Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот brum » Съб 15 дек 2012 17:56


Айде само една проба направи - при -5 до -10, загрява колата на 90, изчакваш минута-две, отбиваш от пътя (симулираш задръстване), пускаш парното на макс (и градуси, и вентилатора, и изключена рециркулация на въздуха), изчакваш 5 мин и съобщаваш резултата.

А и тоя разход дето смъквало - включваш ли в тая цифра 7/100 (спрямо 8/100) разхода дето е бил докато загрее колата?




Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот Благовест » Съб 15 дек 2012 18:06


mokooo написа:Моя Голф 4 AHF при температура под -5 градуса слизам 15 мин преди работа паля го пускам климатроника на 2-ра степен на ECON и си го правя от сякаде да духа преден прозорец на краката насрешта доизпивам си кафето и се качам след 15 мин и колата е загряла на 70 градуса и до 2-рия светофар е вече на 90 градуса и значително ми падна разхода на гориво от 8/100 градско на 7/100 а маршрутите са ми едни и същи така ,че не е нормално при загрят двигател да пада температурата на водата залепи ли на 90 от там не мърда поне моята е така и надоло по баири и на горе както и да я карам и зиме и лете дигне ли 90 не мърда

:shocked А да си се заинтересувал или видял колко е разхода на студена кола на л/час?


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот mladeja » Нед 16 дек 2012 13:35


От къде ще дойде топлото при климатроник-климатик независимо на каква степен е пуснат?Виж друго е да дръпнеш ръчната спирачка :D докато си в движение де :banghead:


mokooo
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 26 апр 2012 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот mokooo » Вто 18 дек 2012 1:02


на борда след запалване на двигателя ми изписва някви 25 л/час след 2 мин. вече е на 0.5-0.6 л/час преди не я чаках повече от 2 мин. и мръзнах догато загрее парното особено миналата година при -25 градуса но въпроса ми е че запаля ли стрелката отива само нагоре догато стигне 90 градуса надоло никога не съм я виждал да слиза нито лятото да минава 90 градуса никога не съм си чувал перката в каквито и задръствания да съм влизал просто изразявам мнение как стои въпроса при мен.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот brum » Вто 18 дек 2012 12:40


25 литра на час за 2 минути е горе-долу литър :) . Още повече като сложиш останалите 15-20 мин чакане 100% подминаваш литър. Та т'ва с което хората минават 100км в студено време на студен мотор ти го харчиш за 7-8 дни само в подгряване.

Най-удачно като я топлиш така на място би била електрическа печка на 220V. Ръгаш в контакта, тя си циркулира водата, слизаш, палиш и мотора е на 50-60 градуса. И ще ти излиза 10 пъти по-евтино...


slavi77_bs
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот slavi77_bs » Нед 23 дек 2012 8:50


стрелката не трябва да мърда изобщо,аз имах проблем и смених термостата и датчика за температура и всичко се оправи,но от вчера пак взе да ми пада темп. когато съм на място,въпроса е дали е термостат?


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот Golfardo » Нед 23 дек 2012 9:36


няма какво да се чудите!Никога нама да ви държи температура на -10 -15 с пуснато парно на ма макс.Проблем моxе да търсите ако карате по магистрала на 5-та и не загрява.А да не говорим че има и автомобили (цитирам Boxer Jumper Daily Tranzit) все бусове, които не загряват даже и чисто нови от магазина по магистралата.Температурата не мърда!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот kossis » Нед 23 дек 2012 10:13


Нека си играят да сменят термостати !

Пипаш долния и ако е лед при продължително каране и температура по стрелка -70 гр.- не се занимаваш повече . Само може да си видиш трите свещи на подгрева -антифриз - ако ги има де - е тва е !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот kossis » Нед 23 дек 2012 18:21


Проверката на 3 свещи на антифриза показа че харчат по 20 ампера едната(грубо 3те хаччат 720 вата), и моята една в средата е гръмнала - не провежда и не харчи нищо ! Ето от каде ми загрява по бавно и харчи повече.
При -2 градуса !
Трите на антифриза като работеше -започнаха да пекът здраво и не се бараше таралежа. Предполагам само двете работеха и напичаха третата и топлото тръгна по бързо в купето.
А и двата маркуча останаха ледени и не се вдигна стрелката от местото си за 15 минути работа.

Истината е че един мултицет Китаец с 20 ампера скала върши идеална работа и е по добър в случая от ВАГ Кома !

Имам питане за това дали да слагам легена от долу-щото като я отвих и тръгва антифриза и я завих обратно- за проба. Да сменя едната или и трите :?:
Какъв е оригиналният номер на тия свещиили на NGK, Beru? - С 12ка се развиват.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот stefan4o » Нед 23 дек 2012 18:51


След като другите две работят защо ще ги сменяваш и трите? Все пак това не са запалителни свещи, а допълнително подгряващи. Смени си изгорялата и толкоз.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот kossis » Нед 23 дек 2012 19:04


Щото баце аз сам съм си отговорил, но просто трябваше време да помисля и да видя това
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10252&products_id=722449&ModelId=15418
Тия харчат 14 ампера, а моите харчат като за световно 20 ампера :screwy .
Моите приключват , но са по скъпи. Да видиме моя дистрибутор кво ще каже.

Иначе мерси за отговора колега


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот stefan4o » Нед 23 дек 2012 19:57


Мда, сега видях, че си писал в другата тема за свещите, че си тествал подгревните на двигателя. Ако това, че харчат 20А е действително предпоставка и при тези, че вече не работят ефективно... то това значи, че и трите са за смяна. :wink:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот kossis » Нед 23 дек 2012 20:29


Логиката ми е такъва и мисля че има смисъл в нея. Съпротивлението пада, тока се качва и идва момент когато изгаря. Ефективноста намалява.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот samo_pechka » Нед 23 дек 2012 22:41


Имам "таралежи" купени от колеги от форума , свещите им на тях са същите 1към 1 с тези на мотора (подгревните) , но случайно видях на приятел ,че неговите ( на антифриза ) са със свещи ,като за голф 2, по 6-7 кинта парчето - с гайки отгоре ( "искра" мисля бяха), бачкат си доволно добре . Така си е купил колата , и самите каб.обувки, са заменени с такива за тези свещи. Помислете и за такъв "тунинг" де :Mr Green Fun що да се "ръсите" с ...60 кинта за свещи дет' ще "топлят" водата , като може и с двайсе да стане :beer все пак те не са "онези" за паленето на мАторЯ :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Мнениеот gancho » Пон 24 дек 2012 11:39


:да: и при мен тези на таралежа (фабрично) са с резба и гайка ,докато подгревните на цилиндрита са с лули.Пассат Б5,АФН.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта