Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот esto » Сря 12 май 2010 6:32


много е вероятно с това хилаво оилтанкче с тез малки диаметри на маркучите и изводите да ти протече гарнитурата на клапаните




Потребителски аватар
MasteR_G
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 10:00
Автомобил: AUDI A3 1.8T
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Русе

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот MasteR_G » Съб 15 май 2010 12:35


Абе колеги заболяха ме очите да чета цялата тема и не само в този форум и понеже мисля утре да се пробвам да смъкна колекторите и да изолирам ЕГР,реших преди това да попитам дали всичко правилно съм разбрал и затова смъкнах една снимка от интернет на моят мотор а той е AHU (Голг 3) и да попитам дали правилно съм разбрал всичко.
Слязох долу до колата и от показаното място на снимката махнах съединението и там нямаше грам сажди,но незнам дали от там може да се разбере дали има нещо по колекторите при положение че ЕГР не е там и това ли е ЕГР което съм посочил на снимката?


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот PagocmuH » Съб 15 май 2010 13:26


Колега никога не съм поглеждал голф 3 ТДИ какво има под капака.

Но така от снимката това ще де,няма какво друго да е :)

Затапвай гадината,да не трови колата :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот nasko1978 » Съб 15 май 2010 13:48


Наскоро разглобих егр-а на АУДИ с 1z мотор и е същото!Действай!


Потребителски аватар
MasteR_G
Мнения: 220
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 10:00
Автомобил: AUDI A3 1.8T
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Русе

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот MasteR_G » Съб 15 май 2010 16:09


Хванах се аз да направя дадената интервенция и сичко е супер засега,но като се загледах преди минута в снимката която направих забелязах че поради разсеяност,страната намазана със силикона който издържа на голяма температура(ползва го приятел който прави мотори и маже гарнитурите с него) съм го мацнал не от страната на колекторите ами от страната на ЕГР и се чудя дали му пречи нещо.
Сложих ламаринка,но не вкарах също така и маркучето за вакума,за по-сигурно. :)

П.П. Я някой да ме светне със силиконовите маркучи че искам да сложа на мястото на оригиналните силиконови.Пъл по-нататък на мястото на оригиналните тръби алуминиеви.От кой мога да си ги купя и горе долу колко излиза цялата работа.Че са ми мъгла малко.И какви размери(диаметър) да търся,че нямам възможност да измеря оригиналните.Благодаря предварително за инфото. :beer
Прикачени файлове
SNC00528.jpg


Потребителски аватар
nikgk_72
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот nikgk_72 » Пон 24 май 2010 20:40


Темата е много яка. От нея зе запалих и днес си изчистих гадоста от колектора. Захванах и турбото, но не можах да стигна до подвижните лопатки. Достраша ме да не счупя нещо /тялото е чугунено и аха и беля/. Моля някой колега да помогне със съвет, а по възможност и снимки. Как да отворя турбото за да проверя и почистя лопатките?


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот vaskog » Чет 27 май 2010 21:55


ето тука има малко снимки можеш да погледнеш

viewtopic.php?f=24&t=185418&start=45


aradkovbg
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот aradkovbg » Съб 29 май 2010 21:08


Колеги, извинете ме за некомпетентният въпрос. Имам тоаран 140к.с. Светна ми лампата за свещите и загуби мощност след което угасна и светна лампата за мотора на таблото и мощноста се оправи. След тестване с ВАГ даде грешка за клапан на изгорелите газове и намаляване на мощноста на потенциометъра.Питането ми е, какво представлява този клапан, почиствали се или се сменя или евентуално някои маркуч или нещо подобно, които се свързва с него е изван строя? Къде се намира този клапан? Въпросите станаха много но в кратък вид това е проблема.Филтъра на картерните газове, кога се сменя?
Благодаря Ви предварително.


ALEK84ROVER
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: габрово

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот ALEK84ROVER » Съб 29 май 2010 22:00


и аз съм ги чистил и се оправи не не съм запушвал агр но ще пробвам да проверя имали разлика


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот PagocmuH » Съб 29 май 2010 22:04


Едно приятелче пробва да си затапи ЕГР-ра на БМВ 320Д 150коня 2004г.

Веднага светна лапичка на таблото,при някои модели софтуерно се изолира.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот tigura_ot_kotel » Вто 01 юни 2010 13:49


В крайна сметка не разбрах като се почисти колектора и се запуши ЕГР клапана трябва ли да се отиде на сервиз на ВАГ-ком или да се прави центровка или нещо друго да се прави? става въпрос за Голф 3 ТДИ 1Z 90к.с. мотор на 233 хиляди и предполагам,че ако не е правена тази процедура до сега ще има ефект от цялата тая работа.И още един въпрос забелязах,че около кулера има омасляване имали смисъл да се изчисти и тръбите до него и след него евентуално?


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот vaskog » Вто 01 юни 2010 14:45


tigura_ot_kotel написа:В крайна сметка не разбрах като се почисти колектора и се запуши ЕГР клапана трябва ли да се отиде на сервиз на ВАГ-ком или да се прави центровка или нещо друго да се прави? става въпрос за Голф 3 ТДИ 1Z 90к.с. мотор на 233 хиляди и предполагам,че ако не е правена тази процедура до сега ще има ефект от цялата тая работа.И още един въпрос забелязах,че около кулера има омасляване имали смисъл да се изчисти и тръбите до него и след него евентуално?


След като запушиш ЕГР е желателно да се ограничи софтуерно (т.е. да се закачи на ВАГ) иначе не се правят никви центровки, а иначе така и така ще я разхвърляш изчисти си и кулера :D


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот PagocmuH » Вто 01 юни 2010 16:00


vaskog написа:
tigura_ot_kotel написа:В крайна сметка не разбрах като се почисти колектора и се запуши ЕГР клапана трябва ли да се отиде на сервиз на ВАГ-ком или да се прави центровка или нещо друго да се прави? става въпрос за Голф 3 ТДИ 1Z 90к.с. мотор на 233 хиляди и предполагам,че ако не е правена тази процедура до сега ще има ефект от цялата тая работа.И още един въпрос забелязах,че около кулера има омасляване имали смисъл да се изчисти и тръбите до него и след него евентуално?


След като запушиш ЕГР е желателно да се ограничи софтуерно (т.е. да се закачи на ВАГ) иначе не се правят никви центровки, а иначе така и така ще я разхвърляш изчисти си и кулера :D


Значи 2 месеца си джиткам с печката и никакви ядове,само поставих пластина за да го затапя тоя гад мръсен :beat_butt2

Никакъв софтуер не съм барал колата си върви и всичко е ОК.
Нека да си отваря вътре и да си мърда ЕГР-ра нали НЕ влизат боклуците вътре :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот gancho » Вто 01 юни 2010 16:30


И аз се запалих от вас и неделята свалих ЕГР и смукателния колектор-за моя изненада на дебелата тръба след ЕГР имаше 1-2мм налепи а на изходите към главата -макс 1мм.Очаквах повече налени оттам като ги изчистя да тръгне по-добре,изчистих и затапих ЕГР с медна ламаринка.Разлика във вървежа не намирам.
Пасат Б5,AFN.
п.п. Имам чувствато ,че разхода леко се повиши-Възможно ли е??? :screwy


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот tigura_ot_kotel » Вто 01 юни 2010 17:02


PagocmuH написа:
vaskog написа:
tigura_ot_kotel написа:В крайна сметка не разбрах като се почисти колектора и се запуши ЕГР клапана трябва ли да се отиде на сервиз на ВАГ-ком или да се прави центровка или нещо друго да се прави? става въпрос за Голф 3 ТДИ 1Z 90к.с. мотор на 233 хиляди и предполагам,че ако не е правена тази процедура до сега ще има ефект от цялата тая работа.И още един въпрос забелязах,че около кулера има омасляване имали смисъл да се изчисти и тръбите до него и след него евентуално?


След като запушиш ЕГР е желателно да се ограничи софтуерно (т.е. да се закачи на ВАГ) иначе не се правят никви центровки, а иначе така и така ще я разхвърляш изчисти си и кулера :D


Значи 2 месеца си джиткам с печката и никакви ядове,само поставих пластина за да го затапя тоя гад мръсен :beat_butt2

Никакъв софтуер не съм барал колата си върви и всичко е ОК.
Нека да си отваря вътре и да си мърда ЕГР-ра нали НЕ влизат боклуците вътре :beer



А ти с къв мотор си ? Защото четох по на горе в темата,че при различните варианти на моторите има разлика даи трява да се прави и софтуерно или не



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vitangt и 26 госта