max-2 написа:
На 90 коня се долива масло, а на 110-не.
двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re:
iliankocov написа:темата е двигател 90 коня и 110 коня - прилики и разлики
прилики: дизелови мотори с еднакво нисък разход и еднакво сложна електроника.
разлики: 110к.с. е много по безшумен, по мощен, със значително по-голям данък /почти 8 пъти - на Golf III 90к.с плащах 23лв., сега на Passat B5 110к.с.- 160лв./
предимства на 90к.с - лесно става 110 и повече коня с чип за 200-300лв. а данъка пак си остава 23лв.
- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
Пасат 1,9 TDI 110 к.с. AFN - невероятен автомобил!
Карал съм го 5 год, изминати около 90 000км. Продадах го на 200 000 км и съжалявам! Разход в София 6,8-7л; извън градско 90-130 км/ч -4,5-4,7л; в чужбина 100-150 км/ч-5,3-5,6л. Смяна на масло на 10 000км без доливане (нивото спадаше с 2-3 мм). През цялото време съм сменил предни шарнири, кормилни накрайници и всички тампони без на двигателя - труд и материали около 500лв. По двигателя само масло и филтър,въздушен филтър на 10 000км; горивен филтър и поленов филтър на 20 000км.
Пасатът се караше паралелно с Голф 3, но не е същото...Такива автомобили вече не се произвеждат! Продадах го единственно, защото жените ми не искаха да го карат, защото им бил труден за паркиране в София...Друго няма какво да кажа.
Карал съм го 5 год, изминати около 90 000км. Продадах го на 200 000 км и съжалявам! Разход в София 6,8-7л; извън градско 90-130 км/ч -4,5-4,7л; в чужбина 100-150 км/ч-5,3-5,6л. Смяна на масло на 10 000км без доливане (нивото спадаше с 2-3 мм). През цялото време съм сменил предни шарнири, кормилни накрайници и всички тампони без на двигателя - труд и материали около 500лв. По двигателя само масло и филтър,въздушен филтър на 10 000км; горивен филтър и поленов филтър на 20 000км.Пасатът се караше паралелно с Голф 3, но не е същото...Такива автомобили вече не се произвеждат! Продадах го единственно, защото жените ми не искаха да го карат, защото им бил труден за паркиране в София...Друго няма какво да кажа.
- Burner_inc
- Мнения: 692
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
Fen написа:Колеги темичката вече е доста стара
Тя е стара, но колегата gicho76 явно е форумния археолог
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
като сме тръгнали да ги сравняваме да попитам и аз:
Има ли КОНКСТРУКТИВНА разлика между 90 и 110к.с. двигател - размер на клапани, бутала, диаметър на цилиндрите и т.н.?
Има ли КОНКСТРУКТИВНА разлика между 90 и 110к.с. двигател - размер на клапани, бутала, диаметър на цилиндрите и т.н.?
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
Айде и аз да се включа в старата тема за разхода на маслото.Моя Пасат В4 1Z от както го карам ще стане почти на 2 години при мен ,за които съм навъртял над 30000км.Сменям маслото на около 7000-8000 км.Първият път като го смених му сложих 10В40(Фюш Титан мисля че беше,продават го в Ауто+) и за 8000 км съм му долял около 800 гр.
.Викам си яйдееее изгорях.После ми изпадна Кастрол 5В40 специално разработено на П.Д. мотори(от Балкан стар в 1л.бутилки запечатано).3000 км без да мръдне от щетака и после започна да го хапва.Слагал съм сигурно 4/5 пъти от него и разлика в разхода на масло няма(при него беше около 600гр за около 8000км).Сега в момента съм с руско масло ЛУКСОИЛ което вече е за смяна и съм долял пак около 600гр и мисля да продължавам да слагам от него(все пак 5л. туба е 28 лв за полусинтетика 10В40,което мисля че отговаряше на критериите на Фоксваген за масла) при положение,че няма разлика в горенето на масло.
П.П.За мен в БГ всичкото масло което се вкарва,като качество е на едно равнище и за това мисля,че няма смисъл от това да давам 60 лв за 4л туба,при пложение че 5л е на 2 пъти по-ниска от него+1л отгоре.
Сега ще се почне "Ама то това представяш ли си на какво качество е щом е на тази цена?"
Аз лично имам наблюдение над това масло,защото карах Пасат Б2 1,6Д 1986г. и от това масло най-малко ми харчеше от каквото и друго да съм му слагал.Тогава го взимах 15 лв за 5л 15В40
и после изчезна от пазара за около 3-4 години,но вече пак го има за моя радост
П.П.За мен в БГ всичкото масло което се вкарва,като качество е на едно равнище и за това мисля,че няма смисъл от това да давам 60 лв за 4л туба,при пложение че 5л е на 2 пъти по-ниска от него+1л отгоре.
Сега ще се почне "Ама то това представяш ли си на какво качество е щом е на тази цена?"
Аз лично имам наблюдение над това масло,защото карах Пасат Б2 1,6Д 1986г. и от това масло най-малко ми харчеше от каквото и друго да съм му слагал.Тогава го взимах 15 лв за 5л 15В40
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
Здравейте да потвърдя и аз темичката карам Ибиза 1,9TDI ALH в момента точно за малко над 4000хил. км съм доливал не повече от 300 грама странно наистина ако 110ката не гори.А колкото за горене на масло сменях турбина и преди да я сменя ми гореше по литърче за 150-200км

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
ами темата не беше за маслото май

- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
iliankocov написа:Здравейте колеги! може ли да изкажете мнение за тези 2 двигателя 1.9 90 коня и 1.9 110 коня? Аз имам Г4 1.9 90коня и много от моите приятели ми казват че съм се "набутал" защото двигателят 110 коня е бил много по - добър а и този 90 коня хвърлял турбо към 270000км., че 90 коня е непродаваем и още много други.... Изкажете някакво мнение за 2-та двигателя и какво тооолко различно има между тях....
Споко, аз съм 110 и го хвърлих мойто на 160 000
@gicho76 Аз данък не плащам... преебал си се

П.С. Аз съм на 5000 масло не съм доливал...
__________
Баткоф УМРИ !!!
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
и аз не плащах докато не дойде писмо
и твоето ще дойде...моето закъсня 2 години
ама кризата ги накара да се размърдат.
турбо може и на 5 000 и на 500 000км да се хвърли
зависи от много фактори...
турбо може и на 5 000 и на 500 000км да се хвърли
Re: двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp
Kuncavia написа:
__________
Баткоф УМРИ !!!
Това включване какво трябва да значи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта
