Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 08 юни 2008 19:22


gomez написа:Ще взимам K&N защото ми правят добра отстъпка тоест за 138 лева !!! А колегата GAS ми иска 98 за JR !!! Като го взема ще споделя разликата !!! :wink:

Айде колега слагай че и аз съм със същия мотор като твоя,хем да споделиш има ли разлика или всичко е на психооснова :wink: :wink:




Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 08 юни 2008 19:31


Само че аз имам чип и би трябвало да е по-осезаема разликата !!!


Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rakarov » Пон 09 юни 2008 8:40


gomez написа:За това мисля да си пазаруваме нови коли следващия път !!!

А дано :lol: По двечки ако може :P


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 09 юни 2008 11:35


Слагай и казвай как е усещането :)


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 09 юни 2008 12:43


Колеги сложих K&N 33-2128 е за моя двигател, но най-важното е че преди това си почистих дебитомера, който както ще видите не беше от най-чистите !!! Сега съм по спокоен за влиянието на спортния филтър върху прословутия дебитомер !!!! А и мисля на всяко пране на филтъра, ако е необходимо да почиствам и дебитомера !!! Ето и темата ми за почистването !!!!

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=93801

А и самия филтър !!!

Изображение


А усещането ми за първото късо кръгче е : по-леко поема от ниски обороти ! Засега е това, след ден два ще ви споделя повече !!!


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Пон 09 юни 2008 13:16


а разликата в звука на турбината ???


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 09 юни 2008 13:23


Да, още повече свири, първо се усили след чипа, после след махането на катализатора и сега може би още малко !!!


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 09 юни 2008 16:41


gomez написа:Само че аз имам чип и би трябвало да е по-осезаема разликата !!!

Така както е тръгнало вървя по твоите ''стъпки'' за подобренията,чипа ми е другата идея но жалко чеси надалеч зада усетя заслужава ли си имвестицията в чипа и за моя голф :roll: :roll:


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 09 юни 2008 16:46


Повярвай ми и аз се притеснявах и се чудих, но сега съм повече от доволен !!! Всичко е в правилната експлоатация !!! :wink:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 09 юни 2008 16:57


gomez написа:Повярвай ми и аз се притеснявах и се чудих, но сега съм повече от доволен !!! Всичко е в правилната експлоатация !!! :wink:

Най се безпокоя дане прецакам турбината, за вървенето е ясно че ще тегли доста по-яко


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 09 юни 2008 17:04


Dorian написа:
gomez написа:Повярвай ми и аз се притеснявах и се чудих, но сега съм повече от доволен !!! Всичко е в правилната експлоатация !!! :wink:

Най се безпокоя дане прецакам турбината, за вървенето е ясно че ще тегли доста по-яко

Колега, ако караш умерено и разумно нищо няма да прецакаш. Ако я газираш повечко след чипа обаче може да хвърлиш турбина и съединтиел. Аз вече съм с един съединител назад :twisted: Но разликата е огромна!


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 09 юни 2008 17:08


За турбината какъв е чипа е най-важно, следва правилна експлоатация(сигурно си чел препоръките) а и може да и направиш профилактика(почистване) !!!


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Пон 09 юни 2008 18:22


и аз много се притеснявам за чип-а смятам ,че от правилния човек не би трябвало да има проблеми ама ... тези дни мисля и аз да си поръчам филтър и да се надяваме,че няма да имам проблеми :roll:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 09 юни 2008 19:49


gomez написа:За турбината какъв е чипа е най-важно, следва правилна експлоатация(сигурно си чел препоръките) а и може да и направиш профилактика(почистване) !!!

За момента ще съм ''пас'' за чипирането, а и ще следя твоята количка как се чувства след малко повечко километри :D :D


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Пон 09 юни 2008 19:54


Надявам се да стискаш палци, а не да чакаш да се разпадне нещо ?!! :wink: :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта