1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот samo_pechka » Пет 27 сеп 2013 21:50


Странно.. ако изходим от факта ,че гърбиците са по-високи ( не съм ги мерил , от твоето мнение цитирам)натиска е по-голям в/у компенсатора и той да не успява да се "пренапълни" :redface както би било с вал с по-ниски гърбици :rolleyes това ме навежда на друго, ако се сложат пружини на клапаните с по-голяма якост (или пък нови да речем , просто да са омекнали с годините оригиналните..) :gruebel дали няма да се оправи колата ?




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот policevidin » Съб 28 сеп 2013 19:50


Мислим по един начин колега, точно така си обяснявам и аз нещата. НО дали е вярно??!?
В понеделник ще питам колко пари са пружините или да взема да потърся от какъв мотор ще станат (да търсим по-яки от тези на ТДИ :death :gruebel :newsm66 )


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот pai4one » Съб 28 сеп 2013 21:35


колеги и аз имам същия проблем след смяна на маслото го прави малко по рядко и аз чакам някакво развитие .


todor jeliazkov
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот todor jeliazkov » Вто 01 окт 2013 21:51


Този проблем е често явление при тези двигатели. Повдигача не се препълва- изпразва се, докато двигателя изстива! Вследствие на което същия се пълни с въздух. Когато запалите и карате нормално, въздуха се изпомпва малко по малко и всичко си идва на мястото. Когато изфорсирате студен двигател същия този въздух си стои в повдигача, заради високото налягане на маслото. Просто въздуха се свива от налягането, маслото се утича, но въздуха си остава- трябва му време за да се махне от повдигачите. Затова с по-тънко масло симптомите отшумяват. Проблема в много чести случай се крие на дъното- запушена цедка на маслена помпа, ниско ниво на маслото. Моя АНН ги правеше тия магарии- изчистих цедката в картера и вече не ги прави.

Поздрави! и дано съм ви бил полезен :love.vwclub


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот policevidin » Сря 02 окт 2013 23:35


Е ОК! Това дето изказа е полезно спор няма и благодаря за това. НО какво общо имаше смяната на разпределителният вал я всичко това при мен?!???!? :gruebel :death


Потребителски аватар
naio.bg
Мнения: 41
Регистриран на: Вто 01 мар 2011 8:24
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1Z 1995g.
Местоположение: shumen

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот naio.bg » Пет 04 окт 2013 12:12


здравейте на всички в форума това нещо се появява и на моята кола тя е голф 3 1.9тди,говорих с един майстор и той ми каза че това е от дюзите защото не могат да затвори някоя дюза и затова почва да работи на 2/3 целиндара. Защото флиза много гориво изведнаш.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот dani_94 » Пет 04 окт 2013 12:25


Твоят "майстор" те е излъгал...


Потребителски аватар
naio.bg
Мнения: 41
Регистриран на: Вто 01 мар 2011 8:24
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1Z 1995g.
Местоположение: shumen

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот naio.bg » Пон 07 окт 2013 18:34


май ме метнал доста тоя майстор.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 06 яну 2014 21:11


Малко да вдигна темата. Тези дни яко ме ядоса това задънване при подаване на повече газ на студен мотор - една кола немога да изпреваря. Та, чудех се дали ако сменя повдигачите с нови ще има оправия проблема... или направо с тях и пружините на клапаните ? Има ли вероятност да са поомекнали и в комбинация с износени повдигачи да прави мизерията ?


Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот Anonymous88 » Пон 06 яну 2014 21:59


Колега пробвал съм само с повдигачи ефект няма


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 06 яну 2014 22:22


Оффф, всички казват че е нормално, но аз не го приемам за такова. Все трябва да има решение на проблема - това са коли на по над 10 години по дяволите. Ровя по нета за решение, но нищо не намирам за сега. На мен ми се струва по-логично да са пружините виновни, ама знам ли не съм майстор.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот policevidin » Вто 07 яну 2014 0:03


Поддържам мнението ти колега,
НО нека някой да каже от какво да сложа пружини, кой са по твърди от тези на ТДИ?????
Само кажете и ги сменям. :a045

Последна промяна от IvanMan на Вто 07 яну 2014 5:59, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 07 яну 2014 8:17


Е добре, защо не пробваш с пружини като за този модел. След като са нови пружините би трябвало да са по-твърди. На мен не ми е ясно едно - след като се случи тая работа клапана би трябвало да е останал затворен, защото пък вал-а няма да може да се върти, а ако е отворен и не може да се затвори значи или пружината е слаба или повдигача е заял и му пречи да слезе... Вече взех да ги сънувам тия ТДИ-та. Някой има ли идея колко кинти са тези пружини и колко би взел майстор да ги подмени, горе долу ?

А дали проблема не идва от проблем с ГНП ? Аз имам и изменящи се обороти когато колата е студена. Колко излиза една профилактика на ГНП - без смяна на елемент и т.н. - само гарнитури, почистване и настройка ?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот policevidin » Съб 11 яну 2014 22:20


Не е от ГНП-то, пробвал съм с друго ГНП и ефекта е никакъв. Проблема си го имаше. :no
Надеждата ми е в пружините, защото иначе ще е в клапаните (по-точно във водачите)


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 11 яну 2014 22:36


Добре де, тук има десетки колеги с такъв проблем и никой още да не го е разнищил... Това са коли на по над 10 години все пак. Много искам да си реша проблема, но не ми се иска да сменявам части наред ей така. Рових по чужди форуми, но не успях да намеря нищо, само за зацапани турбини говорят.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта