Ами по вид/форма е същия, и се намира под въздушния филтър.
А дали номера е различен е възможно, не съм го гледал все още.
При мен пада мощността на 5-та скорост на изкачване при около 110-115 км/ч (2100-2300 об/мин).
Замерихме с един манометър налягането и се оказа ,че като достигне тази скорост налягането от 0,6-0,7 пада на 0,3. (Колегата чийто манометър ползвахме моят и неговия Голф, при него достигаше 0,9 налягането на по-ниски обороти(1400-1500), а при мен достига максималното малко преди 2000 оборота/мин). При мен двигателят е 1Z.
Като чета коментарите по-горе е възможно да е от този клапан. Мисля да опитам с замяна на друг такъв дали ще се реши проблема.



1.9 тди 1Z проблем с турбото - Решено
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
Ето това е Н75 при 1Z
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
снимах ги и 2-та клапана
и 2-та имат по 3 маркуча и кабели
ако съм разбрал правилно е така:

H75 е вероятно проблема, а клапана на ЕГР-а възможно ли е да има също пръст проблема?
и 2-та имат по 3 маркуча и кабели
ако съм разбрал правилно е така:

H75 е вероятно проблема, а клапана на ЕГР-а възможно ли е да има също пръст проблема?
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
Не е от ЕГР-а 

- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
В тази тема наричат H75 клапана, досущ приличащ на клапана на EGR-a ? Да няма грешка?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=175248&hilit=h75
edit: явно за различните модели двигатели е с различна форма H75.
Колко атмосфери трябва да е налягането на турбото за 1Z (стандартно) ?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=175248&hilit=h75
edit: явно за различните модели двигатели е с различна форма H75.
Колко атмосфери трябва да е налягането на турбото за 1Z (стандартно) ?
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
Мисля че е към 0.8 - 0.9 но някъде бях чел че е различно зависи от годината на производство на колата 

- ico_naskov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 16:01
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Burgas
Re: 1.9 тди 1Z проблем с турбото
Колеги възможно ли е да се получава и при неправилно свързани маркучи на Н75 смисъл такъв да са обаркани местата. 

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 тди 1Z проблем с турбото - Решено
Проблема е решен оказа се че са разменени два от маркучите на клапан Н75 след като ги завъртях и сега колата си върви без забиване и без проблеми.Проверих клапана работи си .Намерих една снимка на свързване на маркучите която ще кача може да е полезна на някой






-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 14 мар 2013 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
Golf_Diesel_ написа:На по-малките предавки забива ли или само на 4-та и 5-та :?: Дебитомера гледахте ли го :?:
свали турбото и го даи на ремонт
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с турбото на 1.9 тди 1Z
miro vratsa написа:Golf_Diesel_ написа:На по-малките предавки забива ли или само на 4-та и 5-та :?: Дебитомера гледахте ли го :?:
свали турбото и го даи на ремонт
Колега проблема е решен и изобщо не е в турбото,поне като пишете четете темата


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: buhata84, Google [Bot] и 37 госта