Колега, това което вие наричате палец, в действителност се води регулируемият плунжер... Имам много задоволително обяснение, но както каза колегата от Варна, ifidik, не трябва да се казва абсолутно всичко... Иначе, като дадеш контакт, плунжера отива до край за да пусне стартовото количество дизелово гориво, и след това остава в едно не толкова крайно полужение, защото като запалиш колата, ти отива на приблизително 1100 оборота и след 2-3 сек. се връща на нормалните, взависимост от температурата на двигателя... Като го мърдате напред-назад може да постигнете да опира в начално или крайно полужение и да ви набива грешка на датчик 149...
Не ме изкарвайте друг път от равновесие и да си казвам майчиното мляко... Помагах на доста хора на лично, а те в последствие стават майстори и след това ми побелява главата от въпросите на техните клиенти...
Хиляди без аварийни километри на всички...
Надявам се да съм помогнал...
Неизгоряла нафта,пуши на 3000 оборота на празен ход???
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново

Последна промяна от Zinoto на Пет 25 апр 2008 23:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ventoman написа:На 1Z задържа , на другите не . Всичко е математика
Така е, но не слиза до долу при 1Z, а Ифидик като не иска да дава информация да вземе да я направи като е голям майстор та да не се налага да обикалят хората от Варна цяла България докато благоволи да направи нещо не да прилага лесните хитринки които е научил от този форум, които ако не му ги бяха обяснили тук нямаше и това да направи
и този ВАГ-ком за какво му е тогава!?! Аз също не се изживявам като майстор, но заради майсторите се принуждавам да се уча, защото наистина малко от тях се образоват.
Zinoto написа:Ventoman написа:На 1Z задържа , на другите не . Всичко е математика
Така е, но не слиза до долу при 1Z, а Ифидик като не иска да дава информация да вземе да я направи като е голям майстор та да не се налага да обикалят хората от Варна цяла България докато благоволи да направи нещо не да прилага лесните хитринки които е научил от този форум, които ако не му ги бяха обяснили тук нямаше и това да направи
и този ВАГ-ком за какво му е тогава!?! Аз също не се изживявам като майстор, но заради майсторите се принуждавам да се уча, защото наистина малко от тях се образоват.

Последна промяна от joro09 на Вто 09 ное 2010 22:34, променено общо 2 пъти.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
nanio написа:Ами на студен мотор пали и за момент пристриса и работи малко по-шумно. Майстора ми каза че е редно да я направи на 3градуса. Иначе много хубаво върви, ако след интервенцията ще "спре" няма да се пипа нищо.
Дали твоят майстор смята че това притръсване идва от това че помпата е малко на предварение???
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Здравейте,аз да попитам в тази тема,за да не пиша и в другата:за този капак,който се маха и се чисти под него ли става дума и като се отвори има ли нещо под него което може да се размести и после да берем ядове с нагласянето му?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247048
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247048
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
bulaki написа:Здравейте,аз да попитам в тази тема,за да не пиша и в другата:за този капак,който се маха и се чисти под него ли става дума и като се отвори има ли нещо под него което може да се размести и после да берем ядове с нагласянето му?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247048
Има доста работи които можеш да разместиш и след това да береш ядове... Ако незнаеш какво правиш, може да пуснеш токова количество гориво че като запалиш мотора да се форсира до максимални обороти... А може и да и не пуснеш никакво гориво и да се чудиш от какво не иска да запали, а то може да е от доста неща... Не се и сваля само капака отгоре, а се маха цялата електоника, и после при зацепването, задължително ще ти трябва Ваг-Ком или друга програма за да се настрои...
Така че ти препоръчвам, да не бъркаш под този капак, а да дадеш на някой, който разбира, 100лв и ще ти я оправи, а и колата после ще е съвсем друга, ако се и пипне на още някои места... Поне аз когато изпратя кола с такъв проблем, така казва шофера

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 51 госта