Passat B5 1.9 110 AFN 1999 г. - загуба на двигателни масло?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 1.9 110 AFN 1999 г. - загуба на двигателни масло?

Мнениеот vlado_tonev » Пон 02 май 2016 22:49


ila написа:
И още да питам - ако запуша дупката за щуцера на блока с пластмасова плочка, мога ли да карам колата?

И колегата е отговорил какво щр стане,ако затапи картерната вентилация




Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.9 110 AFN 1999 г. - загуба на двигателни масло?

Мнениеот Svetlix » Вто 03 май 2016 21:05


goppa написа:
ila написа:И още да питам - ако запуша дупката за щуцера на блока с пластмасова плочка, мога ли да карам колата?


Не не може без отдушник на картера. Ако го запушиш ще повърне маслото през капачката за наливане.


По-скоро ще избие масло през някоя симерина или гарнитура. За мен затапването на картерната вентилация е глупост.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 110 AFN 1999 г. - загуба на двигателни масло?

Мнениеот ila » Сря 04 май 2016 14:14


Такаааа... Да обясня до тук какво направих.
Вчера купих нова тръба от ЕВРО 07 за 40.67 лв. - тотално менте! Оригиналната тръба е над 100 лв. и изобщо отпадна като опция. Тръбата, която купих е цяла без утайник, завоите са по-плавни.Стените на тръбата са с различна дебелина. Отрязах едно парче от нея за да сложа утайника. Диаметрите на щуцерите на утайника и тръбата бяха с голяма разлика в диаметрите. Навих изолирбанд и нагрях малко с пистолет за горещ въздух за да омекнат и да ги прибере скобата. С горещия въздух коригирах и завоите.
PCV клапана го мих с каво ли не - ВД40, нафта, обезмаслител, веро, прах за пране. Клапата се мърда с отвертка, но при смукане и духане нe усещам да работи. Клапана е окло 30 лв. За сега оставам със стария.
За 10 мин. работа на празен ход не потече масло. Тези дни ще направя преход около 600км и ще видим дали маслота намалява.

ПП. - Направих прехода. От никъде не тече масло. Маслото в картера не намаля. Ще видя след по-дълъг преход как ще е, но мисля, че моят проблем се реши.
Извинявам се на колегата Хахи че използвах темата му.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта