Максимална скорост TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2716
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 29 юни 2006 9:09


Ventoman написа:Имам един въпрос към Vasseto .

Как така си на под 4000 оборота и си над 190 , като примерно аз съм със същия мотор и с 190 съм точно на 4000 ? С какъв цолаж гуми си ?


Мисля,че скоростните кутии ни са различни.Ще направя клип при първа възможност каква скорост ще развия пасатора за да пецениш каква е разликата.От основен ремонт съм някъде към 15000км и ново турбо към 2000км.Скоро и клипа.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 9:51


Vasseto написа:
Ventoman написа:Имам един въпрос към Vasseto .

Как така си на под 4000 оборота и си над 190 , като примерно аз съм със същия мотор и с 190 съм точно на 4000 ? С какъв цолаж гуми си ?


Мисля,че скоростните кутии ни са различни.Ще направя клип при първа възможност каква скорост ще развия пасатора за да пецениш каква е разликата.От основен ремонт съм някъде към 15000км и ново турбо към 2000км.Скоро и клипа.

Леле ти си сменил сичко бе.Колко пари ти излезна и що се реши на тази сериозна стъпка?
Ventoman каде се намира бакърената щото аз живея в студентски и не сам наясно.Ако ми кажаш квартала и адреса ще сам ти благодарен.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Чет 29 юни 2006 16:48


На равно вървя до 210 - 215 км/ч, а с малко наклон 220-225 км/ч :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 16:51


VERSACE един ден като решиш да я продаваш и ако не пушиш в нея ми пиши!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 29 юни 2006 20:28


Хаиде пак да попиша малко . Резултати от днес . Извършени пороцедури : Четене на компютъра с две програми . Мерене на компресията на поистинал двигател . Проверка дюзи . Проверка подгряващи свещи . Почистване на манитния блок който следи подаването на газ отгоре на помпата . Мерене на налягането на турбото . Последно пак четене на компютура . И още други маниполацийки .

Подробно : Тръгвам аз сутринта , стигам почти там и се сещам , че съм си забравил протмонето . Включвам на спортен режим , и след малко пак сам там . Колато отчита около 95-100 градуса . Почва се чакането да истине колата . През това време , проверяваме компа за грешки . Отчете само датчиците на АБС , който вече са оправени . След това почистване на Магнитния блок , който регулира и пезния ход и подаването на газта . Смяна на уплътнителните шайби на входящата нафта и раздвижване на там някакво си клапънче . След това , около 12'00ч. , не знам колко беше истинал двигателя за тия три часа в тея жеги , мериме компресията , през подгряващите свещи . Следоватено за 1,2,3,4 цилиндър = 26.5 , 27.0 , 28.0 , 27.0 . Човека вика супер е а аз :yahoo:

Проверка и на свещите , всички работят . След това проверка на дюзите , всички заковават 195 атмосвери ли бара ли , не запомних . Пак вика супер , и правят перфекната мъгла и държат налягане .
След това проверка на налягането на турбото , на място при резко фурсиране до 4000-4500 и в движение , резултатите ги запазвам в тайна :drive
След това по повод прекъсването , махаме магнитното клапанче на спирателния клапан , да не би да е вързана алармата там и да има проблем и от там да е прекъсването . Последно пак проверка на компютъра . Всичко общо 50лв. Уговорката е да карам без този клапан и да съобща как е . Тръгвам си , по правите пак прекъсва , на тунела на Люлин , правя показно на един пич с GTI с тавите 115кс. що е TDI и на 150км. се почва якото прекъсване . Върнах се и се разбразме , в понеделник пак там , да сложим магнитния клапан , щом не е от него и че закачим пак налягането на турбото , ще се возим и ще следим при прекъсване налягането му .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 20:43


Ти не беше споменал че имаш прекъсване.Налягането на турбото не разбрах защо малчиш нещо е лошо или е прекалено добро :?: Мисля че цената е добра за цялото тва оглеждане.А пита ли го може ли да е от катализатора.За прекъсването разбрах че още го има ,а работата на мотора подобри ли се като зачистихте грешките и раздвижихте клапаните.Компресията наистина е перфектна.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 29 юни 2006 21:02


Работата на двигателя е същата , поне не съм пред дилемата , да я продавам ли тая кола или не . Че един ми се подпира преди седмица с една ръчичка с некакъв пластмасов манометър , може би от магазин за един лев , на дупките на дщзите . Уж мери компресията. Много се нрвирах , вади дюзата и я хвърла небрежно на два метра растояние на земята . Вкара всичкия боклук на леглата дет седят дюзите , песаци и прочие , мери три цилиндъра и ми вика . Еми пич , за да палиш и тая зима , трябва основен ремонт . Вика 19 атмосфери , а приятел седи до него и ми каза че на манометъра пише 10 . Изведнъж идва един с една бутилка водка , и почват да си поркат . Чаках около 40 мин. оня хич не вдева че се стъмва а съм на 6км. от вкъщи . Зглобих си колата с неговите инстръменти , качих се и си тръгнах . Хич не го и питах дали трябва да му плащам нещо . Днес човека културно , през подгряващите свещи , резбичка си има , уплътнителни дифтонги ли им се викаше , мери и ми вика , ти си супер .
Относно прекъсването , то е много резко и отчетливо , все едно се засилваш ама тозад си вързал въже за теглича , и изведнъж въжето се опъва и къса . Прави го на каквито си иска обороти , понякога само леко приглъхва . Много е отчетливо , давам газ , тамън се набирам , рязко и камшично прекъсване , и зацепване с пресвирване на гумите .

За турбото оставам в тайна , че тези с 110кс. TDI'та ще осетят що ми гледат ауспоха дали пуши като се състезаваме . Не че вече не се досещат . Впрочем , нека който знае да каже , какво трябва да е налягането на турбото , при форсиране на място до 4500об. и в движение .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 юни 2006 21:26


А защо си бил при тоз меистор или е било по случаиност?А аз за тва не сам си мерил компресията щото се притеснявам от разни тапаци да не ми развартят дюзата,но щом може и през свещите и аз ще мина маи ама твоя човек ми е далече та щее изчакам като се прибера в Карлово.А ако не успеете да решите проблема с прекъсването пиши да ти дам телефона на един дизелджия в Карлово.Малко ще се разкараш ама има за какво аз вече сам писал във форума за него ама не мога да се сета каде,та пича сам виждал как оправи дюзата на един познат с БМВ 2002 година дето не можаха в Дару-Кар и Бош да му я оправят.Изобщо човека няма нищо общо с кверталните разбирачи -завършил е меи ,държи цяло и чисто :lol: хале с апаратура и общо зето от цяла БГ идват при него.Ма ако си решиш проблема нема смисал да се разкарваш.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 29 юни 2006 21:34


Случайно попаднах на онзи . Утре в 9'00ч. се почва смяната на съединителя . Стискайте палци да няма проблеми .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 юни 2006 9:17


Ехеее тои кат нов ше стане пак ще трябва да го разработваш после :lol:А забравих да те питам дебитомера проверихте ли щото за мен тои е наи големия проблем за ТДИ-тата че и по трудно се хващат гршките му от компа,то даже вече гледам има тема за него.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пон 03 юли 2006 11:04


Абе момчета, като сте такива манияци на високите скорости защо карате дизели бе? Аз си карам пасат четворка турбо дизел 110 коня и много рядко го натискам до 160 км. Средно си карам с 120 - 140 при 2500 - 3000 оборота.Така двигателя се запазва в перфектна форма.Турбото на дизеловия агрегат не е за да го пържите на 4-5 хил оборота на равно, а за да не се измъчва мотора по наклони и да не се губи скорост по същите.Купете си бензинки и ги бичете колкото ви е кеф.Ама на дизелите с такова каране ще им разкажете играта за нула време.И тогава никаква смяна на масла и филтри няма да помогне.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 03 юли 2006 11:17


Налягане на турбото се мери под товар т.е. в движениe.
Ако не ме лъже памета налягането на турбото при 1Z(TDI) е по-малко от това при AAZ(TD) ако на някой му трябва ще проверя то4ните данни.
При AFN оба4е там е друга губерния - наддува е доста по-голям...

zaharievdent , коя година ти е Пасата, щото ако е наистина четворка 110 к.с. е рядък модел особено пък седан 8)


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пон 03 юли 2006 11:42


Пасатчето е 2000-та год. Много съм доволен от него.Единствените забележки, които имам са към ходовата част - слабичка е предницата и за 30000 км. пробег вече рециклирах два горни носача.Ама нейсе, иначе няма грешка.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 юли 2006 12:47


zaharievdent написа:Абе момчета, като сте такива манияци на високите скорости защо карате дизели бе? Аз си карам пасат четворка турбо дизел 110 коня и много рядко го натискам до 160 км. Средно си карам с 120 - 140 при 2500 - 3000 оборота.Така двигателя се запазва в перфектна форма.Турбото на дизеловия агрегат не е за да го пържите на 4-5 хил оборота на равно, а за да не се измъчва мотора по наклони и да не се губи скорост по същите.Купете си бензинки и ги бичете колкото ви е кеф.Ама на дизелите с такова каране ще им разкажете играта за нула време.И тогава никаква смяна на масла и филтри няма да помогне.

zaharievdent ко проследиш темата ще разбереш че не си мерим пишките и с колко караме.Надали някои от тука кара нормално колата сис с над 3000 об.-то силата и кефа от дизела е м/у 1800-2800 об.Аз лично над 140(2950 об.)ми се случва в много редки и звънредни ситуации да не кажа никога.Просто пуднах този форум секи да си сподели личните субективни впечатления от колата.Щото малко или много количките ни са на годинки,секи маистор те лъже и гледа странно като му кажеш на кви обороти виела или глъхнела.Та идеята ме беше общо взето сички да си добием представа за поведението на едно технически изрядно ТДИ и евентуално ако има проблем да знаем каде да го тарсим.Пак казвам че надали има някав точен начин да си измериш макс. скорост (заради вътър,наклон,външна температура и т.н.)важното е всеки да си сподели как "усеща" автомобила си та дори и за ускорение а не само за максимална скорост.Та ако имаш свободно време и ти драсни някои ред макар и по подробно и не с некви абсолятни факти,все някога си се изкушил да прекрачиш 140 :wink:
Въпроса дали предницата ми е слаба или пътещата в БГ ужасни е почти библеиски :lol:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2716
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 03 юли 2006 14:14


Напълно съм съгласен с мнението на Rabbit_TDI.Така че караме дизели защото ни кефи колко малко горят и колко много вървят.
zaharievdent ако искаш да ти падне още от горенето отиди да ти регулират помпата за да изкочиш поне с малък разход напред и да се похвалиш с нещо,но пък тогава няма да се кефиш на това как ще ти набира.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта