каде да си направя голфа AFN по бърз
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
значи съм си слагал само чипче от Brezel и съм доста доволен но ми каза че не е надут до последно но мисля да ми прати с малко по голямо налягане можеби поне на 1.1бар а сега надува на 0.98 -1бар така показва ваг кома а и така каза Brezel но ще го направя да върви още малко за сабирането на Калояново само чакам да напишат датата на събирането
а пушенето е за сметка на вървежа нема пушек нема вървеж
искам да кажа че като му боядисам капака ще го продавам при интерес на л.с.
а голфа си върви доста него продавам заради нередности а заради пари ще го дам и тънко
поздрави на всички

а пушенето е за сметка на вървежа нема пушек нема вървеж
искам да кажа че като му боядисам капака ще го продавам при интерес на л.с.
а голфа си върви доста него продавам заради нередности а заради пари ще го дам и тънко
поздрави на всички


- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Да речем че колегата Тошо има силен афинитет към бързо ускоряване (то кат има и вр6 е нормално) и затова налягането не е вдигнато колкото може за да се види как ше се държи турбината (понеже колата е на години) Изпушва само при голямо натоварване и най вече в ниските предавки. Кат се вдигне още малко налягането ще се поизчистат още пушеците просто това беше малко кат предпазна мярка за турбината (малък тест) То верно че сега при тия пушеци е натоварва повече термично (по топла става) но тия турбини се чупят преди всичко от високо налегане. Иначе колата е станала уникална (и с учудващо много екстри)
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Brezel написа:Да речем че колегата Тошо има силен афинитет към бързо ускоряване (то кат има и вр6 е нормално) и затова налягането не е вдигнато колкото може за да се види как ше се държи турбината (понеже колата е на години) Изпушва само при голямо натоварване и най вече в ниските предавки. Кат се вдигне още малко налягането ще се поизчистат още пушеците просто това беше малко кат предпазна мярка за турбината (малък тест) То верно че сега при тия пушеци е натоварва повече термично (по топла става) но тия турбини се чупят преди всичко от високо налегане. Иначе колата е станала уникална (и с учудващо много екстри)
за мен не са важни екстрите като при някой
аз искам да върви доста и се надявам да се засили още малко скоро като ми пратиш новото чипче



- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Според мен няма да усетиш голяма разлика между 1 бар и 1.1 . Поне при мен след като смених чиповете от 1 бар на 1.15, разлика във вървенето се усеща само на високите скорости.tosho_vr6 написа:момчета незнам дали голфа ми върви но днеска имаше битка с ауди а4 1.8Т 150кс и за жалост и него го бия
немога да си намеря Ауди А3 150 за да се пробвам с него
а и сега карам на 1бар мисля скоро да карам на 1.1бар и тогава да си намеря А3 за гонка
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Голфчето може да се види по всяко време,карам си го постянно и винаги сам готов за една гончица.Аотносно вр6 не сьм се пускал с него мога да го гледам как вьрви мисля и него да го опаря.Но той хич не вьрви за тези коне,защото и аз имам вр6 и моя взрви пьри повече от него.Живот и здраве на 8 септември ще сьм на божурище и ще видя какво време ще дам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 120 госта