highline_4motion написа:Защо няма да стане , на 1.8-1.9 като се надуе ?
Хватката е турбината страна да увеличиш за да не прави тапа, както brum ти даде пример с пърденето. Точно там те ограничават конските сили. За да си мощен трябва гориво, горивото означава по-голям дебит на изгорелите газове(поток), които вече не могат да излизат именно заради малката турбинна страна, получаваш голямо обратно налягане EMP, газовете не могат да излезат а дюзите продължават да пълнят цилиндрите с гориво и компресора бута налягане. Стига един момент че вече нагнетения въздух не може да влезе в цилиндрите и почва компресора да пропуска назад, получава се пренатоварване(сърдж) и не след дълго турбото се чупи. С хибрида ще имаш приемлива мощност в средния оборотен диапазон, на високи ако се прекали с горивото ще имаш проблеми. За 1.8-1.9 бара ти трябва поне 56 компресор, ама не хибрид а цял турбокомпресор проектиран от гарет, както brum каза ГТБ1756вк е идеално за целта ти или гтб2056вк/вл.
Архаичното 2052в го забрави, геометрията е с 13 лопатки и ще ти тръгва доста късно и не знам как ще се монтира на АФН, на голфа пробвах да слагам такова с колектор от ТД и е почти до торпедата стена. Геометрията му не позволява да се завърта като на гтб и за да стои изправено ми стоеше много назад, а е важно да стои изправено заради маслените магистрали.
Намери си едно гтб само да не е 2056вл и ще ти дам номера на човек дето ги заваря, преправя ги на вакум и само си го слагаш на колата