Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот tdi fen » Нед 14 дек 2014 13:08


като завъртиш на контакт светва ли лампата за подгревните свещи ?




Потребителски аватар
goro21
Мнения: 220
Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
Двигател: Polo 9n
Местоположение: varna

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот goro21 » Нед 14 дек 2014 13:58


светва си лампата за подгрев и после си изгасва и не пали сега и после почва да премигва, май ще дае някъде по токоверте на помпата скоро сменяхме термостат и О-пръстен на металната тръба охлаждащата система която влиза до него и откачахме буксите на помпата - може би те имат нещо общо


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот Zinoto » Нед 14 дек 2014 16:39


Най-вероятно клапана е за смяна, с времето си е изпял песента, лампата мига защото е записана грешка най вероятно за този клапан N 108


Потребителски аватар
goro21
Мнения: 220
Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
Двигател: Polo 9n
Местоположение: varna

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот goro21 » Сря 17 дек 2014 12:59


а може и да се дължи на намокряне ка буксите към помпата


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?

Мнениеот vaskog » Сря 07 яну 2015 22:50


Здравейте колеги! Ще използвам и аз темата на колегата, защото намирам сходни прилики...колата 1,9ТДИ AHF e двигателя. Проблема е следния: от няколко дни и аз не мога да я запаля, има нафта (1/2 резервоар), след даване на контакт всички лампи, които трябва да изгаснат на таблото изгасват; започвам да въртя и няма палене. После погледнах прозрачния маркуч след горивния филтър и видях че има доста въздух, едно такова като пяна е. Смених горивния филтър и уплътнението на клапанчето, но без него. Нямаше голям ефект - запали карах няколко дни и пак спря да пали. Откачих маркуча за входната нафта, който идва от резервоара и почнах да надувам в него, без успех обече, след което го надух с компресор и като че ли се отпуши. След дълго въртене колата запали. Та въпроса ми е има ли някакви клапанчета, други помпи в резервоата(освен ГНП-то), които могат да правят проблем или резервоара е за чистене? Ще съм ви много благодарен ако някой изкаже мнение по въпроса! :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, jordan17772, kukata_pasat и 53 госта