Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
като завъртиш на контакт светва ли лампата за подгревните свещи ?
- goro21
- Мнения: 220
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n
- Местоположение: varna
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
светва си лампата за подгрев и после си изгасва и не пали сега и после почва да премигва, май ще дае някъде по токоверте на помпата скоро сменяхме термостат и О-пръстен на металната тръба охлаждащата система която влиза до него и откачахме буксите на помпата - може би те имат нещо общо
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Най-вероятно клапана е за смяна, с времето си е изпял песента, лампата мига защото е записана грешка най вероятно за този клапан N 108
- goro21
- Мнения: 220
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n
- Местоположение: varna
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
а може и да се дължи на намокряне ка буксите към помпата
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Здравейте колеги! Ще използвам и аз темата на колегата, защото намирам сходни прилики...колата 1,9ТДИ AHF e двигателя. Проблема е следния: от няколко дни и аз не мога да я запаля, има нафта (1/2 резервоар), след даване на контакт всички лампи, които трябва да изгаснат на таблото изгасват; започвам да въртя и няма палене. После погледнах прозрачния маркуч след горивния филтър и видях че има доста въздух, едно такова като пяна е. Смених горивния филтър и уплътнението на клапанчето, но без него. Нямаше голям ефект - запали карах няколко дни и пак спря да пали. Откачих маркуча за входната нафта, който идва от резервоара и почнах да надувам в него, без успех обече, след което го надух с компресор и като че ли се отпуши. След дълго въртене колата запали. Та въпроса ми е има ли някакви клапанчета, други помпи в резервоата(освен ГНП-то), които могат да правят проблем или резервоара е за чистене? Ще съм ви много благодарен ако някой изкаже мнение по въпроса! :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта