1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот vladtod® » Сря 24 дек 2014 17:29


Смених клапана, осезаемо има разлика, но кулера мазен :icon_sad отгоре и отдолу като на едно място гумения уплътнител тръгнал да изплюва :icon_sad явно доста е пренадувала турбината. Следва смяна на кулера да ева.




Потребителски аватар
dakiss
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 12 ное 2013 11:05
Автомобил: VW Touran
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот dakiss » Сря 21 яну 2015 18:24


Здравейте колеги,
По принцип не виждам проблем в работата на двигателя, но ето какво казва "кабела"

Sunday,18,January,2015,14:21:29:55800
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.2.0
Data version: 20140212


VIN: WVGZZZ1TZ6W043909 License Plate:
Mileage: 127090km-78970mi Repair Order:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1T (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 56 62 72

VIN: WVGZZZ1TZ6W043909 Mileage: 127090km/78970miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 5
Component: R4 1,9L EDC G000SG 6246
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0E2467759
Coding: 0000072
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 67D1389F066DD43BA29-8032

2 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 903 /min
Torque: 48.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 11.7°C
Bin. Bits: 10110000

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 903 /min
Torque: 48.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 11.7°C
Bin. Bits: 10110000

Readiness: 0 0 0 0 0

------------------------------------------------------------

Какъв им е проблема според разбиращите на 2 и 3 цилиндър.
При изчистване на грешките се изчистват, но после след работа а двигателя пак се появяват.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот hip-hopotam » Сря 21 яну 2015 20:27


Това са подгревни свещи за смяна на 2 и 3ти цилиндър ;)


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот policevidin » Чет 22 яну 2015 5:26


hip-hopotam написа:Това са подгревни свещи за смяна на 2 и 3ти цилиндър ;)

:mhihi :mhihi :mhihi Даммм свещите са за смяна, но смени си 4те не си цигани да сменяш 2Х2 :death
Лошото е че са скъпички да ги е*а.


Потребителски аватар
dakiss
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 12 ное 2013 11:05
Автомобил: VW Touran
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот dakiss » Чет 22 яну 2015 15:52


Благодаря. Мина ми през ума, но и в най-големите студове при над -10 градуса си палеше от раз и се двоумях, че може да е от тях. На предишната ми кола пак дизел само едната беше дала фира и не палеше на студено.

Естествено е да се сменят всички свещи, че колкото и да са еднакви не може да са еднакви нови и работили с години свещи.

Явно за сега не са ми проблем, както и за колата, че зимата почти мина, но при първо "замисляне" при палене ще ги сменя.

Или не е добре да чакам ..... ?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот policevidin » Чет 22 яну 2015 19:30


То да ти кажа честно (от личен опит) и с 4 изгорели пак ще пали :Mr Green Fun

Колкото до другата ти кола явно не е била VW :11

Последна промяна от gr_kanev на Чет 22 яну 2015 21:17, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
dakiss
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 12 ное 2013 11:05
Автомобил: VW Touran
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот dakiss » Пет 23 яну 2015 12:07


Ееееее тук вече ми разби схващанията за VW :)

Предната беше Крайслер пак дизел и след като свещта сдаде багажа и стана студено сутрин палеше трудно и пушеше няколко секунди като крематориум. След това си вървеше без проблеми, както и палеше лесно на топъл двигател. Сега VW пали лесно и дори не пуши като се пали студен и то с две умрели свещи.

Ама поне ми стана ясно да не бързам да се бъркам за свещи до другата зима.


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1Z въпрос за разбиращите от ВАГ-КОМ и от диз. автомобили

Мнениеот Alek » Пет 23 яну 2015 14:16


На старото ми поло tdi се оказа, че 3 години съм карал с 4 изгорели свещи и абсолютно винаги съм палил от първия път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 29 госта