:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Купих си Поло '99 1,9 D-помогнете със съвети...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Вто 08 яну 2008 19:55


Вече си ми отчита темперетурата -един познат погледна под капака и забеляза че някой умник е отскубал кабела на датчика от буксата му и го закачи :heeeavy metal На градско над 90 не вдига :twisted:
Сега :drive по-спокойно ,но остават други неща за оправяне ...




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 яну 2008 23:09


ОФФ: Але бате то бива женоря да слагаш на аватара ма туй напрао хард :lol:


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Сря 09 яну 2008 19:05


.....ха Виж тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54756&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F2%E5%F0%EC%EE%E4%E0%F2%F7%E8%EA
...май имаме същото отношение към термодатчика от страна на италианските ни предшественици ТОВА е рязано с някаква цел и съм любопитен каква :?: :?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 яну 2008 19:18


Ся като се замисля с тва действие италиано е гонил повече вървеж - щото там е топло и паленето е лесно.Интересно обаче дали датчика за радиатора и уреда за температура са един и същи с този за компютара :?


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Сря 09 яну 2008 19:36


Rabbit_TDI написа:Ся като се замисля с тва действие италиано е гонил повече вървеж - щото там е топло и паленето е лесно.Интересно обаче дали датчика за радиатора и уреда за температура са един и същи с този за компютара :?


Ами май не са защото и ПРЕДИ и СЛЕД това на таблото температурата отчиташе еднакво при мен, разликата беше в оборотите и звука(утихна)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 яну 2008 21:20


Утихва щото компа си мисли че е -20 и пуска повече гориво-колата е по-тиха и пъргава ма и лапа повече :)


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Сря 09 яну 2008 21:38


Не знам пичове-при мен просто беше изваден от буксата и човека го включи обратно.Не съм усетил разлика съществена...Струва ми се че днес след като колата беше работила и бе все още топла ,реотана на таблото не светеше при опит за ново запалване,а преди светеше без значение дали е работила или не...Може и да се лъжа де...В оборотите не виждам промяна-точно 1000 си бяха и преди и сега.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 яну 2008 21:44


Не се лъжеш преди е светила постоянно и е тормозила свещите и акомулатора.


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Сря 09 яну 2008 23:04


Rabbit_TDI написа:Не се лъжеш преди е светила постоянно и е тормозила свещите и акомулатора.

Карай-аз само 3-4 дена из града така я карах...Просто ме човъркаше отвътре че нещо сериозно не е в ред и не мирясах докато не го реших тоя проблем,а лампата за акумулатора винаги си свети преди запалване дори след като изгасне тая за свещите-ще ида май да го погледнат дали не плаче и той за нов...Може да му погледна и клетките да не са ожаднели.. ако може де....че тия работи в чужденеция май много не ги правят -там меткат и ново :D


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Чет 10 яну 2008 15:17


колега, ако още не си си решил проблема в плафона в купето(прегледах темата набързо и невидях да пише, че е решен)моя съвет е иди при някои които разбира и да ти извади цялата заводска аларма(с кабелите) и да ти сложи примерно MILENIUM, и ако пак е та така си провери копът за вратата(отворена/затворена)
това е от мен ако има нещо питай, ще казвам каквото знам.


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Пет 11 яну 2008 20:15


Проблема с лампата си седи ,но не ме притеснява чак толкова.Него ще го решавам като оправя по-належащи неща...А и алармата е закачена за централното та не знам евентуалното и отскубване дали може да се комбинира със закачане на нова аларма за централното...

Забелязах още, че когато колата е студена при първия опит за запалване лампата за подгряващите свещи не светва...Това се появи 1-2 дена след като закачиха кабела за термодатчика обратно в буксата му..Дали това е причината да го откачат..... :?: При всеки следващ опит да дам на контакт светва (дори без да е палена),но първия не :(


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Съб 12 яну 2008 23:47


това за подгряването да не те тревожи и при мен е така. като дадеш на контакт пробвай ако не светне върни кл
ча и дай пак на контакт, трябва да светне.

а за алармата, ако ти я слага някои които разбира ще ти използва старите кабели за самото управление на машинките(би трябвало и твоята да е вакумна).вади ти управляващия блок и ти слага новия :)


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Re: re

Мнениеот Leon_24 » Нед 13 яну 2008 21:01


grishitu написа:това за подгряването да не те тревожи и при мен е така. като дадеш на контакт пробвай ако не светне върни кл
ча и дай пак на контакт, трябва да светне.

а за алармата, ако ти я слага някои които разбира ще ти използва старите кабели за самото управление на машинките(би трябвало и твоята да е вакумна).вади ти управляващия блок и ти слага новия :)


Ами така правя и светва тъпата лампа,а иначе ще я водя при Ники май и ще се консултирам с него за алармата,лампата в купето и някои други работи...Засега върви добре-ходих до Благоевград тия дни и я понастъпих малко-е не е спортна кола и не така пъргава като едно GT да речем ,но е комфортна и се държи прилично на пътя.Стори ми се че леееекичко върви на дясно ,но не съм съвсем сигурен.Все пак може да я мина и на преден мост да я погледнат ,макар че според мен гумите са по-вероятната причина...


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Пон 14 яну 2008 8:40


браво, със здраве да си я караш. и най-важното безпроблемно :)


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Чет 17 яну 2008 20:23


Идвам да се изфукам -парното ми вече дува и на ногите благодарение на вещата намеса на Ники за което съм му много благодарен :D Огледа колицата от всякъде и вече съм малко по-спокоен за возилото :D :!:
Алармата и лампата обаче още чакат своя жичкаджия малко по-натам ...Има време а и нанка в гараж та не ми е от жизнена нужда това...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], CECOTO111 1, Google [Bot] и 54 госта