Моята цедка беше с фини метални стружки, които с добавка не биха се оправили.
Свали авансатора и виж за какво иде реч.
И по добре направи един лог файл в движение да се види как се движи аванса.
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ще направя лог, при теб колега цедката (клапана) без демонтаж на помпата ли я ревизира?
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
mafiota написа:Ще направя лог, при теб колега цедката (клапана) без демонтаж на помпата ли я ревизира?
Аз си взех друга помпа, и я смених.
А тази която свалих вече на земята и свалих авансатора.
Но при мен таиминга беше яко висок,на моменти се оправя на моменти скача яко в аванс, колата ставаше шумна и забиваше грешка.
Проблема беше гнп-то, цедката беше цялата в стружки.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Дай някой лев да ти разглобят помпата,да я почистят ,да сменят всички уплътнения ,да я центроват-после да нямаш проблеми.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Парите не са проблем да ги дам, просто се притеснявам да не ги дам на вятъра .....
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Има ли стружки, забрави за добавки, вече е късно. То отделно, че и помпата ще е за кофата тогава ( най-вероятно )
Намираш някой наясно с ГНП , събаря я и я прави ( стига да става рабира се )
Намираш някой наясно с ГНП , събаря я и я прави ( стига да става рабира се )
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Тези помпи по моргите ги има все още и са към 80 - 100 лева. Само уплътнения може да се сменят, друго не си струва да се прави.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
radotom написа:..............
............
Все пак, лично бих се пробвал с тази:
https://fanshop.vwclub.bg/bardahl-diese ... 11-bar5492
Не само защото е от Клубния магазин и знам произхода на стоката, а защото все пак Bardahl са си с някакво реноме.
Реших да пробвам Restorer 11 на Бардал. След около 200км. градско незнам дали си внушавам, но като че ли ми се подобри студения старт, т.е. преди палеше но постепенно сбираше цилиндрите, а сега студения старт е по-стегнат. Но има още повече от половин резервоар, след като свърши ще видя дали има промяна в работата на авансаторния клапан.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, наложи ми се да смена ангренажа на голф 4 1.9 тди, 110 коня, но по време на смяната бях зачопил уж помпата, и падна чопа от там обърках центровката с няколко зъби, колата не палеше, бях направил резка, уж я върнах където трябва, запали но взе да пуши черен пушък като дам газ може ли да ми кажете помпата на белег ли е така, и дали иска настройка
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Помпата бива. А разпределителният вал законтря ли?
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Вала распределителния със специален инструмент, маха се вакум помпата и влиза точно, коляновия вал на белег, въпросът е дали не съм объркал зъб на помпата,
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Щом точката е в графиката не си объркал зъб.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте,
днес сменихме ГНП-то с друго 2-ра ръка, тъй като моето беше много зле. Колата е Ибиза 1.9 ТДИ 110кс. ASV.
Последва близо 2 часа играчка по центровката да влезнем в графиката и да сме около синията линия с финно местене на помпата, но така и не се получи задоволителен ефект.
Прилагам снимки към момента и моля за мнение колко е зле положението? При опит да намалим предварението пада и количеството BTDC в 4-ти канал, 3-та колона), спрямо исканото.
Милиграмите също бяха към 4 и ги смъкнахме към 3 - 3.2. В adaptation всичко ми е defaultно като стойност.. Подлежи ли на някаква още по фина промяна посредством adaptation или?
Иначе колата преди също се караше със незадоволителни стойности и проблемна помпа, но беше с една идея по агресивна в началото. Вмомента колата пак си движи доста прилично, просто на всяка предавка в началото поема една идея по бавно докато почне да ускорява.
Ще се радвам да споделите мнение.
днес сменихме ГНП-то с друго 2-ра ръка, тъй като моето беше много зле. Колата е Ибиза 1.9 ТДИ 110кс. ASV.
Последва близо 2 часа играчка по центровката да влезнем в графиката и да сме около синията линия с финно местене на помпата, но така и не се получи задоволителен ефект.
Прилагам снимки към момента и моля за мнение колко е зле положението? При опит да намалим предварението пада и количеството BTDC в 4-ти канал, 3-та колона), спрямо исканото.
Милиграмите също бяха към 4 и ги смъкнахме към 3 - 3.2. В adaptation всичко ми е defaultно като стойност.. Подлежи ли на някаква още по фина промяна посредством adaptation или?
Иначе колата преди също се караше със незадоволителни стойности и проблемна помпа, но беше с една идея по агресивна в началото. Вмомента колата пак си движи доста прилично, просто на всяка предавка в началото поема една идея по бавно докато почне да ускорява.
Ще се радвам да споделите мнение.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
mafiota написа:Колеги,
може ли да ви помоля за съвет какво трябва да направя при мен с центровката? Двигателя е ASV , 2001г.:
Тайминга е около 59...60, IQ варира от 3,6....3,8.
До колкото разбирам компа иска предварение 0,4, но по-малко от 1,5 не получава (клапана е на мин - 2,8%), т.е. помпата трябва да се бутне леко на закъснение .... или греша?
И другото което ме притеснява е консумацията на ПХ, варира 0,4.....0,5l/h ?
Иначе колата върви, но ми се струва леко мудна в ниските и като, че ли малко по-шумна.
Дали е възможно да не е зацепена правилно?
Блогодаря предварително!
Имаше голяма разлика между исканото и актуалното предварение. Тук колегите предположиха, че това се дължи на зацапана цедка на авансатора. След един резервоар нафта с предложената от #radotom добавка на Бардал Restorer 11, положението е следното:
Разхода на гориво е около 4,3......4,7/100 на дълго и около 7/100 градско при преходи около 3....4 км.
- IVELINN
- Мнения: 122
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
За 1.9SDI мотор ASY-64кс коя е най добрата графика и колко млг трябва да е горивото
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта