POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в картера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Чет 12 май 2011 10:30


BLADE8209 написа:Ами задръж долния тампон, примерно с отверка и виж дали пак вибрира. А иначе какво имаш в предвит вибрации? А това е как трябва да е зацепена веригата
Изображение

утре ще сложа клипче да ви покажа как вобрира...
Почвам да си мисля че има нещо нередно в изпускателната система някъде...




Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот BLADE8209 » Чет 12 май 2011 21:38


Ами тогава виж катализатора.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Пет 13 май 2011 7:50


BLADE8209 написа:Ами тогава виж катализатора.

махнат е преди 10 000км


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Gelle » Вто 13 сеп 2011 10:19


Днес поръчах от Ауто+ верига, оптегач, 3 събни колелета и семеринга. Всичко ми излезе 330 лева. Другата седмица като се хваната майсотрите да я сменят ще снимам старата да покажа на какво дередже е!

Я кажето каква марка масло да взема за полото и от къде е най-ефтино, че тия от сервиза нещо скъпо продават :)


Bogoslovski
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 18 апр 2011 8:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Bogoslovski » Вто 13 сеп 2011 12:44


здравейте,

Ей с тая верига голям филм като гледам - и аз съм в кюпа.Ходих в оторизиран сервиз на WV в Бургас скъсах пистов ремък и счупих ролката на алтернатора на пътя :( Там ми ги смениха но ми казаха че се чува някакъв допълнителен шум и най вероятно е от разбалансиране на двигателя.Тук в софия ми казаха че ми е заминала веригата която е закачена за балансиращия вал и коляновия двигател :banghead: Прочетох че проблема може да се види като се свали картера - Това ли е единствения вариант? - Наскоро смених маслото :(


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ivakopk » Вто 13 сеп 2011 13:09


Здр колеги.Аз съм с Ибиза 1.4ТДИ 75КС.Значи имам и аз 1 огромно тресене на двиг. до около 1100 оборота след това спира.Смених маслен. тампон на двигателя и оправи малко но пак тресе много(като е отворена вратата ще изпадне направо :D ) След 1100 оборота вече е песен :) карам с Eurol TurboDI 5w40 .Според вас това от веригата ли е или тези двиг. така си работят ?


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Вто 13 сеп 2011 13:28


От тая верига е трудно да тресе ако не е прескочила...
По вероятно да ти тресе от запушени дюзи... закачи я на вагком и си погледни дюзите.
Аз карам с Castrol EDGE 5w-30 пише че е за 15 000км или 2 години но аз го сменям на 8 9 хиляди.
Взимам го от този пич (поне при него съм видял на ниската цена 125лв 5л)

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=204882&start=0&sid=1d28ebeb863499a650b3f8540e8e720b&view=print


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Gelle » Вто 13 сеп 2011 13:47


ping23 написа:От тая верига е трудно да тресе ако не е прескочила...
По вероятно да ти тресе от запушени дюзи... закачи я на вагком и си погледни дюзите.
Аз карам с Castrol EDGE 5w-30 пише че е за 15 000км или 2 години но аз го сменям на 8 9 хиляди.
Взимам го от този пич (поне при него съм видял на ниската цена 125лв 5л)

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=204882&start=0&sid=1d28ebeb863499a650b3f8540e8e720b&view=print


Мацлото нали трябва да е 5w-40 а не 5w-30. Така го дават по каталог. 5w-30 го дават за 3L лупото.

Последна промяна от Gelle на Вто 13 сеп 2011 14:15, променено общо 1 път.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ivakopk » Вто 13 сеп 2011 13:54


ping23 написа:От тая верига е трудно да тресе ако не е прескочила...
По вероятно да ти тресе от запушени дюзи... закачи я на вагком и си погледни дюзите.
Аз карам с Castrol EDGE 5w-30 пише че е за 15 000км или 2 години но аз го сменям на 8 9 хиляди.
Взимам го от този пич (поне при него съм видял на ниската цена 125лв 5л)

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=204882&start=0&sid=1d28ebeb863499a650b3f8540e8e720b&view=print




преди 1 месец както си карам и колата почна да пуши супер много и да мерише на нафта......водих закачих я на компа и гледам че имам запушена дюза откарах я в Супер Дизел оправиха ми я и си зглобих колата.След което я откарах на Вагком да видиме дали съм направил центровката правилно.Пича там ми каза че дюзите са супер.Значи не е от тях.Интересува ме ако е от веригата на всички ли обороти ще тресе или както е при мен само од 900 до 1100


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Gelle » Вто 13 сеп 2011 14:15


Колата по принцип си тресе повече от другите TDI-та. Особенно когато е студена.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Вто 13 сеп 2011 14:32


Наистина в катлога на Кастрол го дават 5w40 а не 5w30
Ако ме питаш защо карам с 5w30 няма да мога да ти отговоря :banghead: :banghead: :063: :063: :063:


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот BLADE8209 » Вто 13 сеп 2011 18:37


Първо за маслото 5w30 е много тънко все пак карате коли на по 200 000км за мен 10w40 е добре по тънко масло заминава през турбото и след месец няма scare освен ако турбото не е рециклирано. А колкото до тресенето супер лесно се сваля картера и после се сваля капачката тогава да се види дали веригара е прескочила ако не пак е хубаво да се смени защото тя се разтегля с времето и може да се случи като при мен счупване на зъбно колело.


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Gelle » Вто 13 сеп 2011 20:45


BLADE8209 написа:Първо за маслото 5w30 е много тънко все пак карате коли на по 200 000км за мен 10w40 е добре по тънко масло заминава през турбото и след месец няма scare освен ако турбото не е рециклирано. А колкото до тресенето супер лесно се сваля картера и после се сваля капачката тогава да се види дали веригара е прескочила ако не пак е хубаво да се смени защото тя се разтегля с времето и може да се случи като при мен счупване на зъбно колело.



Не че се хваля ама мойта за 10 000 км. със масло 5w-40 не ми бутва повече от 1мм на щеката. Немисля, че има смислъл да слагам 10w-40 ;)


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ivakopk » Вто 13 сеп 2011 21:31


BLADE8209 написа:Първо за маслото 5w30 е много тънко все пак карате коли на по 200 000км за мен 10w40 е добре по тънко масло заминава през турбото и след месец няма scare освен ако турбото не е рециклирано. А колкото до тресенето супер лесно се сваля картера и после се сваля капачката тогава да се види дали веригара е прескочила ако не пак е хубаво да се смени защото тя се разтегля с времето и може да се случи като при мен счупване на зъбно колело.



Как се разбира дали е презкочила ?


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Gelle » Сря 14 сеп 2011 11:50


Еми би трябвало да тресе здраво, на ниските обороти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта