение дали чипа е от бразел или проспиед тот спиед или някьква спиед ВСЕ Е ЩЯЛО ДА СЕ ПОЛУЧИ . аз правя пауарбоксове и на тези мотори се получава този ефект никс76 многократно е письл за таините номера на механците вьв франция дори и малко по-нагоре .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 87 госта