дали няма да се оправи колата ?1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Странно.. ако изходим от факта ,че гърбиците са по-високи ( не съм ги мерил , от твоето мнение цитирам)натиска е по-голям в/у компенсатора и той да не успява да се "пренапълни"
както би било с вал с по-ниски гърбици
това ме навежда на друго, ако се сложат пружини на клапаните с по-голяма якост (или пък нови да речем , просто да са омекнали с годините оригиналните..)
дали няма да се оправи колата ?
дали няма да се оправи колата ?- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Мислим по един начин колега, точно така си обяснявам и аз нещата. НО дали е вярно??!?
В понеделник ще питам колко пари са пружините или да взема да потърся от какъв мотор ще станат (да търсим по-яки от тези на ТДИ
)
В понеделник ще питам колко пари са пружините или да взема да потърся от какъв мотор ще станат (да търсим по-яки от тези на ТДИ
)-
pai4one
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
колеги и аз имам същия проблем след смяна на маслото го прави малко по рядко и аз чакам някакво развитие .
-
todor jeliazkov
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Този проблем е често явление при тези двигатели. Повдигача не се препълва- изпразва се, докато двигателя изстива! Вследствие на което същия се пълни с въздух. Когато запалите и карате нормално, въздуха се изпомпва малко по малко и всичко си идва на мястото. Когато изфорсирате студен двигател същия този въздух си стои в повдигача, заради високото налягане на маслото. Просто въздуха се свива от налягането, маслото се утича, но въздуха си остава- трябва му време за да се махне от повдигачите. Затова с по-тънко масло симптомите отшумяват. Проблема в много чести случай се крие на дъното- запушена цедка на маслена помпа, ниско ниво на маслото. Моя АНН ги правеше тия магарии- изчистих цедката в картера и вече не ги прави.
Поздрави! и дано съм ви бил полезен
Поздрави! и дано съм ви бил полезен

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Е ОК! Това дето изказа е полезно спор няма и благодаря за това. НО какво общо имаше смяната на разпределителният вал я всичко това при мен?!???!?


- naio.bg
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 01 мар 2011 8:24
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1Z 1995g.
- Местоположение: shumen
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
здравейте на всички в форума това нещо се появява и на моята кола тя е голф 3 1.9тди,говорих с един майстор и той ми каза че това е от дюзите защото не могат да затвори някоя дюза и затова почва да работи на 2/3 целиндара. Защото флиза много гориво изведнаш.
- dani_94
- Мнения: 705
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Твоят "майстор" те е излъгал...
- naio.bg
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 01 мар 2011 8:24
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: 1Z 1995g.
- Местоположение: shumen
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
май ме метнал доста тоя майстор.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Малко да вдигна темата. Тези дни яко ме ядоса това задънване при подаване на повече газ на студен мотор - една кола немога да изпреваря. Та, чудех се дали ако сменя повдигачите с нови ще има оправия проблема... или направо с тях и пружините на клапаните ? Има ли вероятност да са поомекнали и в комбинация с износени повдигачи да прави мизерията ?
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Колега пробвал съм само с повдигачи ефект няма
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Оффф, всички казват че е нормално, но аз не го приемам за такова. Все трябва да има решение на проблема - това са коли на по над 10 години по дяволите. Ровя по нета за решение, но нищо не намирам за сега. На мен ми се струва по-логично да са пружините виновни, ама знам ли не съм майстор.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Поддържам мнението ти колега,
НО нека някой да каже от какво да сложа пружини, кой са по твърди от тези на ТДИ?????
Само кажете и ги сменям.
НО нека някой да каже от какво да сложа пружини, кой са по твърди от тези на ТДИ?????
Само кажете и ги сменям.

Последна промяна от IvanMan на Вто 07 яну 2014 5:59, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Е добре, защо не пробваш с пружини като за този модел. След като са нови пружините би трябвало да са по-твърди. На мен не ми е ясно едно - след като се случи тая работа клапана би трябвало да е останал затворен, защото пък вал-а няма да може да се върти, а ако е отворен и не може да се затвори значи или пружината е слаба или повдигача е заял и му пречи да слезе... Вече взех да ги сънувам тия ТДИ-та. Някой има ли идея колко кинти са тези пружини и колко би взел майстор да ги подмени, горе долу ?
А дали проблема не идва от проблем с ГНП ? Аз имам и изменящи се обороти когато колата е студена. Колко излиза една профилактика на ГНП - без смяна на елемент и т.н. - само гарнитури, почистване и настройка ?
А дали проблема не идва от проблем с ГНП ? Аз имам и изменящи се обороти когато колата е студена. Колко излиза една профилактика на ГНП - без смяна на елемент и т.н. - само гарнитури, почистване и настройка ?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Не е от ГНП-то, пробвал съм с друго ГНП и ефекта е никакъв. Проблема си го имаше.
Надеждата ми е в пружините, защото иначе ще е в клапаните (по-точно във водачите)
Надеждата ми е в пружините, защото иначе ще е в клапаните (по-точно във водачите)
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Добре де, тук има десетки колеги с такъв проблем и никой още да не го е разнищил... Това са коли на по над 10 години все пак. Много искам да си реша проблема, но не ми се иска да сменявам части наред ей така. Рових по чужди форуми, но не успях да намеря нищо, само за зацапани турбини говорят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта