Мнениеот ila » Сря 04 май 2016 14:14
Такаааа... Да обясня до тук какво направих.
Вчера купих нова тръба от ЕВРО 07 за 40.67 лв. - тотално менте! Оригиналната тръба е над 100 лв. и изобщо отпадна като опция. Тръбата, която купих е цяла без утайник, завоите са по-плавни.Стените на тръбата са с различна дебелина. Отрязах едно парче от нея за да сложа утайника. Диаметрите на щуцерите на утайника и тръбата бяха с голяма разлика в диаметрите. Навих изолирбанд и нагрях малко с пистолет за горещ въздух за да омекнат и да ги прибере скобата. С горещия въздух коригирах и завоите.
PCV клапана го мих с каво ли не - ВД40, нафта, обезмаслител, веро, прах за пране. Клапата се мърда с отвертка, но при смукане и духане нe усещам да работи. Клапана е окло 30 лв. За сега оставам със стария.
За 10 мин. работа на празен ход не потече масло. Тези дни ще направя преход около 600км и ще видим дали маслота намалява.
ПП. - Направих прехода. От никъде не тече масло. Маслото в картера не намаля. Ще видя след по-дълъг преход как ще е, но мисля, че моят проблем се реши.
Извинявам се на колегата Хахи че използвах темата му.