Неизгоряла нафта,пуши на 3000 оборота на празен ход???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 25 апр 2008 18:38


Колега, това което вие наричате палец, в действителност се води регулируемият плунжер... Имам много задоволително обяснение, но както каза колегата от Варна, ifidik, не трябва да се казва абсолутно всичко... Иначе, като дадеш контакт, плунжера отива до край за да пусне стартовото количество дизелово гориво, и след това остава в едно не толкова крайно полужение, защото като запалиш колата, ти отива на приблизително 1100 оборота и след 2-3 сек. се връща на нормалните, взависимост от температурата на двигателя... Като го мърдате напред-назад може да постигнете да опира в начално или крайно полужение и да ви набива грешка на датчик 149...

Не ме изкарвайте друг път от равновесие и да си казвам майчиното мляко... Помагах на доста хора на лично, а те в последствие стават майстори и след това ми побелява главата от въпросите на техните клиенти...

Хиляди без аварийни километри на всички...

Надявам се да съм помогнал...




Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Пет 25 апр 2008 18:49


:beer

Последна промяна от joro09 на Вто 09 ное 2010 22:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 25 апр 2008 20:01


След като колата е на ХИЛЯДИ километри, мослиш ли че може някой да я направи перфектна??? Това и господ май не го може :lol:


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Пет 25 апр 2008 20:22


:applause:

Последна промяна от joro09 на Вто 09 ное 2010 22:33, променено общо 2 пъти.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пет 25 апр 2008 23:22


:arrow:

Последна промяна от Zinoto на Пет 25 апр 2008 23:30, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пет 25 апр 2008 23:25


Ventoman написа:На 1Z задържа , на другите не . Всичко е математика :D

Така е, но не слиза до долу при 1Z, а Ифидик като не иска да дава информация да вземе да я направи като е голям майстор та да не се налага да обикалят хората от Варна цяла България докато благоволи да направи нещо не да прилага лесните хитринки които е научил от този форум, които ако не му ги бяха обяснили тук нямаше и това да направи
и този ВАГ-ком за какво му е тогава!?! Аз също не се изживявам като майстор, но заради майсторите се принуждавам да се уча, защото наистина малко от тях се образоват.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Съб 26 апр 2008 7:05


Zinoto написа:
Ventoman написа:На 1Z задържа , на другите не . Всичко е математика :D

Така е, но не слиза до долу при 1Z, а Ифидик като не иска да дава информация да вземе да я направи като е голям майстор та да не се налага да обикалят хората от Варна цяла България докато благоволи да направи нещо не да прилага лесните хитринки които е научил от този форум, които ако не му ги бяха обяснили тук нямаше и това да направи
и този ВАГ-ком за какво му е тогава!?! Аз също не се изживявам като майстор, но заради майсторите се принуждавам да се уча, защото наистина малко от тях се образоват.


:arrow:

Последна промяна от joro09 на Вто 09 ное 2010 22:34, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

):

Мнениеот joro09 » Пон 28 апр 2008 18:33


:roll:


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 03 май 2008 0:10


Да използвам темата - на колко градуса трябва да е настроено предварението!? Моето е настроено на 4 градуса и според VAG-COM е в допустими стойности. Един майстор иска да ми го направи на 3 градуса - било по-добре. :roll:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 03 май 2008 4:28


Аз имам една такава фраза ''Не ръчкай в засъхнало говно'' или тъй да се каже, ако ти харесва как пали и как работи на тихи обороти колата, си я карай без да я връщаш на 3 градуса :lol:


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 03 май 2008 11:33


Ами на студен мотор пали и за момент пристриса и работи малко по-шумно. Майстора ми каза че е редно да я направи на 3градуса. Иначе много хубаво върви, ако след интервенцията ще "спре" няма да се пипа нищо.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 03 май 2008 14:06


nanio написа:Ами на студен мотор пали и за момент пристриса и работи малко по-шумно. Майстора ми каза че е редно да я направи на 3градуса. Иначе много хубаво върви, ако след интервенцията ще "спре" няма да се пипа нищо.


Дали твоят майстор смята че това притръсване идва от това че помпата е малко на предварение???


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 03 май 2008 15:45


Да :) Преди да отида във Фолксваген Плевен се опитваше да ми настройва помпата. Така си е добре, няма да го пипам.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 17 май 2008 9:30


Здравейте,аз да попитам в тази тема,за да не пиша и в другата:за този капак,който се маха и се чисти под него ли става дума и като се отвори има ли нещо под него което може да се размести и после да берем ядове с нагласянето му?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247048


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 17 май 2008 11:46


bulaki написа:Здравейте,аз да попитам в тази тема,за да не пиша и в другата:за този капак,който се маха и се чисти под него ли става дума и като се отвори има ли нещо под него което може да се размести и после да берем ядове с нагласянето му?
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247048


Има доста работи които можеш да разместиш и след това да береш ядове... Ако незнаеш какво правиш, може да пуснеш токова количество гориво че като запалиш мотора да се форсира до максимални обороти... А може и да и не пуснеш никакво гориво и да се чудиш от какво не иска да запали, а то може да е от доста неща... Не се и сваля само капака отгоре, а се маха цялата електоника, и после при зацепването, задължително ще ти трябва Ваг-Ком или друга програма за да се настрои...
Така че ти препоръчвам, да не бъркаш под този капак, а да дадеш на някой, който разбира, 100лв и ще ти я оправи, а и колата после ще е съвсем друга, ако се и пипне на още някои места... Поне аз когато изпратя кола с такъв проблем, така казва шофера :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 51 госта