Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Вто 15 дек 2015 21:54


Много ясно, то на 8 мг. не съм виждал никога, само един специалист дето искала да му гори по малко и я направил на 7 мг. и ми се обажда да пита що му палела трудно. От завода излизат на 3,8 повечето. Виждал съм няколко на 2 мг, които не палят както трябва, след настройката и на 2,4 си палят перфектно.




Потребителски аватар
cecko19
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 18:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Мнениеот cecko19 » Вто 15 дек 2015 22:41


Колеги мисля, че не е до центровка защото преди месец време правих, мисля че е от акумулатора


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот Stoyanov_Vw » Вто 15 ное 2016 13:42


Здравейте. Както се разбира от заглавието имам проблем с първото палене (най-често рано сутрин). Проблема се състои в това, че вече два дена подред, когато паля сутрин (1-2 градуса температура на въздуха) колата пали доста трудно. След като дам на контакт, изчаквам да изгаснат всички индикации по таблото (подгрева не се задържа повече от секунда) и се опитам да запаля, стартера върти много бавно. Всъщност даже и не върти, а се получава нещо като забиване - прави половин оборот, забива, километража се занулява и веднага след това запалва. Прави ми впечатление, че този проблем се получава само при ниски температури (при повече от 5-6 градуса пали напълно нормално). Прегледах за подобни теми и намерих само тази: viewtopic.php?t=397157 , но не мисля че и в моя случай решението ще се окаже както при автора. За справка, стартер и алтернатор се ревизирани, наскоро сменени комплект съединител и маховик, сменени ремъци и ролки. Също клемите на акумулатора са почистени, единствено като вариант мога да пробвам да зачистя клемата към стартера и масата към двигателя. Не мисля, че и проблема е в акумулатора тъй като е сравнително нов, а проблема го прави само при много ниски градуси. Дали има значение, че съм с масло 10W40 :gruebel Скоро ми предстои смяна и така или иначе мисля да сложа 5W40, но дали проблема въобще може да е свързан с това? И като цяло къде другаде мога да търся проблема?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7934
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот goppa » Вто 15 ное 2016 13:58


Проблема си е в Акумулатора, първо пробвай с друг назаем, после търси повреди.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот tdi fen » Вто 15 ное 2016 14:17


провери напрежението на акумулатора ако трябва го зареди със зарядно


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот vanesto » Вто 15 ное 2016 14:55


Акумулатора, но го провери с товарна вилка, пада ли под 10V е пътник.


Liminat
Мнения: 459
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот Liminat » Вто 15 ное 2016 15:18


Моя миналата година беше добре и под товарна вилка, но след като ме мъчи цялата зима, а след това известно време и човека, на когото го продадох с друга кола, се оказа, че причината е била в него. Човека казва, "сложих моя стария и върти като луда". А се мъчих толкова с него, само защото беше скорошен модел, и явно на не повече от година, но боклук.
По-тънкото масълце зимата също не е лоша идея.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот Stoyanov_Vw » Вто 15 ное 2016 16:30


Ще проверя и акумулатора за всеки случай. Миналата година имах идентичен проблем, въпреки че стартера вече беше ревизиран, но тогава въобще не завърташе. Свалихме го за втори път и тогава проблема се оказа ръжда по корпуса и слаба маса. След почистването започна да пали нормално и до вчера сутринта нямах проблеми. Също миналата година акумулатор, с който голфа не палеше и бях отписал, работи втора година на друга кола (1Z мотор), а колата пали от четвърт независимо от времето. :screwy


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот vlado_tonev » Вто 15 ное 2016 17:52


При температура 0 градуса,подгряването е около 5 секунди.Провери температурния датчик


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот Stoyanov_Vw » Вто 15 ное 2016 18:58


Ами на климатроника ми показва температурата, на таблото не винаги (трябва да рестартирам таблото).

ПС: Има ли къде да се погледне точно при какви градуси се включва подгрева, понеже някои казват 3 градуса, други -3 и така и не знам със сигурност?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот vlado_tonev » Вто 15 ное 2016 19:05


Подгрева грубо казано се включва на около 5 градуса.Колкото по-ниска е температурата,толкова се удължава и времето на греене.Аз ти говоря за датчика,който е на антофриза.Той казва на ECU-то каква е температурата.Дригите датчици са за въздуха.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот Stoyanov_Vw » Вто 15 ное 2016 19:34


Как мога да го проверя? Разполагам само с VCDS-Lite.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене

Мнениеот vlado_tonev » Вто 15 ное 2016 19:50


http://autodiagnosis.ru/diagnostika/pro ... kosti.html Но за целта трябва да го свалиш,което се прави на студен двигател и ще изгубиш малко антифриз.Пробвай да му откачиш буксата само и виж как ще запали


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Мнениеот Stoyanov_Vw » Сря 16 ное 2016 10:42


Ще пробвам да откача буксата. Междувременно днес сутринта на -2 градуса, подгрева се задържа за около 2-3 секунди и след колата запали от четвърт оборот. Не мога да си обясня защо стана така. Не трябва ли ако акумулатора заминава с подгрев да върти още по-трудно (визирам изконсумирания ток за подгревяне на свещите)?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7934
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене

Мнениеот goppa » Сря 16 ное 2016 11:02


Понякога при кофти акумулатор, предварителната консумация го възбужда (от протичащия ток електролита загрява) и дава по голям ток при палене.
А и при ниска температура ЕКУ-то пуска нафта при по-ниски обороти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта