Айде само една проба направи - при -5 до -10, загрява колата на 90, изчакваш минута-две, отбиваш от пътя (симулираш задръстване), пускаш парното на макс (и градуси, и вентилатора, и изключена рециркулация на въздуха), изчакваш 5 мин и съобщаваш резултата.
А и тоя разход дето смъквало - включваш ли в тая цифра 7/100 (спрямо 8/100) разхода дето е бил докато загрее колата?



Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
mokooo написа:Моя Голф 4 AHF при температура под -5 градуса слизам 15 мин преди работа паля го пускам климатроника на 2-ра степен на ECON и си го правя от сякаде да духа преден прозорец на краката насрешта доизпивам си кафето и се качам след 15 мин и колата е загряла на 70 градуса и до 2-рия светофар е вече на 90 градуса и значително ми падна разхода на гориво от 8/100 градско на 7/100 а маршрутите са ми едни и същи така ,че не е нормално при загрят двигател да пада температурата на водата залепи ли на 90 от там не мърда поне моята е така и надоло по баири и на горе както и да я карам и зиме и лете дигне ли 90 не мърда

-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
От къде ще дойде топлото при климатроник-климатик независимо на каква степен е пуснат?Виж друго е да дръпнеш ръчната спирачка
докато си в движение де 


Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
на борда след запалване на двигателя ми изписва някви 25 л/час след 2 мин. вече е на 0.5-0.6 л/час преди не я чаках повече от 2 мин. и мръзнах догато загрее парното особено миналата година при -25 градуса но въпроса ми е че запаля ли стрелката отива само нагоре догато стигне 90 градуса надоло никога не съм я виждал да слиза нито лятото да минава 90 градуса никога не съм си чувал перката в каквито и задръствания да съм влизал просто изразявам мнение как стои въпроса при мен.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
25 литра на час за 2 минути е горе-долу литър
. Още повече като сложиш останалите 15-20 мин чакане 100% подминаваш литър. Та т'ва с което хората минават 100км в студено време на студен мотор ти го харчиш за 7-8 дни само в подгряване.
Най-удачно като я топлиш така на място би била електрическа печка на 220V. Ръгаш в контакта, тя си циркулира водата, слизаш, палиш и мотора е на 50-60 градуса. И ще ти излиза 10 пъти по-евтино...

Най-удачно като я топлиш така на място би била електрическа печка на 220V. Ръгаш в контакта, тя си циркулира водата, слизаш, палиш и мотора е на 50-60 градуса. И ще ти излиза 10 пъти по-евтино...
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
стрелката не трябва да мърда изобщо,аз имах проблем и смених термостата и датчика за температура и всичко се оправи,но от вчера пак взе да ми пада темп. когато съм на място,въпроса е дали е термостат?
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
няма какво да се чудите!Никога нама да ви държи температура на -10 -15 с пуснато парно на ма макс.Проблем моxе да търсите ако карате по магистрала на 5-та и не загрява.А да не говорим че има и автомобили (цитирам Boxer Jumper Daily Tranzit) все бусове, които не загряват даже и чисто нови от магазина по магистралата.Температурата не мърда!
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Нека си играят да сменят термостати !
Пипаш долния и ако е лед при продължително каране и температура по стрелка -70 гр.- не се занимаваш повече . Само може да си видиш трите свещи на подгрева -антифриз - ако ги има де - е тва е !
Пипаш долния и ако е лед при продължително каране и температура по стрелка -70 гр.- не се занимаваш повече . Само може да си видиш трите свещи на подгрева -антифриз - ако ги има де - е тва е !
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Проверката на 3 свещи на антифриза показа че харчат по 20 ампера едната(грубо 3те хаччат 720 вата), и моята една в средата е гръмнала - не провежда и не харчи нищо ! Ето от каде ми загрява по бавно и харчи повече.
При -2 градуса !
Трите на антифриза като работеше -започнаха да пекът здраво и не се бараше таралежа. Предполагам само двете работеха и напичаха третата и топлото тръгна по бързо в купето.
А и двата маркуча останаха ледени и не се вдигна стрелката от местото си за 15 минути работа.
Истината е че един мултицет Китаец с 20 ампера скала върши идеална работа и е по добър в случая от ВАГ Кома !
Имам питане за това дали да слагам легена от долу-щото като я отвих и тръгва антифриза и я завих обратно- за проба. Да сменя едната или и трите
Какъв е оригиналният номер на тия свещиили на NGK, Beru? - С 12ка се развиват.
При -2 градуса !
Трите на антифриза като работеше -започнаха да пекът здраво и не се бараше таралежа. Предполагам само двете работеха и напичаха третата и топлото тръгна по бързо в купето.
А и двата маркуча останаха ледени и не се вдигна стрелката от местото си за 15 минути работа.
Истината е че един мултицет Китаец с 20 ампера скала върши идеална работа и е по добър в случая от ВАГ Кома !
Имам питане за това дали да слагам легена от долу-щото като я отвих и тръгва антифриза и я завих обратно- за проба. Да сменя едната или и трите

Какъв е оригиналният номер на тия свещиили на NGK, Beru? - С 12ка се развиват.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
След като другите две работят защо ще ги сменяваш и трите? Все пак това не са запалителни свещи, а допълнително подгряващи. Смени си изгорялата и толкоз.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Щото баце аз сам съм си отговорил, но просто трябваше време да помисля и да видя това
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10252&products_id=722449&ModelId=15418
Тия харчат 14 ампера, а моите харчат като за световно 20 ампера
.
Моите приключват , но са по скъпи. Да видиме моя дистрибутор кво ще каже.
Иначе мерси за отговора колега
http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10252&products_id=722449&ModelId=15418
Тия харчат 14 ампера, а моите харчат като за световно 20 ампера

Моите приключват , но са по скъпи. Да видиме моя дистрибутор кво ще каже.
Иначе мерси за отговора колега
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Мда, сега видях, че си писал в другата тема за свещите, че си тествал подгревните на двигателя. Ако това, че харчат 20А е действително предпоставка и при тези, че вече не работят ефективно... то това значи, че и трите са за смяна. 

Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Логиката ми е такъва и мисля че има смисъл в нея. Съпротивлението пада, тока се качва и идва момент когато изгаря. Ефективноста намалява.
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Имам "таралежи" купени от колеги от форума , свещите им на тях са същите 1към 1 с тези на мотора (подгревните) , но случайно видях на приятел ,че неговите ( на антифриза ) са със свещи ,като за голф 2, по 6-7 кинта парчето - с гайки отгоре ( "искра" мисля бяха), бачкат си доволно добре . Така си е купил колата , и самите каб.обувки, са заменени с такива за тези свещи. Помислете и за такъв "тунинг" де
що да се "ръсите" с ...60 кинта за свещи дет' ще "топлят" водата , като може и с двайсе да стане
все пак те не са "онези" за паленето на мАторЯ 



-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта